• 1
  • 2
2012-02-29, 08:10
Medlem
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?
Citera
2012-02-29, 08:21
Medlem
Svenbengts avatar
On topic -

Kanske värt att nämna det till personen du börjar träffa. Ungefär innan ni börjar prata om att gå ut osv. Nämn att du är en jävel i sängen och att du är kåt varje minut, sen om de accepterar det eller inte återstår väl att se.

På detta viset så slipper du åka på en släng av "kärlek" och sedan bli dumpad/dumparen.

Bara ett tips.

För övrigt kanske du skall uppsöka doktor? Går du på p-piller? Minns att mitt X gick på något slags p-piller och var kåt rätt ofta. Inte som du beskriver men ändå en stor skillnad. Inte för att det gjorde mig något då jag inte har något emot att ha sex ofta.
Citera
2012-02-29, 08:46
Medlem
jag är helt och hållet lika dan, när jag var tillsammans med mig tjej ( var tillsammans i 1 1/2 ) . Hon tyckte också de var jobbigt för jag ville ha sex varje dag och skicka lite sexiga sms mm. men hon var ínte alls sådan och ville bara ha sex någon gång i veckan knappt det så jag förstår hur du känner dig. men jag känner mig också väldigt sugen hela tiden. har också undrat om det är något i kroppen som inte står rätt till
Citera
2012-02-29, 09:32
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DL997
jag är helt och hållet lika dan, när jag var tillsammans med mig tjej ( var tillsammans i 1 1/2 ) . Hon tyckte också de var jobbigt för jag ville ha sex varje dag och skicka lite sexiga sms mm. men hon var ínte alls sådan och ville bara ha sex någon gång i veckan knappt det så jag förstår hur du känner dig. men jag känner mig också väldigt sugen hela tiden. har också undrat om det är något i kroppen som inte står rätt till

Är du av manligt kön? Då är det inget fel på dig, resten av oss lider av samma sjukdom De flesta iallafall.

Ont; SSRI minskar sexlusten för många. Jag vet dock inte hur det är att gå på om man inte lider utav deperission.
Citera
2012-02-29, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Är du av manligt kön? Då är det inget fel på dig, resten av oss lider av samma sjukdom De flesta iallafall.

Ont; SSRI minskar sexlusten för många. Jag vet dock inte hur det är att gå på om man inte lider utav deperission.

Tyvärr är det väl så
Citera
2012-02-29, 11:59
Medlem
mysrerions avatar
Ts har det bra som är kvinna och dessutom snygg.
Får så mycket sex hon vill ha av nästan vilken man hon vill.

Vi män som är kåta har det inte lika lätt. När det lyser desperation om oss går fisket som sämst.

Det är orättvist. Vill också ligga.
Citera
2012-02-29, 12:30
Medlem
scarlots avatar
Ta kontakt med din gynekolog, tror han/hon kan hjälpa dig bättre än vad FB kan i detta fall.
Citera
2012-02-29, 12:38
Medlem
SummerWines avatar
Först och främst. Posta i medicin och hälsa. Här kommer du bara få pm med killar som erbjuder sig att "hjälpa till".

Antingen gör du business av det, du skulle troligtvis bli en framgångsrik prostituerad och de får välja vilka de vill ligga med och inte. Alternativt så mättar du din lust utan pengar inblandat.

Frågan är ju egentligen om du blir tillfredsställd av sex. Jag såg en dokumentär för ett tag sedan om kvinnor vars "orgasmnerv" ständigt låg i kläm. De låg konstant på gränsen till orgasm och självmord var inte helt ovanligt bland dem här kvinnorna. Så pass jobbig är sjukdomen.

Annars kan du som flera nämnt försökt dämpa sexlusten med medicinering. Ssri dödar garanterat 90% av dina sexuella tankar men det är ju förutsatt att du inte får massa andra biverkningar av skiten.

Käkar du p piller/ annan medicinering?
Citera
2012-02-29, 13:12
Medlem
kool-g-raps avatar
Du är inte ensam! Så där har de flesta av mina flickvänner varit. Visst älskar jag att knulla men typ 3ggr per dag ville de helst och det blir tröttsamt i längden.
Citera
2012-02-29, 15:23
Medlem
Hör och häpna: Jag äter redan SSRI! Rätt hög dos dessutom. Och nej, jag vill inte uppfylla behovet med massa olika kk:s egentligen, och dessutom så är det inte sant att alla killar vill knulla helatiden. Det är ju det jag upptäckt. Om det går att flytta tråden till medicin/hälsa så gör gärna det då.
Citera
2012-02-29, 15:30
Medlem
Roxanas avatar
Sitter din kåthet i skallen eller är den mer fysisk? Hoppas du förstår hur jag menar.

E&S ---> Medicin och hälsa /mod
Citera
2012-02-29, 15:32
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klackskon
Jag misstänker att det är nåt fel på mig. Jag är kåt HELA TIDEN. Det började för 2-3 år sen. Jag har förstört 2 början på förhållande pga jag varit för på. Känns som att killarna jag träffat tyckte jag var konstig för jag ville ha sex varje dag, prata sex, smsa osv. Jag var i ett förhållande i 7 år, trodde efter det att jag lätt skulle kunna hitta en kk som är på samma nivå som jag. Jag ser väldigt bra ut, och får dom killar i säng som jag vill ha, men när dom upptäcker hur kåt jag egentligen är så är det som att dom backar. Jag ligger inte med vem som helst, har rätt höga kriterier för vem jag tänder på, annars skulle jag säkert kunna hitta nån nu som har samma sexlust som jag. Jag vill gå till doktorn, men vad säger man där? Hej, jag är jättekåt dygnet runt? Att söka en kk på nån websida har jag testat, men det är bara folk jag inte alls tänder på, värdelöst. Nån som har liknande problem? Eller nåt tips att ge mig?

Vad är det du vill uppnå? Vill du minska din kåthet, eller hitta någon på samma lustnivå? Jag kanske är trög, men är osäker på vad du syftar till. Du hintar ju lite åt båda hållen. Vilket är viktigast för dig? Att hitta en snygg kille som är lika kåt som du och inte backar, eller att minska lusten (eftersom du nämner doktorn)?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in