2012-02-27, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Enligt kommentarer på fb har hon varit i Asien i tre månader i höst, bl.a. nämns Thailand och Hong Kong. Hon kom hem i november 2011. Någon tjej skriver: vi ses i London snart igen, så hon kanske skulle till London innan hon fick reda på att hon skulle vara med i bb??

Mamma och dotter är skrivna på samma adress, verkar ha en väldigt nära relation, mamman skriver bland annat under 2011 "ta bort detta foto", "jag vill se riktiga Hanna" osv. Mamman jobbar med inredning och design.

Pappa och bror bor i Norrtälje. Brodern har fortfarande HW stående som sin syster på sin profil, medans hon har tagit bort honom från sin profil. Pappa och dotter verkar ha en väldigt ytlig kontakt, han skriver bland annat och frågar var hon är osv.

Av sina vänner blir hon bland annat kallad "insiktsfull" och "världens bästa vän"

Är det mamman som är L*selotte R*eg*ouw?
Citera
2012-02-27, 23:25
Bannlyst
Hittade Hannas ex på FB nyss också. Edwin. Hur jävla dum är hon inte, allt personligt finns att se på FB om man snokar lite och är smart. Varför stängde hon inte ner sin FB innan hon gick in i BB-huset?
Citera
2012-02-27, 23:27
Medlem
http://svartkajal.blogg.se/
Lite längre ner har hon skrivit att hon älskar sin pojkvän så innerligt.
Då är väl myten om att hon aldrig blivit kär krossad.
Citat:
...Min älskling är bäst!
Idag när jag skulle gå innanför dörren stog en bukett 4 rosa rosor där.
BILD KOMMER DEFINITIVT!

Nu ska jag vänta på honom så jag kan tacka honom.
ORDENTLIGT!
Citat:
Såhär fina är mina blommor.
Jag kan titta på dem hur länge som helst...
Samt den fina lappen man fick med

Jag älskar dig, Edwin!

Hur som helst så luktar det lite konstigt om alltihop.
Känns som att hon är extremt manodepressiv och har svårt att hitta sig själv.
Citat:
En manisk period pågår ofta i minst en vecka. Stämningsläget är förhöjt och personen är ofta mycket upprymd, samtidigt som han eller hon ibland kan vara irriterad. Övriga symtom kan till exempel vara ett minskat behov av sömn, ökad aktivitet och förhöjd självkänsla som kan få allvarliga konsekvenser för ekonomi och relationer.
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-o...essiv-sjukdom/
Citera
2012-02-27, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hedlundlawl
http://svartkajal.blogg.se/
Lite längre ner har hon skrivit att hon älskar sin pojkvän så innerligt.
Då är väl myten om att hon aldrig blivit kär krossad.

Hur som helst så luktar det lite konstigt om alltihop.
Känns som att hon är extremt manodepressiv och har svårt att hitta sig själv.

Kom igen nu...bloggen är från 2008. Hon var 16. Knappast relevant om man pratar om kärlek.
Citera
2012-02-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Fantastiskt för oss ja. Men hon har gjort sitt livsval nu. Det går inte att rymma från det hon gjort senare i livet. Om hon är så smart borde hon förstå att folk är så dumma och inte kommer förstå. Hon är stämplad för livet även om hon "leker". Eftersom hon inte förstår dessa saker tyder allt på att det är denna personen hon är. Hon vill provocera och få uppmärksamhet som Kissie. Hon förstår inte konsekvenserna för detta beteendet i riks-tv.

Man förstår ju direkt att detta inte är något "projekt", att besluten har varit hennes. Och är man 20 och aldrig har stått i rampljuset så visst, konsekvenserna blir svårare än vad hon nog hade räknat med. Är ändå glad att hon har gjort det, och tror att hon är smart som fan, hoppas bara att hon har bra stöd och guidning och kommer kunna förvalta detta på ett bra sätt. Kan folk bara sluta kalla henne för hora

Måste tillägga att flera av hennes vänner under 2011 också skriver att de saknar den gamla Hannah.
Citera
2012-02-27, 23:31
Medlem
Fan vad ni överanalyserar saker, hon är för fan bara en helt vanlig idiot.
Citera
2012-02-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Kom igen nu...bloggen är från 2008. Hon var 16. Knappast relevant om man pratar om kärlek.

Fortfarande, hon sa att hon ALDRIG har varit kär.

Flickan är bara 20 år gammal och det är väl ganska relevant att hon varit kär för 4 år sedan?

Om nu så inte är fallet tycker jag att hon kunde ha meddelat att det gällde inom en 2 års period om det stämde bättre in på hennes psykopatiska alterego.
Citera
2012-02-27, 23:33
Medlem
Har tydligen gemensamma vänner på Facebook med Hannah´s vänner i videosarna.
De skall undersöka saken närmre.

Vad heter brodern och pappan? Skulle kunna få fram mer info genom det.
Citera
2012-02-27, 23:33
Medlem
Citat:
Är det mamman som är L*selotte R*eg*ouw?

Ja, verkar vara en supermamma. Alltid med och konverserar med hennes vänner och så och uppmuntrar dottern jättemycket. Kan tänka mig att detta är riktigt jobbigt för henne.

Och ja tycker någon bör stänga av hennes Fb! Lite för personligt nu när hon faktiskt är en offentlig person.
Citera
2012-02-27, 23:34
Medlem
Finns ju några som säger sig känna henne, gått i samma skola osv och de säger att hon var likadan då. Att hon har gått i särklass m.m.
Citera
2012-02-27, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaggprodukt
Fan vad ni överanalyserar saker, hon är fan bara en helt vanlig idiot.

En helt vanlig idiot brukar inte vara med i tv och få miljontals visningar på ett YouTube-klipp.
Citera
2012-02-27, 23:36
Medlem
Citat:
Hennes beteende kommer från psykisk ohälsa. Därför tycker jag det är relevant att man sätter en diagnos på Hanna W för att förklara hennes handlingar. Hon har inga syften med sitt uppträdande, det är bara så hon är.

Du försöker inbilla folk att du inte "vill leka hobbypsykolog eller något". Ändå uttalar du dig tvärsäkert att Hannas, vad du kallar beteende, "kommer från psykisk ohälsa". Hur kan du så säkert veta det? Har hon sagt det till dig?

Varför tar inte DINA föräldrar något ansvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in