Citat:
Ursprungligen postat av Foxzi
går det säkerhetskopiera mobilen när den är jailbreakad? vill ha säkerhetskopia med jailbreak och alla program jag laddat hem via cydia, är detta möjligt?
för ibland laddar ja hem något okänt från cydia så jag måste återställa mobilen o då kör jag itunes säkerhetskopia men förlorar alla patchar o alla program jag installerat efter jailbreak, för jag måste återställa mobilen, jailbreaka och leta upp alla sources och saker ja vill installera.
någon som vet om man kan säkerhetskopiera den jailbreakad och återställa den till senast jailbreakad sparad datum? :P
du kan inte backa upp cydia apps och tweaks i iTunes.. ladda hem aptbackup och tryck på "backup" gör sedan en säkerhetskopia på din telefon i itunes och återställ din telefon så att den inte är jailbreakad, jailbreaka den, installera aptbackup från cydia, tryck på restore och vänta ett bra tag, återställ sedan din mobil från säkerhetskopian du gjorde i itunes
Det är vad du måste göra om du vill behålla din saker från cydia... iallafall simplaste sättet som ändå är krångligt