• 4
  • 5
2012-03-02, 11:51
Medlem
Trådar likt denna skapas i princip varje dag. Istället för att lägga ner tid på Flashback, hur skulle det var om det verkligen pratade med dina pojkvän om problemet?
Citera
2012-03-02, 12:04
Medlem
hansolo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonorefidelio
Trådar likt denna skapas i princip varje dag. Istället för att lägga ner tid på Flashback, hur skulle det var om det verkligen pratade med dina pojkvän om problemet?

Någon borde göra en "Stora tråden för alla förvirrade flickvänner som startar trådar istället för att prata med sin partner".
Citera
2012-03-02, 12:05
Medlem
Update:

Igår möttes vi upp efter jobbet, tog sällskap hem. Vi har börjat spela "draw something" tillsammans och på tåget hem när vi spelade la jag in en liten hint om att jag var kåt. Han var inte sen på att svara att han också var sugen.

Vi kom hem till honom, åt och sånt och la oss i sängen för att titta på film. Vi fortsatte spela. När det var hans tur att rita gick jag ner på honom och tog kuken djupt ner i halsen. Han klarade efter många om och men att rita. Efteråt visade jag inget intresse alls och det ledde till att han blev mer attraherad. Jag la mig på mage för att han skulle ha svårare att komma åt min ftta. Han har på något sätt fattat (tror att det är för att jag gjort det på mig själv med hans kuk) att jag gillar att han daskar med kuken på mig, så han gjorde naturligtvis detta på min rumpa. Jag fortsatte envisas och det slutade med att han drog isär mina ben med lite våld och körde in två fingrar och pullade mig till orgasm samtidigt som han vred mitt huvud mot honom och visade att han ville ha en avsugning. Fortsatte ligga kvar på mage tills han drog upp mig på alla fyra och knullade mig hårt. Vi bytte sedan ställning och vi körde missionären med mina ben på hans axlar. Han pussade mig som vanligt men körde dock hårdare än vanligt.. Vi körde på ett tag med olika ställningar och vi avslutade med att jag fick stå på knä på golvet och suga av honom. Under avsugningen visade han lite tendenser till ett munknull när han tog tag i mitt huvud samtidigt som han gjorde snabba små juckrörelser tills han kom.

Det var som att han på något vänster hade fått nys om den här tråden eller bara insett att jag ville ha det hårdare. Troligtvis har han dock bara varit blyg innan och sen kommit till insikt att det vi gjort på fyllan antagligen går hem i nyktert tillstånd också, och kanske börjar testa lite smått. För mig var detta i alla ett steg i rätt riktning.

Men tack för all hjälp och alla svar i alla fall!
Citera
2012-03-02, 12:17
Medlem
Glädjande. Bara att fortsätta uppmuntra honom nu att ta för sig. Hoppas du säger åt honom att du uppskattade hans framsteg.
Citera
2012-03-02, 12:54
Medlem
Champinjonens avatar
Fyfan vad dumma kvinnor det finns.
Citera
2012-03-02, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Glädjande. Bara att fortsätta uppmuntra honom nu att ta för sig. Hoppas du säger åt honom att du uppskattade hans framsteg.

Han har fått höra det flera gånger om idag, eftersom jag blev halvt lyrisk efter gårdagen!
Citera
2012-03-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansolo86
Någon borde göra en "Stora tråden för alla förvirrade flickvänner som startar trådar istället för att prata med sin partner".

Eller "läs här innan ni postar en tråd om mesiga killar i sängen"
Citera
2012-03-02, 15:06
Medlem
Hawnexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatevershesays
Han har fått höra det flera gånger om idag, eftersom jag blev halvt lyrisk efter gårdagen!
En tjej som vågar stå för hur hon vill ha det i sängen. SEXIGT!!!
Citera
2013-04-15, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Jag skulle hellre rekommendera en vanlig film än en porrfilm. Blir nog lite mindre krystat, men se till att du visar honom hur kåt du blir.
The Piano Teacher kan möjligen vara en film som inleder en sådan diskussion
Citera
2013-04-15, 12:38
Medlem
Vad är fet för fel med "Stryp mig!"?
Citera
2013-04-15, 19:35
Medlem
Stiftpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawnext
En tjej som vågar stå för hur hon vill ha det i sängen. SEXIGT!!!

Faktiskt väldigt sant. Tror många killar tyvärr förväxlar detta med "bli dominerad av tjejen" och vill mest bara att hon skall vara fin och snäll där hon ligger av rädsla för att hon skall börja...dominera.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in