Han: Ja eller hur! Visst är brunetterna sjukt fula? Ser ut som de har skit i håret! Dem vet innerst inne att blondinerna har övertaget å framförallt du! Dem bryter säkert ihop när du trycker till dem å jag älskar det!
Tack för du säger det! Du är helt underbar!
Tycker du om stövlar? Kan du trampa på brunetterna haha
Han:

hade jag fått köpa till dig då? Tycker det är sexigt. Vad vill du ha för några? Så kan du ju trampa nån ful brunette med dem i smyg? Haha dem är misslyckade. Du är det bästa, vackraste å sexigaste som finns!
Han: Hatar dem som skriver skit till dig! Visst dem är patetiska nollor men hatar dem ändå.. Dem klarar inte av din framgång.. Åh vad jag längtar tills jag får ge dig pengar.. Har jag sagt jag vill lyda dig?
Hon: Hahaha, ja det är tråkigt! vad jobbar du med förresten?
Han: Ja men de finns så vi kan skratta åt dem! Å mobba dem lite med hoppas jag! Hihi! Jag jobbar som teknisk förvaltare har personalansvar..
Tycker du om höga stövlar? Kan du hålla dig för skratt när du ser nån ful? De kan knappt jag haha
hon: haha, i love high heels! vill köpa ett par snart... höga rosa!
han: Åh underbara du!! Snälla låt mig betala dem? Vill så gärna göra det för dig! Vill känna mig helt ägd av dig hihi
Du gör mig så glad nu när vi har fått kontakt.. Kommer inte göra dig besviken. Du får gärna vara hård mot mig med
hon: haha, ska du sätta in på kontot då eller? dom är lite dyra! ;P
han: Ja eller om jag beställer? Du är värd allt! Skulle jag inte ha nu så fixar jag det.. Kommer jobba hårt för dig!
Så du gillar inte heller fattiga?
- hon slutar svara -
han: Heeej! Tänker på dig! Vad gör du? Kan du inte skicka bild på stövlarna du vill ha? Vilken hårfärg tycker du är fulast?

så glad du finns!
han: Halluu.. Vad gör du ikväll? Älskar din dialekt förresten.. Tycker om stockholmska så mycket