2012-02-27, 22:13
Citat:
Ursprungligen postat av Moosoulini
Om det stämmer så är det synd! Men samtidigt så vet man ju inte. Varför skulle han inte nämna mig när han är min gudfar och inte har någon annan släkt? Har gudfar någon som helst betydelse förresten? Om han nu inte hatar mig så enormt vilket jag har svårt att tro eftersom vi inte har träffats sedan jag var riktigt liten, vi känner ju inte varandra. Är nog att han helt enkelt föredrar att leva helt ensam och inte vill ha kontakt men någon, jag vet inte så mycket mer för att vara helt ärlig. Vi har ingen kontakt men han har ju träffat farsan på sjukhuset senaste månaderna men det är just att jag inte har haft tillfället att träffa honom men han har ringt flertalet gånger hem. Han och morsan har pratat länge i telefon. Jag lär ju få träffa honom någon gång iallafall. Tack för att du nämner det, ska försöka läsa vidare och försöka hitta hur det ligger till. Ska bli intressant att om hur det blir i framtiden om allt detta stämmer eller inte. Är inte inställd på få ärva något alls men kan inte låta bli att tänka på om det skulle ske. Kanske någon som har varit med om något liknande?
Jag har haft flera stycken liknande bekantskaper eller släktingar utan barn och fru som har sparat och snålat ihop miljontals kronor under åren och varenda gång har pengarna gått till allmänna arvsfonden eller välgörenhet
.