2011-02-22, 18:05
Medlem
Dakniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _marton_
nej denna vet jag om.. men det jag vill är att sidor i safari och apps som man tankar från installous ska fortsätta tanka även om jag inte har appen öppen!
Insomnia?
Citera
2011-02-22, 18:16
Medlem
niXys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
testade tanka ner five icon dock, funkade dock bara på dom där nere hur fixar jag så jag kan ha 5 ikoner bredvid varandra?
kan bero på att "dock" är det som är där nere?
Du är ute efter "Five-Column Springboard", paketet finns i ModMyi's source så du borde hitta det om du bara söker.
Citera
2011-02-22, 19:11
Medlem
Jag har en liten fråga om lockinfo/plugins/lock weather..
jag får fasiken inte gradantalet att stämma.. Står ju "To configure the location used for weather updates, set the first location in standard iPhone Weather application."
inne i standardappen så har jag -9 grader och ute i lockscreenen står det -15.
det uppdateras varje minut.
Det står ett H vilket jag tror är highest och ett L som antagligen står för lowest. förmodligen för hela dygnet och där står det -15 som lowest. och jag har haft -15 hela dagen vilket inte stämmer... :/

vad är wind chill? sätter man det på enabled så märker då inte jag något?!

Sen skulle jag vilja ha en snygg slider. inte ett märke man drar utan men som ett litet streck eller ngt dyligt..
Citera
2011-02-23, 20:54
Medlem
Kan man jailbreak'a en oaktiverad iphone? Har en här som aldrig är använd, men inget microsim. Försökte göra ett utav ett comviq kort men funkade inte, tror den är låst till ett annat än comviq,
Mvh
Citera
2011-02-23, 23:04
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Kan man jailbreak'a en oaktiverad iphone? Har en här som aldrig är använd, men inget microsim. Försökte göra ett utav ett comviq kort men funkade inte, tror den är låst till ett annat än comviq,
Mvh
uhm... det beror väl på. limera1n "hacktiverade" iPhones på 4.1 men hur det ligger till med t.ex 4.2 vet jag inte.

Vilken iPhone-generation är det och vilken firmware har den, om du vet det? Vilket modemfirmware? (förutsatt att du använt telefonen, eller återställt den)
Citera
2011-02-23, 23:07
Medlem
notwists avatar
Varför rekommenderar folk att använda redsn0w för 4.2.1? Jag använde greenp0ison och det var betydligt smidigare än redsn0w någonsin varit.
Citera
2011-02-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
uhm... det beror väl på. limera1n "hacktiverade" iPhones på 4.1 men hur det ligger till med t.ex 4.2 vet jag inte.

Vilken iPhone-generation är det och vilken firmware har den, om du vet det? Vilket modemfirmware? (förutsatt att du använt telefonen, eller återställt den)
Hmm vet tyvärr inget av de, men ja ska försöka hitta ett telia kort och aktivera den
Citera
2011-02-24, 13:05
Medlem
niXys avatar
Någon som har nåt tips på hur man får flash att fungera? Frash verkar inte fungera med 4.2.1 så
Citera
2011-02-24, 13:20
Medlem
DenLedes avatar
Någon som vet om det finns någon tweak liknande "PhotoAlbums+"?

http://www.youtube.com/watch?v=oepzkS6k6Pc
Citera
2011-02-24, 13:55
Medlem
niXys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Någon som vet om det finns någon tweak liknande "PhotoAlbums+"?
Jag har kollat runt, tro mig! hittade inget liknande som fungerar som PhotoAlbums+ men det är värt att köpa, så några slantar kan du lägga ut på det!
Citera
2011-02-24, 13:58
Medlem
Hur kommer det sig att varenda gång jag laddar ner ett tema så byter exakt alla ikoner form förutom "Bilder" och "Kamera" ? Allt blir enligt temat utom dessa två?
Citera
2011-02-24, 14:13
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niXy
Jag har kollat runt, tro mig! hittade inget liknande som fungerar som PhotoAlbums+ men det är värt att köpa, så några slantar kan du lägga ut på det!
Jo, tycker bara det är så omständigt att handla från Cydia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in