Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Företaget agerar i Sverige. De har svenska anställda, utnyttjar svenska lokaler och svenska välfärdssystemet. Inte ens du kan väl vara så imbecill att du inte förstår det? Det här visar med extrem klarhet att det är vi som jobbar som får betala detta via skatten. Men du betalar iofs inte skatt, så vad bryr du dig? Du kostar bara samhället pengar.
Din outbildade människa, du förstår väl att de drar arbetsgivaravgifter samt skatt på era löner innan ni får dem och skattar för dem! Utan kina så hade du inte haft ett jobb att gå till alls! är det ett bättre alternativt! De utnyttjar ingen

De betalar väll för lokalen? De betalar väl dig för dina tjänster = lön? Genom att du får lön av dem så kan du handla mer varor som i slutändan gör att det skapas fler jobb och välfärden ökar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
Jag kan garantera dig att jag betalat mer skatt än vad du gjort under min vistelse på denna planet!
Skriver det återigen:
VISA MIG EN ENDA PÅLITLIG KÄLLA SOM VISAR ATT VOLVO ELLER SKF PÅ NÅGOT SÄTT PÅVERKAR VÄLFÄRDEN NEGATIVT
Du verkar inte kunna se mer än näsan räcker, det kanske är därför du inte är än av dessa vdn eller chefer!