2012-03-01, 16:04
Medlem
vasaduellers avatar
Till TS:
Alla är vi olika och jag tycker det är helt fel att försöka likrikta sig. En del saknar nästan helt sexlust. Du råkar ha en väldigt stark sexlust. Ingendera är fel.

Jag gissar att en stor del av det "lidande" som en del människor upplever som ett resultat av att de skiljer sig lite från standard 1A, uppstår endast på grund av den almänna "hetsen" i massmedia att alla skall vara så jävla "normala".

Jag tycker det är mycket bättre att acceptera sig själv som man är av naturen, och i stället lägga lite kraft och möda på att hitta rätt situation för sig själv. De flesta "olikehter" blir till fördelar om man bara hittar rätt omgivning. De blir en källa till högre lycka och ett mer spännande liv, i stället för ett hinder och en källa till olycka.

Såvida du inte har någon slags tvångsmässig sexdrift kopplad till självdestruktivt beteende, så tror jag att din kåthet helt enkelt är ett tecken på god hälsa. Det är normalt att vara kåt. Du mår bra och utsätter dig inte för ohälsosam stress. Du är fertil och fungerar som du ska fysiskt och psykiskt. Grattis!! Var den du är i stället för att försöka vara någon du inte är. Det funkar aldrig bra.

Vore jag dig så skulle jag söka vidare efter en passande partner. Tycker definitivt inte att du skall "knulla runt" om det känns fel. Visst är det en myt att alla män är kåta hela tiden. Speciellt i längre förhållanden. Men det finns trots detta många män med stark sexualdrift, som inte mattas av i längre förhållanden. Ansträng dig lite mer i ditt sökande. Det är inte meningen att man skall hitta rätt direkt. När du väl hittar en partner som passar dig på alla sätt, så kommer din kåthet att innebära 10-fald lycka och glädje för er båda.

Lycka till :-)
Citera
2012-03-01, 16:20
Medlem
different_trips avatar
Mycket testo kanske
Citera
2012-03-01, 16:43
Medlem
Ts jag e nyfiken på vilket SSRI du står på? Vilken dos? Jag har sertralin 125 mg men har problem med sexlusten.
Citera
2012-03-01, 17:48
Medlem
Första jag tänker på är syfilis. Åk iväg och kolla upp det.
Citera
2012-03-01, 18:00
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Har också funderat på hormonrubbningar, har varit i din situation sedan jag var i åtta års-åldern.
( betyder inte att man skulle velat/kunnat haft samlag i den åldern )

Ingen man/kvinna orkar med att köra flera gånger per dygn tills döden inträffar, så man får hjälpa sej själv, ta hjälp av sin partner på andra sätt eller distrahera sej med något helt annat ex dataspel eller böcker.

Tyvärr blir det inte bättre med åren, tvärtom

Man får försöka se fördelarna, man behöver ju inget förspel eller liknande och partnern kommer aldrig att behöva känna sej oattraktiv
Citera
2012-03-01, 18:51
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Nu är det slut på tramset i denna tråd!
Har ni inget medicinskt att tillföra så strunta i att posta.
Varningar har redan blivit utdelade och fler kan komma.

/Mod
Citera
2012-03-01, 19:34
Medlem
sl1ck3potts avatar
Jag skulle kunna offra ett finger för att få ihop det med en översexuell tjej och vet fler som skulle vilja det så vänd det till din fördel istället för att se nackdelarna.
Citera
2012-03-01, 19:37
Medlem
Skalmeisters avatar
Sexlust är väl något bra? Njut av den när den varar och ligg runt, sänk kraven och gör killar till kungar i sina respektive gäng. Tänk bara på kondomen.
Citera
2012-03-01, 21:02
Medlem
WhaleCores avatar
Gör som alla killar gjort genom alla tider: ONANERA!

Förstår mig inte på tjejer som beskriver sig som "konstant kåta" och "sexgalna", men som tycker det är konstigt/äckligt att onanera. Nu kanske TS inte är en av dessa tjejer, men tro mig, det finns gott om dem.
Citera
2012-03-01, 23:08
Medlem
RedSands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenbengt
.

För övrigt kanske du skall uppsöka doktor? Går du på p-piller? Minns att mitt X gick på något slags p-piller och var kåt rätt ofta. Inte som du beskriver men ändå en stor skillnad. Inte för att det gjorde mig något då jag inte har något emot att ha sex ofta.

Har du ett namn på detta p-piller?
Citera
2012-03-01, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klackskon
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?
ta ett steg tillbaka, tro mig om du ser så bra ut och inte dejtar bögar så kommer de att vilja ligga med dig men de kanske känner att du är för lätt. Det är härligt för en man att ta kommandot. Håll på dig, kan du inte det är det snarare ett beroende än ett sunt beteende.
Citera
2012-03-02, 02:02
Medlem
Jag har haft en kompis inneboende hos mig som hade samma typ av problem. Varje morgon han vaknade så stod den rätt upp, sedan tog det ca 45 minuter innan den segde sig nedåt. Det här var inget problem om det inte vore för att han alltid var pissnödig på morgon då han vaknade.

Han provade att stå två meter från wc stolen och pissa uppåt i en båge men styrningen blev usel, han pissade hälften bredvid, slaskigt som fan för mig som alltid gick på muggen efter honom. Till slut kom vi på den enda lösningen och det var att han fick stå på händerna ovanför muggen och pissa samtidigt som jag fick stod bredvid och styra strålen rätt.

Det här funkade bra tills det en morgon knackade på fönstret till toaletten när kompisen stod på händerna och pissade och jag stod bredvid och styrde. Utanför fönstret stod en byggjobbare i skylift och flinade. Kände mig jävligt dum då jag några månader senare träffade på byggjobbaren på en hemvärnsövning och det visade sig att vi skulle sova i samma tält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in