Citat:
Ursprungligen postat av klackskon
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?
Du har bara haft oturen att träffa män som ej hade varit alfahanar den tid då allt började... Du är helt frisk och låt ingen klen hane intala dig något annat! Nymfomaner ellerliknande uttryck kan härledas till mön som helt enkelt inte klarar av sin kvinna och måste hitta på något för att stärka självkänslan.
Folk som drivs av att förverkliga sig, hamna i historieböckerna men samtidigt blir bortskrämda av lustfyllda kvinnor har helt enkelt låg sexlust men fick någonting annat istället. Att vi sedan genom historien haft legender som klarat av att både belägra länder och mängder av män/kvinnor vet vi redan.
Återigen, det är inget fel på dig, det är en klenare del av samhället som pga siba egna tillkortakommanden vill få dig att känna dig annorlunda för att själva känna sig lite bättre.
Träna, dansa och Lev livet!