Citat:
Ursprungligen postat av
MAKHASHANAH
Lyssnade p de frsta avsnitten. Den mest pretentisa smrja jag ngonsin hrt. Jag kokade i stort sett varje minut jag lyssnade.
Jag har ett jobb dr jag lyssnar p vldigt mycket podcasts s det blir ganska mycket fotboll...
Offside tycker jag r den trevligaste fotbollspodden. Bda killarna r behagliga att lyssna p och i stort sett allt r intressant eller vettigt.
Premier League Podden kan vara vldigt frustrerande pga killarnas okunskap och lsningar vid trkiga hndelser som att ngon sger fel.
Aftonbladets PL-pod r verlgsen Expressens dito.
Eurotalk alltid mycket bra. Frstr att man kan stra sig p Borell eller slund men jag gr inte det.
Tutto helt okej fortfarande. Gillar inte alls nya faktarutan dock.
Offside r trevlig lyssning, enig. Mnga intressanta infallsvinklar och stories som aldrig hittar till tidningen som fr lite liv dr. Enda minus r att de lser in reklamen sjlv - och att bde Anders och Johan r, nr de nrmar sig politik, extremt PK. Inget fel i det, men de har ju en ansats om att vara nyanserande och vilja terge flera sidor av saker, och att d kombinera det med en ensidighet i frga om politiska frgor rimmar lite illa.
Bank och Frndn har jag inte lyssnat p d jag r bekant med framfr allt Frndns politiska bias. Bank som bekant livskamrat med AB Ledares Jonna Sima. Det blir rtt rtt nr de lmnar fotbollen, om man s sger.
Slutade lyssna p Premier League Podden av lite olika skl. En del i det var att jag, som anser mig ver medel PL-intresserad men absolut ingen guru, kunde betydligt mer n dem. Strande nr de kan mindre n en sjlv men tror sig ha koll. En annan r programledarens City-bias som blir s pinsam. Jag r OK med att folk har preferenser, men supporters som alltid vill snacka bort/frneka/frtiga/whataboutisma egna klubbens tillkortakommanden pallar jag inte med.
Det som gr bladets PL-podd trevlig r Kalle K och till viss del Frida F. Kalle r extremnrd och har trnarkunskaper s han har bra koll. Frida r helt okej med. Syk r vl sdr, men funkar i rollen som programledare.
Lyssnar ven p Guardians football weekly. Ngra bra experter, ngra mindre roligare. Hajade till rejlt senaste avsnittet nr deras expert p italiensk fotboll Paolo Bandini kommit ut som transa, nu heter Nicky Bandini.
https://www.theguardian.com/football...-twitter-video