2012-04-27, 15:39
Medlem
ChinaDolls avatar
Haha woahh, visste att nåt sånt här skulle hända Det är kul att få veta sanningen om allt hennes hittepå, men kan inte hjälpa att tycka synd om henne för att hennes nakenbilder ligger ute på nätet!

Hon skrev på sin blogg att den som hackat henne var flashbackare - kan denne åka fast för vad han/hon gjort ?
Citera
2012-04-27, 15:45
Medlem
k1zleezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaDoll
Haha woahh, visste att nåt sånt här skulle hända Det är kul att få veta sanningen om allt hennes hittepå, men kan inte hjälpa att tycka synd om henne för att hennes nakenbilder ligger ute på nätet!

Hon skrev på sin blogg att den som hackat henne var flashbackare - kan denne åka fast för vad han/hon gjort ?

Troligen inte, om personen/erna har skyddat sig rejält.
Citera
2012-04-27, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaDoll

Man ska aldrig säga aldrig, men nej. Tror ingen orkar lägga ner all tid på att få tag i den skyldiga. Läste någonstans att flashback heller inte får ge ut uppgifter? Och hur ska dom veta vem det är... som sagt, ingen kommer orka lägga ner tid. Hon är en nobody så...
Men det här med flashback och uppgifter får ni rätta mig om jag har fel. Har bara för mig att jag läst det. Vi bor i Sverige, inget kommer att hända. 8 utlänningar kan våldta en 14åring och det finns hur mycket bevis som helst, får dom tillräckligt med straff? Nej.
Hur mycket bevis finns det i just detta? Ingenting. Så det är rätt kört för lilla fröken Hanna W. Hon kommer inte få sina 100k. Det är bara bita i sura äpplet och gå vidare. Hon är en attention whore och får skylla sig själv!
Tycker personen som gjorde detta ska gå och köpa sig en öl och sätta sig i solen. För det är h*n fan värd!
Citera
2012-04-27, 15:55
Medlem
PCWins avatar
Troligen kom de åt hennes lösenorden på denna väg.
http://www.idg.se/2.1085/1.445873/mi...shal-i-hotmail
Rätt åt henne.
Senast redigerad av PCWin 2012-04-27 kl. 16:15.
Citera
2012-04-27, 15:57
Medlem
Hej, tänkte höra med er hur man kommer in på hennes hotmail ?
Citera
2012-04-27, 16:02
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjaren
Hej, tänkte höra med er hur man kommer in på hennes hotmail ?

Det kan du inte.
Citera
2012-04-27, 16:02
Medlem
ChinaDolls avatar
Till er som svarat mig:
Jag har också fått uppfattningen om att flashback inte får lämna ut uppgifter. Tror inte heller personen som gjort det kommer åka fast, chansen verkar vara ganska liten. Även om personen lämnat spår efter sig på något sätt, borde det väl krävas litegrann för att få fram någon slags information ... hmm..

I början när jag såg alla utdrag ur hennes mail och konversationer, så trodde jag att det var gammalt blev lite chockad när jag såg att det var nytt - var ju massa av hennes kommande "överraskningar" som typ blev avslöjade.
Citera
2012-04-27, 16:04
Medlem
Måste ju bara säga att den som behövde bevis för att fatta att Widerstedt ljög om sitt liv på bloggen, den kan inte vara så himla intelligent, haha. Sen ska jag vara helt ärlig och säga att den som har hackat och raderat hennes konton, den personen är fan lägre i mina ögon är henne!

Jag tyckte fan att hennes blogg var rolig! Fattar inte vrf folk måste ta allt på sånt allvar..
Citera
2012-04-27, 16:10
Medlem
ChinaDolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziixii
Fattar inte vrf folk måste ta allt på sånt allvar..

Well - hon har ju kommit med rätt provocerande uttalanden om t.ex. fattiga människor och mobboffer. Vissa människor kan inte distansiera sig från sådant och förstå att hon bara gräver efter uppmärksamhet, utan de tar åt sig och blir förbannade. Tycker dock inte det är rätt att lägga ut hennes privata material, hur irriterande hon än må vara
Citera
2012-04-27, 16:16
Medlem
William Hainess avatar
Jisses, jag är knappast chockad över att hon ljuger, utan snarare hur otroligt desperat människan är.

Varför gör ingen i hennes omgivning något? Hon leder ju sig själv mot undergång...
Citera
2012-04-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mord-Sith
Vart är beviset att hon ljugit om allt?

Hennes mail.
Citera
2012-04-27, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nervsammanbrott
Hennes gästlösen är edwin. Varsågod.
Hur visste du det? Vem är denna edwin?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.MacG
Om ni är lite sugna på lite exklusiv information så har ni hela hennes epost att tanka ner i PST-format (Outlook) i länken nedanför.

Den är Up to Date till och med idag, från epostkontots begynnelse.

http://depositfiles.com/files/01bodmwxk

Bara att tanka ner PST-filen och importera till Outlook.

Bra jobbat vad hade hon för lösenord? Om man kan kolla sånt
Och ni som tror att Hannah gjort detta själv så är jag ganska säker på att det inte är sant.
Senast redigerad av MedlemXX 2012-04-27 kl. 16:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in