Jag har träffat en kille i snart 3 månader och vi har varit tillsammans i ca 2 av dessa. (Vi jobbar på samma jobb, så jag kände honom sedan långt innan. Har alltså inte kastat mig in i ett förhållande

) Mitt "problem" är dock vårat sexliv. Det är inget fel på det i sig, vi har sex 2-3 ggr per dag som vi träffas och jag får alltid orgasm och han får komma varje gång men det är inte alls så hårt som jag var van vid innan. Egentligen borde jag väl kanske inte kunna begära mer..
Jag har alltid tänt på analsex och att bli runtkastad i olika ställningar, gärna med ett strypgrepp runt halsen och slit i håret. Jag var inte helt främmande för sex på fler och jag blev gärna munknullad. Min fråga är hur jag ska få min pojkvän att sluta vara så snäll/blyg i sängen och bara ge mig ett rent knull. Som min föredetta kk, han kunde tvinga mig att klä av mig och tvinga mig upp på soffbord, matbord eller någon säng och hänga huvudet utanför och han "munknullade" mig tills han kom och så var det inget mer med det. Jag vill att min pojkvän ska få lite mer naughty tankar helt enkelt..
Hur ska man lägga fram det lite snyggt utan att han tror att jag inte gillar vårat sex? Jag gillar det bara det att jag skulle vilja ha det lite hårdare och vildare någon gång ibland