• 3
  • 4
2012-03-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klackskon
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?

Du har bara haft oturen att träffa män som ej hade varit alfahanar den tid då allt började... Du är helt frisk och låt ingen klen hane intala dig något annat! Nymfomaner ellerliknande uttryck kan härledas till mön som helt enkelt inte klarar av sin kvinna och måste hitta på något för att stärka självkänslan.

Folk som drivs av att förverkliga sig, hamna i historieböckerna men samtidigt blir bortskrämda av lustfyllda kvinnor har helt enkelt låg sexlust men fick någonting annat istället. Att vi sedan genom historien haft legender som klarat av att både belägra länder och mängder av män/kvinnor vet vi redan.

Återigen, det är inget fel på dig, det är en klenare del av samhället som pga siba egna tillkortakommanden vill få dig att känna dig annorlunda för att själva känna sig lite bättre.

Träna, dansa och Lev livet!
Senast redigerad av Idle81 2012-03-02 kl. 03:58.
Citera
2012-03-02, 11:05
Medlem
Citat:
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?

Min tjej var likadan de första 6 månaderna. Det var rätt jobbigt, men man klagar inte. Hade varit jobbigare att inte ligga alls. Nu när jag gymmar är det jag som är kåt hela tiden och det har slutat med att jag är otrogen...

Så jag vet hur du känner dig, kasst är det.

Du kan ju alltid onanera tills du inte är kåt längre.

Edit:

Skit i knullsajter, de är fyllda med massa äckel!!!!
Senast redigerad av theonetheonly10 2012-03-02 kl. 11:07.
Citera
2012-03-02, 11:18
Medlem
Hmm.. Tror att du söker hjälp i fel forum

Sök hjälp hos din lokala läkare, gå in och säg som det är. Det är inte svårare än så.

gl
Citera
2012-03-02, 11:30
Medlem
Untouchables avatar
Citat:

Har du upplevt några andra förändringar i samband med den förändrade sexlusten? Typ ökat vätskebehov eller någon annan ändring i personligheten? Det kan mycket väl vara en hormonell rubbning det rör sig om, och i så fall är det nog en god idé att kolla upp det.
Citera
2012-03-02, 14:07
Medlem
Jag tror att man måste skilja på när det är ett fysiskt lr ett psykiskt problem. Att vara lite småpilsk då och då, mer under vissa perioder och mindre andra är ju helt normalt. Är man nykär så är det mer men efter ett längre förhållande så går det lite upp och ner.
Men visst kan man gå till gyn och kontrollera hormonbalansen, p-piller kan kanske hjälpa isf eftersom kroppen tror att den är befruktad då men jag kan inte hormonbehandling så mkt.

Om man har en psykisk besatthet så tror jag att man ska försöka stoppa tankarna och fokusera på något annat. Kbt tror jag kan vara bra i det läget.
Jag tror också att det finns människor med någon sorts bekräftelsebehov som kan bli besatta av att ha sex hela tiden och då blir deras partner anti till slut.
Citera
2012-03-02, 14:37
Bannlyst
Troligtvis en hormonrubbning, ja. Jag skulle deifnitivt akta mig för dig.
Citera
2012-03-02, 15:38
Medlem
lyrica32s avatar
Sådär är det med min kille nu Tycker det är sjukt jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Jag brukar dricka sprit och vara bitter, men jag rekommenderar inte det direkt.
Citera
2012-03-02, 18:18
Medlem
Alla har vi våran gräns, vissa har högre andra har mindre. Du får väl se till att komma vid gångerna du har sex och inte bara halvt komma, då bygger man ju bara upp... Jag hatar när tjejer kåtar upp sen gör inget för det
Citera
2012-03-02, 19:07
Medlem
tripptamins avatar
Nymfomani kallas könsdrift hos kvinnor som i någon mening anses "överdriven". Det nämns under F52.7, överdriven sexualdrift, i ICD-10.

Hypersexualitet kan bero på en endokrin störning, t.ex. ökade testosteronnivåer. ICD-10 räknar det inte som nymfomani om tillståndet är ett symtom vid en affektiv störning eller ett tidigt skede av demens.

Inget fel med det. Gäller att hitta en mogen kille som förstår vad det är. En vacker dag kommer du göra det. Under tiden får du ta och onanera.
Citera
2012-03-02, 20:51
Medlem
Mvks avatar
Vänta nu, jag ser inte problemet här.
Hade jag fått välja hade jag gått runt med en fitta fastsatt på kuken 24/7.

Du får hitta rätt kille som vet hur man behandlar en (kåt) kvinna.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in