• 1
  • 2
2012-02-27, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazur
Första är att du runkar mycket, minst en gång per dag, och du kör ett ganska hårt grepp. Detta har resulterat i att du inte har en sån känslig penis längre!
Oh kanske kan vara? Undrar.. om man slutar med runk o sådant återhämtar sig kuken då?
Citera
2012-03-19, 02:07
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Jag har väldigt svårt att komma.. När jag runkar så lyckas jag, men det är efter ca 40 minuters runk tror jag..

Och när jag har sex så kommer jag aldrig! Iaf 9/10 gånger så kommer jag inte.. Och det tar aldrig slut, kan ha sex i timmvis och det slutar alltid med att tjejen jag har sex med säger "Jag är jätte öm om nu och det gör ont" och då slutar jag och smeker kropparna och myser... det är också skönt men jag vill ju kunna komma o spruta.. Varför är det såhär? Jag har ingen liten snopp heller så det blir ju ett problem att hitta någon tjej som kan ha sex tillräckligt länge utan att få ont?
Och vissa gånger så blir det så att jag har sex, i kanske en halv timma, timma.. sen avtar mitt stånd och jag har inte kommit.. blir slak och liksom orkar inte mer.

jag har samma problem igen aning varför har dålig känsel över lag och kan ta hårda smällar utan att det känns så mycket antar att det hör samman .
Citera
2012-03-19, 14:10
Medlem
Jag har (eller ännu mer: har haft) samma problem men det börjar bli bättre.

Insåg att mycket dels hängde på en skev bild av sex pga porr samt att jag fokuserade för mycket på henne. När jag låg med någon jag absolut inte brydde mig om så blev det lättare då jag inte var lika fokuserad på att det skulle vara något riktigt speciellt för henne. Sedan började det även fungera bättre med mer regelbundna sexpartners. Första gången jag är med en tjej har jag fortfarande svårt att komma (och eftersom det ibland blir i samband med alkohol så blir det väl knappast bättre heller).

Dock tror jag att det är rätt så enkelt problem att tala sig ur och förklara (enligt mig är det ju inget pinsamt problem så jag berättar gärna för tjejer hur det fungerar och säger att det inte är pga dem osv).

När jag hittat en tjej som jag förklarat "problemet" för, som jag känner mig säker med och vid bra sex så är det inget problem. Det kanske tar lite längre tid men är även sexet bra så är det inget jag lider av.

Så mitt tips: dra ner på porren/runkandet, förklara problemet och skaffa en mer fast relation där sexet blir mindre krystat än vid ett one night stand, det hjälpte mig.
Citera
2012-03-19, 16:07
Medlem
BerusadeNisses avatar
Du kanske har nån fetish utan at du vet om det, be din flickvän ta dej långt o hårt i röven med en strap-on.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in