Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-03, 22:36
  #1
Medlem
Hej alla FLASHBACKARE !

Nu är det så att jag har lite kärleksproblem.
Jag är inte så gammal och hon är ett år äldre än mig.
Vi bor mer än 20 mil ifrån varandra. Vi lärde känna varandra genom att en av mina kompisar träffade en av hennes kompisar och då började vi snacka i telefon. När vi hade snackat typ varje dag en hel sommar så slutade vi snacka. Detta var för typ tre år sen. Jag gillade henne redan då men jag var ju "liten" så tog inte det så seriöst. Men vi började snacka nu i somras igen (2011) och jag blev kär igen. Vi snackar typ varje dag, minst en gång och smsar rätt mycket.
Men vi är inte så jättelika varandra alltid. Det verkar på henne som att hon har legat med någon/några andra medan jag själv är oskuld och jag hade aldrig kunnat strula/knulla nån annan just nu, för jag vill ha henne.
Vi har träffats en gång för nån vecka sen. Då sov vi i samma säng och det enda vi gjorde var strula, iiinget annat. Jag är sjukt kär i henne men vet inte hur hon känner.
Hon var på nån fest för nån dag sen och då berättade hon om hur hon hade hjälpt en kille som mådde dåligt och sen hade de båda däckat i en soffa typ, hon sa att hon inte hade gjort nått (när jag frågade så var jag glad, inte typ GJORDE DU NÅTT!?).
Hon sa för några dagar sen också när jag sa att jag gillade henne sjukt mycket att hon inte visste hur hon kände, och att hon inte var typen som sa sånt. Jag ger henne alltid komplimanger och berättar för henne hur snygg och söt jag tycker att hon är, hur mycket jag gillar och hur underbar jag tycker att hon är. Men jag får aldrig komplimanger. Hon har aldrig sagt att hon tycker att jag ser bra ut. Hon säger att hon saknar mig ibland, men det är isåfall direkt efter att jag sagt at jag saknar henne. Ibland säger jag typ hur bra jag tycker att hon är, att jag blir lycklig av henne och hur underbar hon är och ibland kan hon säga typ "du är bäst" och en gång sa hon "du är en fantastiskt vän".
Jag brukar skriva hjärtan och "puss" i sms men jag får aldrig nått sånt tillbaks, händer väääääldigt sällan (1/100 sms typ). Jag avslutar oftast samtal med ett "pusspuss" och ibland så säger hon också puss typ.
Jag tycker att detta är sjukt jobbigt, så jag undrar, någon som är/har vatt i nån liknande situation? Ställ gärna frågor om ni undrar nått. Jag har aldrig varit så kär i nån som jag är i henne, måtte det bli vi.. Så tänker jag ofta, fan vad jag vill va med henne. Några tips? Tror ni att hon gillar mig? Ska jag hoppas eller ska jag släppa? Släppa är ju egentligen det sista jag vill göra, i'm head over heels for this girl!
TACK PÅ FÖRHAND!
__________________
Senast redigerad av ronpaul9 2012-03-03 kl. 22:48.
Citera
2012-03-03, 23:09
  #2
Medlem
fjungen33s avatar
"Jag brukar skriva hjärtan och "puss" i sms men jag får aldrig nått sånt tillbaks, händer väääääldigt sällan (1/100 sms typ)" Läste bara detta och kan nog förså vad den bruden tycker om dig!!
Citera
2012-03-04, 01:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronpaul9
en gång sa hon "du är en fantastiskt vän".


Sorry, det är kört.
Citera
2012-03-04, 01:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiteII
Sorry, det är kört.

100%
Citera
2012-03-04, 02:55
  #5
Medlem
Calaverras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
"Jag brukar skriva hjärtan och "puss" i sms men jag får aldrig nått sånt tillbaks, händer väääääldigt sällan (1/100 sms typ)" Läste bara detta och kan nog förså vad den bruden tycker om dig!!

Eller hur. Fan hatar fjolliga pojkar. Män måste bli män. Va offensiv.

TS är en typisk Vänner-kille. En sån där mesig "man" från den där töntiga TV serien.
Citera
2012-03-04, 11:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiteII
Sorry, det är kört.
Men om hon nu inte gillar mig, varför skulle hon då fortsätta snacka? Och varför skulle hon vilja träffas igen? Om nån hade gillat mig och jag inte hade känt likadant så hade iallafall jag försökt att ha så lite kontakt som möjligt :s
Citera
2012-03-04, 13:31
  #7
Medlem
Hon kanske gillar uppmärksamheten och bekräftelsen hon får av dig.
Citera
2012-03-04, 14:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countsandpaper
Hon kanske gillar uppmärksamheten och bekräftelsen hon får av dig.
Aa, sant.. Det har jag tänkt på. Men återigen, skulle hon verkligen vilja träffa mig igen då? Hon vet ju att jag gillar henne, och vi strulade förra gången, skulle hon då vilja träffas igen? :s
Men vad ska man göra?
Ska man bita i det sura äpplet och helt enkelt bara sluta svara?
Ska jag fråga hur hon känner? (hade tänkt göra det efter att vi har träffats nästa gång om inget "händer" tills dess)
Ska jag fortsätta och hoppas att hon gillar mig?
Citera
2012-03-05, 08:51
  #9
Medlem
Edit: Jag frågade henne och hon sa att hon inte kände riktigt som jag..
Dock så sa hon när jag frågade om hon ändå ville komma att hon självklart ville det och när jag frågade hon ville ha egen säng så sa hon att hon gärna sover i min, det är mysigar så. Jag skrev även att jag inte hade haft nått emot att ha det som förra gången, då syftade jag på det mysiga vi gjorde vilket jag hoppas att hon förstod, och då så verkade det på henne som att "mys skadar aldrig typ".
Vad ska jag göra nu?
Det känns som att typ direkt när hon sa att hon inte kände likadant så svalnade känslorna en aning, men ska hon ändå komma hem till mig? Vad tycker ni?
Citera
2012-03-14, 19:31
  #10
Medlem
Hallå?
Citera
2012-03-14, 19:53
  #11
Medlem
eleven7s avatar
Skit i vad hon tycker och tänker visa att du är en man så hon tänder till. Få hem henne för filmkväll där du försöker vara närgången på ett snyggt sätt. Sen försöker du få till att ha sex med henne.

Går det inte då är det kört.
Citera
2012-03-15, 00:37
  #12
Medlem
Tjena!

Din berättelse låter typ som min! Om man tar bort det extrema distansen och lite annat smått. Det jag säger nu ska du ta vara på för att du är i samma situation som jag var/är... vetifan.. hur som. Jag har jag länge gillat denna tjej men inte alltid fått samma respons som jag delat ut, även fast jag fått respons så är jag helt klart den drivna.

Jävligt lång å sjuk historia jag har här men skit samma kortar ner allt med att säga att av ett serie anledning så slutade vi snacka (hennes fel ..) men asså vi har känt varan i typ 5 år och va tajta vänner om man säger så. Och det ända gången jag fått så mycket respons och fjäsk från hennes sida va när jag inte pratade med henne, jag ignorerade henne i flera veckor för hon visste med att hon gjort fel å mådde dåligt över detta. Och när hon väl kom där krypande tillbaka så va jag hård, jag ställde kraven och det är först då som jag kände att jag hade henne lite i koppel.

Men låt dig inte luras, kvinnor gillar kampen så nyckeln är att vara svår fångad. Skriv helt enkelt inga puss hjärta å skit förrens hon skriver det först tex.

Tyvärr så har jag tappat min kontroll och det känns lite som vi börjar gå tillbaka mot ruta ett men det är helt och hållet för att jag veknade till och lät mig luras av hennes kvinnliga skönhet. LÅT DIG INTE LURAS! Du vill va bossen..

Det jag vill säga är att vi är i princip i samma situation bara att jag redan har varit där de redan är som jobbigast. Nu säger jag inte att du ska ignorera henne och den biten utan det va bara så de blev för mig då hon spelade ut korten så. Det jag vill säga är, va inte för lätt, hon vet var hon har dig. Vill hon ha dig så kan hon ha dig. Hon behöver lite motstånd, va inte så lätt.

Yes så är det serru, tjejer gillar svår-fångat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback