2016-10-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna94
Med tanke på vad som har skrivits här så är det väl ganska så sannolikt.
Jävlar vad hon gått ner sig då. Snacka om trasig människa.
Citera
2016-10-15, 12:08
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Nån som har större erfarenhet kanske kan bekräfta om hon ser tjackad ut eller ej.
Käken malde av och an, läpparna plutade lite sporadiskt och pupillerna var stora som tekoppar men vad vet jag...
Citera
2016-10-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Nån som har större erfarenhet kanske kan bekräfta om hon ser tjackad ut eller ej.
Käken malde av och an, läpparna plutade lite sporadiskt och pupillerna var stora som tekoppar men vad vet jag...
Hon ser Tjackad ut.
Citera
2016-11-02, 15:59
Medlem
Nä vänner. Tar inte droger och har inte gjort det sedan 2012. Vet att mina pupiller är ovanligt stora och det är för att... ingen jävla aning! Ljuset kanske. Glömmer ibland bort att se normal ut på cam och kommer på mig själv att se ut som ett mongo dock.

Att cama gör jag för det är jävligt kul och ger enorm frihet

Puss.
Citera
2016-11-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Widerstedt
Nä vänner. Tar inte droger och har inte gjort det sedan 2012. Vet att mina pupiller är ovanligt stora och det är för att... ingen jävla aning! Ljuset kanske. Glömmer ibland bort att se normal ut på cam och kommer på mig själv att se ut som ett mongo dock.

Att cama gör jag för det är jävligt kul och ger enorm frihet

Puss.

Varför pratar du engelska med någon slags ukrainsk brytning? Är det medvetet? I övrigt måste jag säga att du verkar rätt vettig. Jag är inte ironisk.
Citera
2016-11-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Varför pratar du engelska med någon slags ukrainsk brytning? Är det medvetet? I övrigt måste jag säga att du verkar rätt vettig. Jag är inte ironisk.

Är rätt vettig egentligen men dum i huvudet också ibland. Nä, min normala accent och vettefan. Försöker få till svengelsk dialekt men går alltid åt helvete.

Ang camandet, skäms inte ett dugg utan tycker det är skoj. Började med att mitt ex var en dum jävel som krävde att jag skulle skaffa ett jobb så började cama och har gjort det i 10 månader nu. Går helt okej för mig och vill inte sluta Har fan en snygg kropp så varför ska jag inte tjäna pengar på den om folk vill pröjsa?
Citera
2016-11-02, 22:16
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Är rätt vettig egentligen men dum i huvudet också ibland. Nä, min normala accent och vettefan. Försöker få till svengelsk dialekt men går alltid åt helvete.

Ang camandet, skäms inte ett dugg utan tycker det är skoj. Började med att mitt ex var en dum jävel som krävde att jag skulle skaffa ett jobb så började cama och har gjort det i 10 månader nu. Går helt okej för mig och vill inte sluta Har fan en snygg kropp så varför ska jag inte tjäna pengar på den om folk vill pröjsa?

Nej varför inte? Det beror ju på hur du själv mår av det.
Citera
2016-11-03, 10:36
Medlem
Det är ngt väldigt attraktivt med henne, både intellektuellt och sexuellt.
Citera
2016-11-03, 12:05
Medlem
Vad tjänar man på sälja sådana där cam-tjänster? Är det lukrativt?
Citera
2016-11-03, 12:10
Medlem
Citat:

Gör det inte för pengarna, om jag ska vara ärlig. Jag är en störd jävel som behöver göra sånt här för lite spänning i min ganska gråa vardag
Alltid gillat såna här underground-jobb. Lite pervers kanske.
Citera
2016-11-03, 12:11
Bannlyst
Citat:
Inte mycket tror man mer gör de för att visa upp sig.
Citera
2016-11-03, 12:15
Medlem
Citat:
Gör det inte för pengarna, om jag ska vara ärlig. Jag är en störd jävel som behöver göra sånt här för lite spänning i min ganska gråa vardag
Alltid gillat såna här underground-jobb. Lite pervers kanske.

Ok Men är det inte trist att sitta och vänta? 98 % av alla som tittar förbi är väl knappt könsmogna snorungar som inte vill betala?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in