2024-04-29, 12:27
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag har lyssnat/tittat en hel del p Fotbollsmorgon nu ett tag bakt. Aldrig fljt ngon fotbollspod innan. Jag r vldigt imponerad av hur jvla bra de fr ihop det. Vldigt fin kemi mellan de olika deltagarna. Axel r oerhrt duktig som programledare. Mndagar, torsdagar och lrdagar har de bsta uppstllningarna. Vldigt professionella, roliga och intressanta program de dagarna. Nstan chockerande bra, faktiskt. Det r inte mnga TV-produktioner man har sett, rent allmnt, med den typen av perfekt knsla och kemi mellan deltagarna. ven intervjuerna med utomstende skts klockrent.

Hller med om att det inte alls r samma skna stmning nr Fjll r programledare dock. D blir det mer som ett "vanligt" program.

I dagens program nmns att en kvinnlig gst frn frra veckan mottagit nthat pga son medverkan. r det ngon som har koll p vad det kan handla om?
Citera
2024-04-30, 17:32
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
I dagens program nmns att en kvinnlig gst frn frra veckan mottagit nthat pga son medverkan. r det ngon som har koll p vad det kan handla om?

Gissar p att det gller Joanna Swica som var gst i torsdags. Hon gav ett osknt intryck verlag, och fick vl en del kritik i kommentatorsfltet.
Citera
2024-06-28, 22:18
Medlem
Fan vad man avskyr Sean i programmet,.
Klarar inte av att lyssna p honom,
Annars r det dunderprogram!
Men avsnitten med Fjll som programledare r betydligt trkigare n de andra avsnitten.
Citera
2024-06-29, 09:28
Medlem
Hur ser Tutto-gnget och Dobb-gnget p varandra? Pratar de om varandra nnting? De konkurrerar ju om samma mlgrupper, och det r inte alla som hinner med att titta/lyssna p bde och.
Citera
2024-07-07, 01:43
Medlem
snillet_1s avatar
Fans Corner med Alec Axn och Pr Hansson tillbaka med sina trista infrsnack. Noterade att spelbolaget Come On verkade vara ute ur bilden numera. Podden har nog tappat mnga lyssnare sedan omlanseringen. Enormt nerkp mot det tidigare formatet. I och fr sig underhllande nr rebroaren trasslade in sig ngot oerhrt i sitt AIK-resonemang. Till slut visste nog ingen av de deltagande, och allra minst han sjlv, varken ut eller in.
Citera
2024-07-08, 14:55
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drawnnn
Fan vad man avskyr Sean i programmet,.
Klarar inte av att lyssna p honom,
Annars r det dunderprogram!
Men avsnitten med Fjll som programledare r betydligt trkigare n de andra avsnitten.

Mndagar r ju vanligtvis men aj vad jobbigt att lyssna p nr semestergnget till tv tredjedelar tagit ver. Till och med Robin framstr ju som rtt menls. ven om jag frdrar Hofmann hade nog ven Fjll kunnat styra upp det hr (eller tminstone ppekat att det inte heter bromsmatch)
Citera
2024-08-23, 14:03
Medlem
Waldorfnisses avatar
Blandar mellan Tutto, Eurotalk och Fotbollsmorgon beroende lite p vilka matcher det varit och vilken dag det r. Fr sga att jag verkligen gillar Hoffman i Fotbollsmorgon.
Citera
2024-09-26, 12:22
Medlem
baggebo1s avatar
Jimmy Thelin har nu gjort succ i Aberdeen i flera mnader. Han har vunnit alla sina matcher, lovordas frn alla hll. Fotbollsmorgon sitter tv timmar om dagen, sex dagar i veckan, och pratar fotboll. Hur mnga gnger tror ni de har nmnt Jimmy Thelin sedan han tog ver Aberdeen? Svar: 0. Under samma period har de skert ringt upp "Mikael Stahre" i Indien (!) 3-4 gnger fr att hra "hur det gr". Det tog typ max en vecka innan de hrde med Brnnstrm efter att han gick till Tjeckien. Men om Thelins totala succ: noll intresse.

Det enda jag har hrt rent generellt frn Fotbollsmorgon gllande Thelin r att den extrema fjanten David Fjll tyckte att hans frisyr var ful.
Senast redigerad av baggebo1 2024-09-26 kl. 12:44.
Citera
2024-10-07, 09:25
Medlem
baggebo1s avatar
Haha, idag nmnde de faktiskt Thelin i brjan av programmet. Bara lite kort, och de hade ingen riktigt koll, men dock. De tog upp hans fantastiska start och gratulerade. Kanske nn p redaktionen dr som sett min kritik. Gott s.
Citera
2024-10-07, 14:34
Medlem
Olof Lundhs podcast kvalar vl in hr.
Senaste gsten r Alexander Axn som jag egentligen oftast gillat (trots VAR-vurmandet), men brjar trttna rejlt p hans gubbiga tvrskerhet. Har kanske lite grann gtt i den klassiska fllan att g p myten om sig sjlv som skn sanningssgare.
Och lyssnar p man p ngra avsnitt av Fans corner (som tappat allt vrde med nya upplgget) och ett par mndagsavsnitt av Fotbollsmorgon dr han r stndig gst s har man snabbt hrt honom upprepa sina standardsgningar om "sommarlov och shorts" och ett par andra saker lite fr mnga gnger.

Fr att terg till dagens Lundh-avsnitt: Hrde jag fel, eller hvdade han p riktigt att Hugo Larsson tog till sig av JDT:s kritik och brjade spela mer framt (eller vertikalt) och drmed leverera pong i Frankfurt efter den kaosartade landslagssamlingen?
Citera
2024-10-20, 14:09
Medlem
Jagerbys avatar
Bara jag som str mig satan p Saga Fredriksson i Fotbollsmorgon?
Dryg attityd och allmnt oskn p alla stt. tycker alltid att hon vet bst och fr nt mrkt i blicken nr ngon inte hller med henne (se fredagens program dr de pratar om landslaget ca 1:07:00 in fr exempel).
Sen att hon har en dialekt dr alla e blir utdragna och r:en blir alldeles fr hrda hjlper inte heller...
Citera
2024-12-10, 17:44
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här