Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-02-28, 11:37
Medlem
Jag har träffat en kille i snart tre månader, och han jättekär i mig och säger hela tiden att han älskar mig. Han har till och med beslutat sig för att börja plugga här istället för i Lund vilket tidigare var planen innan han träffade mig.

MEN jag undrar hur länge man skulle orka med någon som inte klarar av att ha sex naken? Pga idiotiska komplex och tvångstankar måste jag hela tiden ha något som täcker hela överkroppen.

Han har aldrig frågat varför utan verkar respektera det, varför fattar jag inte. Skulle aldrig orka med någon som höll på med något så barnsligt. Anyways så undrar jag hur länge ni skulle orka med det här?

Kan inte tänka mig annat än att det här kommer tära på sexlivet och vårt förhållande. Just nu knullar vi ca 2-3 gånger om dagen, och då är jag alltså alltid påklädd på ett eller annat sätt.

Vad säger ni, tror ni det skulle kunna hålla om man verkligen älskar sin partner trots att den beter sig så här? Jag tänker mest att han tillslut kommer tröttna, oavsett hur mycket han älskar mig.
Citera
2012-02-28, 11:40
Medlem
Funkar det om det är mörkt i rummet och du är naken?
Citera
2012-02-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Funkar det om det är mörkt i rummet och du är naken?

Ja.. Så han måste ju ha fattat att det har något med hur jag ser ut att göra
Citera
2012-02-28, 11:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rddm
Är ju svårt för en annan och förstå hur du känner. Men om killen tycker om dig och vill ha sex med di, då är det ju bara för dig att visa upp den kropp som han hungrar efter....
Citera
2012-02-28, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rddm

Ja det fattar han såklart. Men gör det något om han tar på din kropp?
Citera
2012-02-28, 11:56
Medlem
Hyundaiens avatar
Har det varit på det här sättet i dina tidigare förhållanden? Jag tror han kommer tröttna förr eller senare, när han kan prata ordentligt med dig (dvs när han känner dig lite bättre). Är du säker på att du själv aldrig kommer tröttna på att dölja din kropp i framtiden?
Citera
2012-02-28, 11:58
Medlem
Kaiyos avatar
Alltså ärligt talat, jag tycker inte att man ska knulla om man inte klarar av att vara naken inför den man älskar.

Det är ju uppenbart att du behöver jobba med ditt egna självförtroende så du inte behöver ha såna komplex.

Men men, accepterar han det är det väl bra då, jag skulle aldrig haft sex med någon som var så osäker över sig själv från första början.
Citera
2012-02-28, 12:05
Medlem
Min tjejkompis var likadan men killar verkar acceptera det trots att de undrade. Men om enda grejen för att en tjej ska trivas handlar om något som att täcka överkroppen under sex så tror jag att killar kan acceptera det. Bättre att du får självförtroende för det är väldigt attraktivt.

Förhoppningsvis kommer ju det här blir bättre med tiden, när man känner sig helt trygga med varandra. Jag har aldrig haft svårt att visa min kropp i sängen men min kompis sa att det blev bättre med tiden. Det blev bättre ju mer de hade sex och ju mer de lärde känna varandra. Alla är ju dock olika, antar att det blir svårare för dig att vänja bort det med tanke på att du ser det som tvångstankar..
Citera
2012-02-28, 12:42
Medlem
Kariminells avatar
Han accepterar det nu i början, men jag garanterar dig att han kommer att bli irriterad efter en tid. Tro mig.
Citera
2012-02-28, 12:43
Medlem
Trollnr1s avatar
Kör med S&M då
Citera
2012-02-28, 12:45
Medlem
Joe Cools avatar
Ok, du har komplex för din kropp och vill inte visa dig naken. Inte bra men inte direkt ovanligt.
Du börjar få komplex för din osäkerhet och att den ska förstöra er relation.
Du har efter tre månader tillsammans inte ens pratat om din osäkerhet med din pojkvän.

Jag tror inte problemet är att du inte vill visa upp dig, det accepterar han ju tydligen. Problemet på lite sikt är att du inte ens pratar om det trots att det är uppenbart vilket kommer leda till förtroendeproblem mm.

Sätt dig ner och snacka med grabben om du vill ha ett seriöst förhållande. Så småningom kommer du nog över att visa upp dig också men det är inte det viktigaste just nu.
Citera
2012-02-28, 14:25
Medlem
Deadbulls avatar
Har haft ett liknande problem med min flickvän, hon skämdes så mycket att varje gång de kom till sex så ville hon inte, ibland fick jag inte ta på henne mer än på magen en liten stund. Jag såg att hon kände det lite obehaligt, men jag fortsatte o frågade varför? Hon ville inte helt enkelt men nu nästan 2
År senare flyger allting på, jag har nog stärkt hennes självförtroende sen jag träffade henne genom att säga jag har ju sett din kropp åtminstoneenögda gånger o hade jag inte gillat vad jag hade sett hade jag väl inte velat fortsätta? Så tillslut kommer man mer och mer innanför kläderna samtidigt som tjejen känner Sig mer och mer trygg i sig själv och med sin partner.. Så jag har stått ut eftersom jag förstod att hon inte hade ett så bra självförtroende ang. Sin kropp o därför tagit det i hennes takt. Så kan nog lova att din kille kommer stå ut med att du har en tröja på dig ett bra tag till så länge ni har sex, men om han skulle fråga så säger du som det är helt enkelt, attdu inte är nöjd med hur du ser ut och då kommer han Förstå och vilja slita av dig tröjan o se din sexiga kropp!

Förlåt för min luddiga text men är nästan nyvaken och lite halvbäng.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in