• 1
  • 2
2012-02-25, 16:43
Medlem
Jag har väldigt svårt att komma.. När jag runkar så lyckas jag, men det är efter ca 40 minuters runk tror jag..

Och när jag har sex så kommer jag aldrig! Iaf 9/10 gånger så kommer jag inte.. Och det tar aldrig slut, kan ha sex i timmvis och det slutar alltid med att tjejen jag har sex med säger "Jag är jätte öm om nu och det gör ont" och då slutar jag och smeker kropparna och myser... det är också skönt men jag vill ju kunna komma o spruta.. Varför är det såhär? Jag har ingen liten snopp heller så det blir ju ett problem att hitta någon tjej som kan ha sex tillräckligt länge utan att få ont?
Och vissa gånger så blir det så att jag har sex, i kanske en halv timma, timma.. sen avtar mitt stånd och jag har inte kommit.. blir slak och liksom orkar inte mer.
Citera
2012-02-25, 16:56
Medlem
monkss avatar
Du kanske är bög Nej, men skämt åsido så kan det vara så att du inte kommer in i rätt "stämning". Vet själv att jag har svårt att komma när jag inte känner för det, om du förstår vad jag menar. Kan jucka och runka frenetiskt men kommer bara när jag vill det.
Citera
2012-02-25, 17:59
Medlem
Hehe aa men jag upplever att det är svårt att komma även om jag vill det liksom...
Citera
2012-02-25, 18:01
Medlem
Wow inte nice du! Bara fortsätta kämpa antar jag haha! Lycka till!
Citera
2012-02-25, 18:56
Medlem
sthlmstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Jag har väldigt svårt att komma.. När jag runkar så lyckas jag, men det är efter ca 40 minuters runk tror jag..

Och när jag har sex så kommer jag aldrig! Iaf 9/10 gånger så kommer jag inte.. Och det tar aldrig slut, kan ha sex i timmvis och det slutar alltid med att tjejen jag har sex med säger "Jag är jätte öm om nu och det gör ont" och då slutar jag och smeker kropparna och myser... det är också skönt men jag vill ju kunna komma o spruta.. Varför är det såhär? Jag har ingen liten snopp heller så det blir ju ett problem att hitta någon tjej som kan ha sex tillräckligt länge utan att få ont?
Och vissa gånger så blir det så att jag har sex, i kanske en halv timma, timma.. sen avtar mitt stånd och jag har inte kommit.. blir slak och liksom orkar inte mer.

Jag har liknande problem som du har.
Jag har aldrig kommit när jag har haft sex. jag kan bli grymt kåt, men att köra in kuken i fittan retar inte ollonet speciellt mycket så jag har aldrig ens varit nära att komma. Jag inbillar mig att det löser sig den dagen man stöter på en brud som vet hur man både ska suga och knulla.
Citera
2012-02-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmstar
Jag har liknande problem som du har.
Jag har aldrig kommit när jag har haft sex. jag kan bli grymt kåt, men att köra in kuken i fittan retar inte ollonet speciellt mycket så jag har aldrig ens varit nära att komma. Jag inbillar mig att det löser sig den dagen man stöter på en brud som vet hur man både ska suga och knulla.
Samma här! :O Vad kan vårt problem bero på? Rly..
Citera
2012-02-25, 19:31
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Skulle tro att det är detsamma för män som för kvinnor som inte kommer, de kan inte slappna av och ge sig hän.
Killar kanske mycket mer stress, och prestationsångest. Det har blivit så konstig syn på sex på senaste tiden. Det verkar mer handla om en gymnastisk prestation än frustande lust och glädje.

Det är som om man inte har sex pga av en längtan inifrån, utan mer att man vill "vara rätt". Har för mig att du skrev en rätt öppenhjärtig trådstart för nåt halvår sedan som blev helt missförstådd. Livet är lite svårare om man har djup och försöker vara på riktigt.
Senast redigerad av Gertrud1 2012-02-25 kl. 19:39.
Citera
2012-02-25, 19:31
Medlem
Citat:

Jag har två olika teorier som kanske stämmer in på dig!

Första är att du runkar mycket, minst en gång per dag, och du kör ett ganska hårt grepp. Detta har resulterat i att du inte har en sån känslig penis längre!

Andra teorin är att allt sitter i ditt huvud och det spökar varje gång du ska ha sex, du tänker alltså för mycket på detta, och glömmer att njuta av stunden!

Jag har/hade samma problem som dig. Jag slutade runka, och efter ca 1-2 månaders avhållsamhet, med någon runk under dessa månader så lyckades jag komma av bara vaginalt samlag!
Citera
2012-02-25, 21:03
Medlem
SSRI?

Alltså antidepp... sen jag började med det så blev det ganska mycket svårare att komma. Förut kunde jag lätt komma flera gånger under samma dag, nu är det ett jobb att komma en gång om dan. Dock går det fortfarande, men det behövs mer jobb...
Citera
2012-02-26, 11:45
Medlem
stelexs avatar
Citat:

Låter drogrelaterat. Amfetamin?
Ställ frågan här i så fall: https://www.flashback.org/f170
Citera
2012-02-26, 21:20
Medlem
Roxanas avatar
E&S ---> Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-02-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stelex