Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-26, 12:51
  #3493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaccin


För övrigt, finns det någon lösning på när glasklart inte byter ut "bilder-iconen"?

Byt namn på Pictures.png till Bilder.png i var/stash/themes/glasklart.icons/icons
Citera
2011-04-26, 14:12
  #3494
Medlem
Nus avatar
Någon som har problem med Whoiscalling? Namnet kommer bara upp efterhand när samtalet är avslutat. Läste om att det inte skulle fungera med BiteSms, någon som har samma problem?
Citera
2011-04-26, 18:44
  #3495
Medlem
vaccins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
Byt namn på Pictures.png till Bilder.png i var/stash/themes/glasklart.icons/icons
Tack
Hittar varken pictures eller bilder där i.
I bundles ligger alla andra "standardiconer" men inte bilder?

edit: såg nu att alla "standard" iconer ligger även där du nämde, men dock inte bilder eller pictures :/
Citera
2011-04-26, 19:48
  #3496
Medlem
Jag fattar inte vad problemet kan vara med Cydia. Vad jag än försöker installera får jag "begärd modifikation kan inte utföras på grund av beroende eller konflikt som inte automatisk kan korrigeras"

blir galen har försökt installera om Cydia men samma meddelande
Citera
2011-04-26, 19:56
  #3497
Medlem
Hej!
Ja har flera gånger laddad ner nya themes via cydia till luren, dock lyckas ja aldrig få med de fina och passande bakgrunder som levereras med temat?
Laddade senast ner den läckra BlackUPS HD från cydia som dessutom va gratis men saknar som vanligt bakgrunden som presenterades? Ska de va så?

Tacky om nån har tippsy?
Citera
2011-04-26, 20:57
  #3498
Medlem
Fallmans avatar
Jag har kollat runt , googlat /sökt fb, om jailbreak till 4.3 versionen, inte sett något.. nu vänder jag mig till er - Finns det någon ute? Måste bara ha !
Citera
2011-04-26, 21:08
  #3499
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Jag har kollat runt , googlat /sökt fb, om jailbreak till 4.3 versionen, inte sett något.. nu vänder jag mig till er - Finns det någon ute? Måste bara ha !
Det finns ett jailbreak till 4.3.2, se min signatur för guide. Dock så fungerar inte detta jailbreak för att jailbreaka iPad 2.
Citera
2011-04-26, 21:36
  #3500
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Det finns ett jailbreak till 4.3.2, se min signatur för guide. Dock så fungerar inte detta jailbreak för att jailbreaka iPad 2.

Tackar, ska provas!!


Jag har gjort en säkerhetskopia på min iphone förut.. var ligger dem filerna på datorn? Vill försöka öppna upp filen/filerna så jag kan ta numrerna, enda jag är ute efter.
Citera
2011-04-26, 21:48
  #3501
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Tackar, ska provas!!


Jag har gjort en säkerhetskopia på min iphone förut.. var ligger dem filerna på datorn? Vill försöka öppna upp filen/filerna så jag kan ta numrerna, enda jag är ute efter.
Jag har försökt leta, men jag kan inte hitta det. Men jag är ju tveksam till att du skulle kunna få ut dina nummer genom säkerhetskopian. Vad spelar det för roll egentligen, du kan ju ta in säkerhetskopian sen igen.
Citera
2011-04-26, 22:00
  #3502
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Jag har försökt leta, men jag kan inte hitta det. Men jag är ju tveksam till att du skulle kunna få ut dina nummer genom säkerhetskopian. Vad spelar det för roll egentligen, du kan ju ta in säkerhetskopian sen igen.

säkerhetskopian gör vad? jag hade jailbreakat den förut, det var olika versioner, vad kommer jag få tillbaka? är det bara numren och bilder eller vad får jag med?
Citera
2011-04-26, 22:13
  #3503
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
säkerhetskopian gör vad? jag hade jailbreakat den förut, det var olika versioner, vad kommer jag få tillbaka? är det bara numren och bilder eller vad får jag med?
Ja + all historik i spel och allt annat förutom det som har med själva jailbreaket att göra.
Citera
2011-04-26, 22:22
  #3504
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Ja + all historik i spel och allt annat förutom det som har med själva jailbreaket att göra.

tackar, funkade bra
* Telefonbok
* Bokmärken (safari)
* SMS
* Bilder _ NEJ!, fanns bara 1 video.

Aja, perfekt perfekt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback