Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Jag säger att det är den uppfattning som du skapat dig genom lång tid av analys och erfarenhet. Det är bra att du delar med dig av vad du vet och jag har aldrig påstått att följa någon blint utan att granska det noga.
Nu är det ju inte så att jag fått bilden av att "GFL" är de som startade pratet om att arrestera de som ligger bakom kontrollsystemet. Det är en nödvändig åtgärd om vi ska lyckas skapa en bättre framtid då dessa personer verkar helt sakna förmågan att känna känslor. Jag säger att de inte vet hur man använder den högra hjärnhalvan och istället är 100% dominanta i den vänstra hjärnhalvan. En obalans mellan feminim och manlig energi. Det är också så de vill att vi ska fortsätta leva, i ett vänsterhjärnsbaserat samhälle.
Jag har inte följt denna tråden så mycket på sistone men jag har inget nytt att tillföra, och jag vill bara påpeka att jag inte är någon "insider" som jag snappade upp några sidor tillbaka. Jag har aldrig varit det heller. Jag letar inte så mycket efter information om arresteringar på nätet längre då så mycket verkar vara disinformation, hursomhelst har jag iallafall inte slutat hoppats på att det Drake säger är sant. Tydligen blev det grönt ljus den 27e Juni och beräknades hålla på till 4e Juli. Vi får väl se.. dock har vi blivit nedlåtna förut så hoppas inte på för mycket angående den rapporten.
Ha det bra alla!
Det sista du skriver på slutet låter glädjande. Du kommer kanske ihåg vår överenskommelse i början av tråden, typ inlägg #10, 12 och något senare? Det var i början av mars och nu halkar vi snart in i juli.
Det verkar som att du inser nu att de där skribenterna du läste innan du startade den här tråden bara sitter och hittar på en massa för att lura till sig läsare. Om detta vore den första gången jag såg något sådant skulle jag inte vara lika säker som jag är nu. Liknande profetior har kommit och gått så otroligt många gånger tidigare och de har alla varit byggda enbart av luft.
När man läser för hundrade gången att jorden ska gå under, vi ska lyftas till en ny dimension, alla ska hamna i koncentrationsläger eller som nu, att vissa mindre populära personer ska arresteras så blir jag bara så trött.
Allt detta brus gör det omöjligt att se om något för en gångs skull skulle vara på riktigt.