• 1
  • 2
2012-02-29, 10:27
Medlem
Jag har träffat en kille i snart 3 månader och vi har varit tillsammans i ca 2 av dessa. (Vi jobbar på samma jobb, så jag kände honom sedan långt innan. Har alltså inte kastat mig in i ett förhållande ) Mitt "problem" är dock vårat sexliv. Det är inget fel på det i sig, vi har sex 2-3 ggr per dag som vi träffas och jag får alltid orgasm och han får komma varje gång men det är inte alls så hårt som jag var van vid innan. Egentligen borde jag väl kanske inte kunna begära mer..

Jag har alltid tänt på analsex och att bli runtkastad i olika ställningar, gärna med ett strypgrepp runt halsen och slit i håret. Jag var inte helt främmande för sex på fler och jag blev gärna munknullad. Min fråga är hur jag ska få min pojkvän att sluta vara så snäll/blyg i sängen och bara ge mig ett rent knull. Som min föredetta kk, han kunde tvinga mig att klä av mig och tvinga mig upp på soffbord, matbord eller någon säng och hänga huvudet utanför och han "munknullade" mig tills han kom och så var det inget mer med det. Jag vill att min pojkvän ska få lite mer naughty tankar helt enkelt..

Hur ska man lägga fram det lite snyggt utan att han tror att jag inte gillar vårat sex? Jag gillar det bara det att jag skulle vilja ha det lite hårdare och vildare någon gång ibland
Citera
2012-02-29, 10:32
Medlem
godistvaas avatar
Säg exakt hur det är till honom! Allt handlar om kommunikation , han kan inte veta hur du vill ha det. Han tror säkert att du vill ha det "lungt i din takt" prata med han så blir det åka av!
Citera
Medlem
Ace007s avatar
tjaa..du kan ju BÖRJA med att berrätta för din kille hur du känner, tänker o vill bli knullad...

KOMMUNIKATION brukar lösa många knutar....
Citera
Medlem
Ladda ner nån porrfilm som visar lite hårdare tag och se den tillsammans och föreslå att ni ska testa.
Citera
2012-02-29, 10:33
Medlem
RedBats avatar
Enkelt, säg till honom. Vi kan inte läsa era tankar
Citera
2012-02-29, 10:35
Medlem
Ducken11s avatar
Hitta en schysst BDSM film som innehåller just de moment du skulle vilja uppleva, sätt dig ned med din pojkvän o starta filmen... sen drar du "Vet du vad, en kul grej vore att göra samma saker som de gör i filmen"... De kanske kan funka?
Citera
2012-02-29, 10:38
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatevershesays
Hur ska man lägga fram det lite snyggt utan att han tror att jag inte gillar vårat sex? Jag gillar det bara det att jag skulle vilja ha det lite hårdare och vildare någon gång ibland
Du säger precis så. Du gillar det med vill ha det lite hårdare och vildare ibland. Mer rättfram än så kan det väl egentligen inte bli?

När det kommer till sex så måste man våga kommunicera, annars kommer det aldrig bli bra. Ingen av er är ju tankeläsare, så att prata är ert enda alternativ. Det finns ingen anledning till att hålla tillbaka med det du vill. Risken finns ju att det bara blir jobbigare att säga om du väntar ännu längre.
Citera
2012-02-29, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godistvaa
Säg exakt hur det är till honom! Allt handlar om kommunikation , han kan inte veta hur du vill ha det. Han tror säkert att du vill ha det "lungt i din takt" prata med han så blir det åka av!

Jo det är just det. Kommunikation är inte hans starka sida.. Om han inte har druckit ett par öl. Och skulle jag säga något när han är nykter så skulle han bli generad. Vill ju inte skrämma iväg honom Det var ju en helt annan grej med sin kk, då man i stort sett struntade ifall han skulle skrämmas iväg om jag vill något för vilt!
Citera
2012-02-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Du säger precis så. Du gillar det med vill ha det lite hårdare och vildare ibland. Mer rättfram än så kan det väl egentligen inte bli?

När det kommer till sex så måste man våga kommunicera, annars kommer det aldrig bli bra. Ingen av er är ju tankeläsare, så att prata är ert enda alternativ. Det finns ingen anledning till att hålla tillbaka med det du vill. Risken finns ju att det bara blir jobbigare att säga om du väntar ännu längre.

True, men som sagt han är väldigt blyg och tillbakadragen när det gäller sånt. Han säger mycket till sina kompisar om vad han tänker och tycker om mig och jag får alltid höra det den vägen, och han vågar inte direkt prata annat än vardagligt med mig för att han är rädd för att jag ska skrämmas iväg bra förhållande.. Men det är sant. Får ta upp det med honom. Orolig över att han inte gillar hårdare tag också, men det får väl bli ett senare problem
Citera
2012-02-29, 10:43
Medlem
Läste inte ens tråden, bara ämnet... Prata med honom? kommunikation brukar funka fint! Brist på kommunikation dock brukar sluta med ett helvete.
Citera
2012-02-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingnysa
Läste inte ens tråden, bara ämnet... Prata med honom? kommunikation brukar funka fint! Brist på kommunikation dock brukar sluta med ett helvete.

Som jag sagt innan, kommunikation är inte hans starka sida när det kommer till intima saker. men det är väl enda chansen I guess.. Tack!
Citera
2012-02-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McKennit
Ladda ner nån porrfilm som visar lite hårdare tag och se den tillsammans och föreslå att ni ska testa.

Ja, det kanske fungerar.. Får testa det! Tack
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in