Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Jag säger att det är den uppfattning som du skapat dig genom lång tid av analys och erfarenhet. Det är bra att du delar med dig av vad du vet och jag har aldrig påstått att följa någon blint utan att granska det noga.
Nu är det ju inte så att jag fått bilden av att "GFL" är de som startade pratet om att arrestera de som ligger bakom kontrollsystemet. Det är en nödvändig åtgärd om vi ska lyckas skapa en bättre framtid då dessa personer verkar helt sakna förmågan att känna känslor. Jag säger att de inte vet hur man använder den högra hjärnhalvan och istället är 100% dominanta i den vänstra hjärnhalvan. En obalans mellan feminim och manlig energi. Det är också så de vill att vi ska fortsätta leva, i ett vänsterhjärnsbaserat samhälle.
Jag har inte följt denna tråden så mycket på sistone men jag har inget nytt att tillföra, och jag vill bara påpeka att jag inte är någon "insider" som jag snappade upp några sidor tillbaka. Jag har aldrig varit det heller. Jag letar inte så mycket efter information om arresteringar på nätet längre då så mycket verkar vara disinformation, hursomhelst har jag iallafall inte slutat hoppats på att det Drake säger är sant. Tydligen blev det grönt ljus den 27e Juni och beräknades hålla på till 4e Juli. Vi får väl se.. dock har vi blivit nedlåtna förut så hoppas inte på för mycket angående den rapporten.
Ha det bra alla!
Mycket bra svar.
mm.. well, det som gör mig ytterligare fundersam kring detta är följande:
"Pentagon and military insider Drake has announced, tonight 6/27/12 at approximately 8:30PM"
Ok.. Pentagon, som är ett av världens mest korrupta centrum för ockultister och vars byggnad till och med är formad som ett pentagram (hidden in plain sight, to you it means nothing, to me it means everything), har en insider som kallar sig Drake, vilket i sin tur i korthet betyder "I am Draconian and You don't have a clue you stupid food", annonserar med det numerologiska formatet på datum till 9 vilket står för slutförande och som används av alla som begriper sig på hur man manipulerar energier till sin fördel utifrån ett numerologiskt synsätt, och på det numerologiska klockslaget 11.. Alltså, hela den där raden är ju ett enda stort ID-kort för Illuminati..
De väljer dag 9 (egentligen dag 2, men de väljer att skriva ut den som dag 9 i alla fall, only god knows why) och tidpunkt 11 för att annonsera det hela, vilket ger 11:11 som är ett gateway-tal som används för globalt omspännande operationer, massmeditationer samt ibland false flag-op's.
Om deras avsikter är GODA så måste ju detta vara den största planeringsfuckup som en välbyggd icke illuminati'sk organisation nånsin har tagit sig för i världshistorien..
"Military units and law enforcement personnel will be witnessed making these arrests throughout the United States as well as in some other parts of the world, and all are advised to understand that these men and women are working in service to their brothers and sisters, to freedom, to constitutional government and to love."
hmm. det där har jag sett förr... dagarna innan Kristallnatten bland annat...
Folk som säger att de skall använda polis och militär för att skydda frihet och kärlek, bör man inte lita blint på. Särskilt inte i fall där man måste förbereda allmänheten genom att försöka få dem att acceptera massarresteringar av folk som de ibland känner personligen.. Det låter lite som när massarresteringarna för terrorbrott sattes igång. I början gick alla på det, men numera VET de flesta att majoriteten av de som gripits för sådant i själva verket är oskyldiga till terrorbrott men VÄLDIGT skyldiga till att ha försökt stoppa/exponera illuminatis mänskliga hundar.
När jag läser den där sidan så ringer mina varningsklockor så högt att jag idag är väldigt glad för att jag för närvarande befinner mig utom räckhåll för dessa tillslag.
Särskilt när detta annonseras så tätt inpå de gryningsräder som sägs skall genomföras inom 2 år där 15 miljoner människor bara i USA skall plockas bort från samhället inför fake-messias återkomst.
Där nämns universitetsprofessorer, lärare, myndighetspersonal samt till synes helt vanliga medborgare som har kunskap och sinnesnärvaro nog att kunna debunka fakeop's i realtid.
Att sidan dessutom är en nästan identisk kopia utförandemässigt sett av alla andra new age/sensation/uppvaknande/upplysningssidor gör inte saken bättre. Stora rubriker i fetstil varvat med en video var 10'e centimeter på sidan och spektakulära påståenden inbakade mitt i, i klassisk amerikansk undermedelsreklam-stuk.
This smells funny, and I'm not going to eat it.