Citat:
Coolt! Intressant niche, lovecraft/cosmic horror r lite av en favorit faktiskt! Om du inte gjort det - ls kapitlet "The Forsaken" frn George RR Martin, eller lyssna p alt shift x genomgng av det p Youtube, tycker han fr till det riktigt riktigt bra just dr med blandningen av cosmic horror och det mnskliga perspektivet, just det kapitlet och den karaktren det handlar om r vldigt chthulluh-inspirerat som jag gissar att er bok ocks r
Angende dikt/poesi - nejmen s hr, jag fattar helt att min stil inte passar alla, det r ocks ngot jag stndigt leker och experimenterar med. Just nu r jag inne p blankvers och att frska hlla mig till ett visst antal stavelser per rad - det r vldigt kul och utmanande och jag tycker det ger en motor i skrivandet och nr jag har feeling tycker jag sjlv att dikterna vxer av det ocks. Dock r jag inte strikt, och p sistone har jag gtt mer och mer ifrn det och nu skulle jag nog mer kalla formen "isch blankvers" n ngot
Jag kper helt att det inte passar dig, och att det r ointressant/trkigt fr dig r ju alldeles oavsett feedback och som skribent ska man vara glad fr all feedback man kan f fr det r bttre n att skriva i ett vacuum haha.

Angende dikt/poesi - nejmen s hr, jag fattar helt att min stil inte passar alla, det r ocks ngot jag stndigt leker och experimenterar med. Just nu r jag inne p blankvers och att frska hlla mig till ett visst antal stavelser per rad - det r vldigt kul och utmanande och jag tycker det ger en motor i skrivandet och nr jag har feeling tycker jag sjlv att dikterna vxer av det ocks. Dock r jag inte strikt, och p sistone har jag gtt mer och mer ifrn det och nu skulle jag nog mer kalla formen "isch blankvers" n ngot

Sjlvklart s r min bok inspirerad av chthullu. Det r svrt att inte gra det. Min familj gillar litteratur. Min mamma och pappa lskar att lsa bcker och min bror publicerar berttelser hr p Flashback men jag kan inte avslja vad han kallar sig men nd.
Det dr med feedback r viktigt oavsett om den r positiv eller negativ. Jag har sett en del horribla exempel hr p Flashback hur en del folk skriver. Det r olsligt. Du skriver p ett okej stt.