2012-06-29, 10:37
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Tjolahopp. Vet inte om det postats, men nu ska massarresteringarna börja. Det postades igår, och då sades det inom 72 timmar så det ska väl vara cirka 48 timmar kvar då!

"Pentagon and military insider Drake has announced, tonight 6/27/12 at approximately 8:30PM, that the long anticipated green light has been given and the military and law enforcement alliance known to the people as the 'Earth Allies' will now move in within a time frame of 72 hours to begin the world wide sweep and mass arrests of thousands of members and associates of the criminal organization known as the 'cabal'. For those unfamiliar with this action, these arrests will free, once and for all, all of humanity from their dark captures who have conspired to bankrupt, sicken and finally imprison every human being on the planet."

http://soundofheart.org/galacticfreepress/content/green-light-mass-arrests-will-now-commence-0

En av sveriges få Bilderbergare arresterades inatt i London. Percy B står anklagad för sexköp tror jag bestämt Bernie Madoff sitter i skiten rejält just nu och familjen Murdoch har fått sig en rejäl törn. Om man nu vill börja räkna... Mvh
Citera
2012-06-29, 13:03
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
En av sveriges få Bilderbergare arresterades inatt i London. Percy B står anklagad för sexköp tror jag bestämt Bernie Madoff sitter i skiten rejält just nu och familjen Murdoch har fått sig en rejäl törn. Om man nu vill börja räkna... Mvh
Percy är släppt mot borgen så den gubben gick inte.
Citera
2012-06-29, 13:13
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Jag sätter allt jag äger på att inga massarresteringar kommer att ske. Någon som sätter emot?
Konstigt alltså. Så många gånger som jag också velat slå vad om att en eller annan profetia inte kommer att slå in men inte en enda gång har någon nappat. Ändå har jag erbjudit fantastiskt goda förutsättningar typ om jag har fel betalar jag en miljon men jag nöjer mig med en tusenlapp om den andre har fel. Ingen har nappat.

Detta kan jag inte tolka som annat än att de troende egentligen inte tror särskilt mycket heller. Varför sitter ni i så fall och gaggar en massa dynga? Gillar ni helt enkelt att skrämma upp folk eller vad är det som driver er när det uppenbarligen inte är genuin övertygelse? Eller tycker ni det vore taskigt att få pengar av mig?
Citera
2012-06-29, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb

dessutom tvivlar jag stort på att sexköp är det som prioiteras när man skall gripa folk som begått brott mot mänskligheten..
Citera
2012-06-29, 15:08
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Vad vi vill ha här är att Drake och Cobra och David Wilcock och Fulford och de andra SLÅR TILL mot kabalen, inte mesiga halvmesyrer som "sexskandaler" och sån skit. Vi vill se action! Tänk: ninja mission. Tillslag och övertagande av pentagon. Massarresteringar på wallstreet, Gripanden ute bland lyxvillorna.

DÅ kan vi börja snacka!

Edit: Jag glömde jordbävningar, floods, ufo-transport av new ageare (light workers) till safe zones, "prosperity funds", ascension, dimensionsskifte etc...
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2012-06-29 kl. 15:10.
Citera
2012-06-29, 15:19
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb

Arresteringen har fortfarande skett. Att han sedan släpps mot borgen är en helt annan sak. Släpp din vendetta nu för f*n och sluta spela dum i varenda inlägg.
Märker du inte själv att du håller på och förstör ditt liv med allt tramsande? Du tror ju ingenting om någonting utan bara hånar användare och inlägg till höger och vänster.

Jag har förstått att du gillar att ryggdunka användare som ceph och doublelift. Kan du inte lära dig lite av dom hur man för sig i KONSPIRATIONS och PARANORMAL-forum?

Nu kommer det här lite som en blixt från klar himmel men jag har försökt få dig att fatta tidigare utan resultat så vi kan kalla detta för droppen. Nu åker du som min första ignore. Mvh
Citera
2012-06-29, 17:39
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff

Vad säger TS om att jag påstår att GFL är en svamporganisation som är till för att vilseleda de medvetna samt blivande medvetna? TS åsikter räknas ju stort iom att han ju faktiskt är 'insider'.

Jag säger att det är den uppfattning som du skapat dig genom lång tid av analys och erfarenhet. Det är bra att du delar med dig av vad du vet och jag har aldrig påstått att följa någon blint utan att granska det noga.

Nu är det ju inte så att jag fått bilden av att "GFL" är de som startade pratet om att arrestera de som ligger bakom kontrollsystemet. Det är en nödvändig åtgärd om vi ska lyckas skapa en bättre framtid då dessa personer verkar helt sakna förmågan att känna känslor. Jag säger att de inte vet hur man använder den högra hjärnhalvan och istället är 100% dominanta i den vänstra hjärnhalvan. En obalans mellan feminim och manlig energi. Det är också så de vill att vi ska fortsätta leva, i ett vänsterhjärnsbaserat samhälle.

Jag har inte följt denna tråden så mycket på sistone men jag har inget nytt att tillföra, och jag vill bara påpeka att jag inte är någon "insider" som jag snappade upp några sidor tillbaka. Jag har aldrig varit det heller. Jag letar inte så mycket efter information om arresteringar på nätet längre då så mycket verkar vara disinformation, hursomhelst har jag iallafall inte slutat hoppats på att det Drake säger är sant. Tydligen blev det grönt ljus den 27e Juni och beräknades hålla på till 4e Juli. Vi får väl se.. dock har vi blivit nedlåtna förut så hoppas inte på för mycket angående den rapporten.

Ha det bra alla!
Citera
2012-06-29, 17:43
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Arresteringen har fortfarande skett. Att han sedan släpps mot borgen är en helt annan sak. Släpp din vendetta nu för f*n och sluta spela dum i varenda inlägg.
Märker du inte själv att du håller på och förstör ditt liv med allt tramsande? Du tror ju ingenting om någonting utan bara hånar användare och inlägg till höger och vänster.

Jag har förstått att du gillar att ryggdunka användare som ceph och doublelift. Kan du inte lära dig lite av dom hur man för sig i KONSPIRATIONS och PARANORMAL-forum?

Nu kommer det här lite som en blixt från klar himmel men jag har försökt få dig att fatta tidigare utan resultat så vi kan kalla detta för droppen. Nu åker du som min första ignore. Mvh
Löjligt inlägg. Percy var uppenbarligen inte ett exempel på massgripanden då han är på fri fot. Du kunde inte ta det utan börjar lipa som en barnunge som tappat glassen i gruset.

När fan har jag ryggdunkat någon? Vad jag gör är att syna lögner. Hela den här avdelningen är proppfull med lögner och jag gillar inte sådana. Det är häpnadsväckande att du ifrågasätter min rätt att göra det. Konspirationsteoretiker brukar säga sig måna om yttrandefrihet men jag har märkt att det gäller bara så länge man håller med dem.
Citera
2012-06-29, 17:52
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Jag säger att det är den uppfattning som du skapat dig genom lång tid av analys och erfarenhet. Det är bra att du delar med dig av vad du vet och jag har aldrig påstått att följa någon blint utan att granska det noga.

Nu är det ju inte så att jag fått bilden av att "GFL" är de som startade pratet om att arrestera de som ligger bakom kontrollsystemet. Det är en nödvändig åtgärd om vi ska lyckas skapa en bättre framtid då dessa personer verkar helt sakna förmågan att känna känslor. Jag säger att de inte vet hur man använder den högra hjärnhalvan och istället är 100% dominanta i den vänstra hjärnhalvan. En obalans mellan feminim och manlig energi. Det är också så de vill att vi ska fortsätta leva, i ett vänsterhjärnsbaserat samhälle.

Jag har inte följt denna tråden så mycket på sistone men jag har inget nytt att tillföra, och jag vill bara påpeka att jag inte är någon "insider" som jag snappade upp några sidor tillbaka. Jag har aldrig varit det heller. Jag letar inte så mycket efter information om arresteringar på nätet längre då så mycket verkar vara disinformation, hursomhelst har jag iallafall inte slutat hoppats på att det Drake säger är sant. Tydligen blev det grönt ljus den 27e Juni och beräknades hålla på till 4e Juli. Vi får väl se.. dock har vi blivit nedlåtna förut så hoppas inte på för mycket angående den rapporten.

Ha det bra alla!
Det sista du skriver på slutet låter glädjande. Du kommer kanske ihåg vår överenskommelse i början av tråden, typ inlägg #10, 12 och något senare? Det var i början av mars och nu halkar vi snart in i juli.

Det verkar som att du inser nu att de där skribenterna du läste innan du startade den här tråden bara sitter och hittar på en massa för att lura till sig läsare. Om detta vore den första gången jag såg något sådant skulle jag inte vara lika säker som jag är nu. Liknande profetior har kommit och gått så otroligt många gånger tidigare och de har alla varit byggda enbart av luft.

När man läser för hundrade gången att jorden ska gå under, vi ska lyftas till en ny dimension, alla ska hamna i koncentrationsläger eller som nu, att vissa mindre populära personer ska arresteras så blir jag bara så trött.

Allt detta brus gör det omöjligt att se om något för en gångs skull skulle vara på riktigt.
Citera
2012-06-29, 18:44
Medlem
Jag slår gärna vad med dig skunkjobb om jag får så bra som 1000 i odds. Frågan är bara hur jag kan vara säker på att jag får mina pengar..?
Citera
2012-06-29, 18:47
Medlem
Cowtippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gest
Jag slår gärna vad med dig skunkjobb om jag får så bra som 1000 i odds. Frågan är bara hur jag kan vara säker på att jag får mina pengar..?

En ändå större fråga är hur Skunkjobb kan vara säker på att få sina pengar.........
Senast redigerad av Cowtipper 2012-06-29 kl. 19:11.
Citera
2012-06-29, 19:22
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Den frågan är nog enkel. 1000 spänn går ju att få tag på relativt lätt.

Nej, nötknäckaren i vadet är att sätta upp acceptabla parametrar för båda parter om när och var pengar ska betalas ut och hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in