2011-05-15, 16:07
Medlem
bådde ja och nej. Dev team eller någon jobbar på att återställa från 06.15.00 neråt men inte säkert.

Det är ganska många som har uppgraderat och väntar på en fix, jag kan inte garantera dig om det kommer en fix eller en nergradering av basbandet. när du har uppgraderat går det inte nergradera, men på nätet sägs det att det är någon som jobbar på det. har gått x antal månader nu utan fix
Citera
2011-05-15, 16:41
Medlem
V6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putnani
bådde ja och nej. Dev team eller någon jobbar på att återställa från 06.15.00 neråt men inte säkert.

Det är ganska många som har uppgraderat och väntar på en fix, jag kan inte garantera dig om det kommer en fix eller en nergradering av basbandet. när du har uppgraderat går det inte nergradera, men på nätet sägs det att det är någon som jobbar på det. har gått x antal månader nu utan fix

Hmm, får fundera på saken. Tusen tack för den aktuella infon i alla fall!
Citera
2011-05-15, 17:42
Medlem
albostyles avatar
Inte kollat närmare på detta, men: http://www.pcgameclone.com/ipad2/

Edit: Inte riktiga grejjer.
Citera
2011-05-15, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
YourTube 2 – Som Youtube borde vara
Någon som vet en source som har den gratis?

Ringsignaler och andra ljud - Vilket cydia program är bäst för att ändra ringsignaler och sms ljud?
Citera
2011-05-15, 20:01
Medlem
tja!
Det är första gången som jag försöker mig på en JB, jag har nu updaterat till senaste ios 4.3.3 och laddat ner redsn0w. Det första jag får upp när jag startar redsn0w är browse när jag klickar på det kommer jag till att få välja något vad ska jag välja ?!?
Citera
2011-05-15, 20:16
Medlem
L0lAjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonwajn
tja!
Det är första gången som jag försöker mig på en JB, jag har nu updaterat till senaste ios 4.3.3 och laddat ner redsn0w. Det första jag får upp när jag startar redsn0w är browse när jag klickar på det kommer jag till att få välja något vad ska jag välja ?!?

Du ska välja en ipsw fil som du hittar här:
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Välj 4.3.3 för din 3G/3GS/4G
Citera
2011-05-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0lAj
Du ska välja en ipsw fil som du hittar här:
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Välj 4.3.3 för din 3G/3GS/4G

Tja!
Jag löste det och följde alla andra instruktioner hur vet jag att telefonen nu är jailbreakad är det som man kan se på telefonen!
Citera
2011-05-15, 20:51
Medlem
nu ser jag att telefonen är jailbrekad har cydia installerat! Min fråga är nu om jag kan vara säker på att appar inte kostar när jag laddar ner de och kan jag ladda ner från appstore som vanligt ?
Citera
2011-05-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonwajn
nu ser jag att telefonen är jailbrekad har cydia installerat! Min fråga är nu om jag kan vara säker på att appar inte kostar när jag laddar ner de och kan jag ladda ner från appstore som vanligt ?

Lägg till källa i cydia

Sinfuliphonerepo.com

Sen sök efter installous

Installera

Öppna installous sök efter spel app mm

Glöm inte installera appsync iOS 4.x+ från sinfuliphonerepo

Hittar du under källor
Citera
2011-05-15, 22:24
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
YourTube 2 – Som Youtube borde vara
Någon som vet en source som har den gratis?
Joomla = alltid någon
Grattis till quadraposten förresten, finns ju en "Ändra"-knapp till nästa gång du inte är ute att posthora.

Men men, prova xsellize-repon, jag är väldigt säker på att de har Yourtube, både ettan och tvåan. (innan någon frågar: Nej, de tar den inte i sistnämnda, been there done that)
Citera
2011-05-15, 22:31
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Inte kollat närmare på detta, men: http://www.pcgameclone.com/ipad2/

Edit: Inte riktiga grejjer.
Stavas F.A.K.E. Även om nedladdningen EFTER surveyn är äkta så finns det inga bevis på att filerna inte är infekterade med hax. Inte svårare än att gå in på redsn0w.com och låta den sidan omdirigera dig till blog.iphone-dev.org

Mvh
joumlargh
Citera
2011-05-16, 09:16
Medlem
V6s avatar
Glömde fråga. Det är ju lagligt att jailbreaka, men är det lagligt med upplåsning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in