2024-12-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Bara jag som str mig satan p Saga Fredriksson i Fotbollsmorgon?
Dryg attityd och allmnt oskn p alla stt. tycker alltid att hon vet bst och fr nt mrkt i blicken nr ngon inte hller med henne (se fredagens program dr de pratar om landslaget ca 1:07:00 in fr exempel).
Sen att hon har en dialekt dr alla e blir utdragna och r:en blir alldeles fr hrda hjlper inte heller...

Nej

Hon r grym, du kanske inte r van med kvinna som har lite starkare attityd och vgar st p sig.
Citera
2024-12-10, 17:56
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Nej

Hon r grym, du kanske inte r van med kvinna som har lite starkare attityd och vgar st p sig.
Hahaha. Hon r inte den smsta kvinnan man sett i de hr sammanhangen, men fortfarande finns det hur mnga mn som helst som kunde ta hennes plats och vara kunnigare och ha bttre analyser. Hon var ju med i det hr quizet nyligen och kunde ingenting. Hller dessutom med ovanstende om att hon har en rtt oskn stil.

Rent allmnt r det ljligt att de gnar tid t damfotboll i programmet. Ingen av tittarna r intresserade av det, och ingen av paneldeltagarna heller. Noll entusiasm i de samtalen. Man mrker att de knner att de gr det av nn sorts tvng. Men vem tvingar egentligen programmet att ta upp damfotboll? (seris frga)
Citera
2024-12-10, 18:17
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Nej

Nej? Det r allts fler som str sig p henne, men du vljer nd att ifrgastta det?
Nu blev det fel i hjrnkontoret va?

Men fr att svara p din frga: jag har inte problem med "starka" kvinna (eller kvinnor, som det faktiskt heter), det som str mig r hennes oskna attityd.
Om du bara visste hur mnga mn som irriterar mig rent generellt i samhllet s hade du inte gjort detta till en knsfrga.
Citera
2025-04-30, 21:55
Medlem
rikastistorstans avatar
r det ngon som orkar lyssna p programmen som Fjll leder fortfarande? Dryg, trkig, konstiga sikter, kan aldrig ha fel men vrst av allt dessa olidligt lnga frgorna till gsterna? Karln kan inte stlla en enda frga utan att frst babbla p i 30 sekunder sjlv. Sen suger hans panel getpung ocks. Vad fan hnder? Har fr mig att han var okej under SVT-tiden?
Hoffman, Fabbe, Axel och i viss mn Robin r i en sn jvla klass fr sig. Tnk om det var dom varje dag. Nu fr man hlla till godo med mndags och lrdagssndningarna.

PS: Absolut vrst av allt r nr dom tar in Timell. Senaste gngen stngde jag av avsnittet han var med i efter fem minuter.

(Gller allts Fotbollsmorgon)
Citera
2025-05-07, 12:44
Medlem
snillet_1s avatar
Har inte lika mycket emot Fjll men tycker ocks att Fotbollsmorgon tappat lite i fart, eller s r det jag som har trttnat bara. Frn att ha velat lyssna p 3-4 avsnitt i veckan r det kanske ett eller tv numera som jag knner nt intresse fr. Liksom ovanstende r det oftast mndag-lrdag i s fall.

Sknt att Saga r borta i alla fall, henne gillade jag inte. Det lilla jag sg/hrde av de avsnitten kndes det som att de andra i panelen knde samma sak efter en tid.
Citera
2025-05-16, 19:38
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Det r ju s fr att Borell vill ha det s.

Det ger fr honom en starkare knsla av att det r underground och speciellt d. Helst ska man inte hra vad dom snackar om verhuvudtaget. D myser Borell lite s dr lagom pretentist.

Samtidigt som han givetvis slnger ivg tweets om programmet:

"Talk the talk - walk the walk"

"Kilometrarna r mnga, krleken r stor"

"Km d'Amore - Be there or be square"

"Praterienas prateri, frizzante!!!"

Otroligt viktigt att det benms som ett "Prateri" ocks och inte som en podcast. Det r ett alldeles fr universiellt och vedertaget uttryck.

Det r ju bara att kolla Euro Talk hur det stundtals r s jvla pretentist att man vill spy. slund och Fjll sitter ju ibland bara o skakar p huvudet och skrattar t gubben med en tonrings mentalitet.

"Vi tar TIIIID p tiden", utropar Borell och myser och knner sig speciell. Efter att man tagit tid p tiden s ska det slngas in lite Dock Sud ocks. Viktigt med argentinsk division 4-fotboll.

Men det sagt s skall det sgas att jag uppskattar Borells prateri och Euro Talk. Har egentligen ingenting emot Borell heller frutom just hans ivrighet att sticka ut frn mngden och vara speciell. Hur kan det vara s jvla viktigt fr en vuxen man?

Lyfter detta underbara inlgg frn nyrsafton 2014 som en hyllning till Borell, Kristian.

Jag skrattar hgt och fr lttare knning i trkanalen p samma gng. Jag pminns igen om hur mycket jag tyckte om honom. ven om jag skrivit en och annan kritisk rad p internet om hans kufiska manr. Men som han bottnade i det. Som han njt av att vara den han var. Ett fantastiskt liv fick han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in