• 1
  • 2
2005-02-02, 13:11
Medlem
är det vanligt att man åker fast om man rejar runt på stan under helgerna? (hög alltså) äre därför alla tjatar om att de måste på pissprov?
ja menar om jag går på disco tjackad eller ead nog fan ser väll vakterna i ingången att jag är helt borta..och så får man åka polisbil...vad blir följderna föresten? hurifan kan alla knarka egentligen? åker man inte fast direkt?
Jag menar vad skoj att sitta hemma o knarka loss..
Citera
2005-02-02, 14:55
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaflisa
Jag menar vad skoj att sitta hemma o knarka loss..

Det är det bästa o sitta hemma o knarka loss ju, finns inget värre än o vara ute o nojja för att nån ska se hur bäng man är, jag har varit ute en del o aldrig åkt fast utan sökt mig till div vårdinrättningar för o få hjälp med mitt missbruk-därav att jag lämnar urinprov...
Citera
2005-02-02, 15:17
Medlem
har också funderat på det, Det borde startas en tråd där folk kan skriva hur de torskat dit... Så lär vi oss andra av deras misstag!
Citera
2005-02-02, 15:23
Medlem
Toasts avatar
Är aldrig nojjig för att gå beng ute, går beng till skolan ibland, går beng genom centrum och i affärer ofta. Går jag genom ett lugnt område så har jag heller inga problem med att röka en spliff på vägen. Klär man sig normalt och använder normalstora kläder, samt försöker gå så rakt som man kan borde det vara lugnt för de flesta.

Kompis torskade på att va beng ute, 500 i böter. Är man under 18 blir det nog anmälning till soc antagligen med några månaders pisstest.
Citera
2005-02-02, 16:16
Medlem
SWIM gick en 20 gånger utan att torska dit, gått bland poliser och väktare.. kom även in i clubbarna... däremot torskade en annan han känner.. han fick halft strippa på plats, dom hittade ingenting men tog dom han ändå till stationen. Vet inte vad som hände sen.
Citera
2005-02-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Är aldrig nojjig för att gå beng ute, går beng till skolan ibland, går beng genom centrum och i affärer ofta. Går jag genom ett lugnt område så har jag heller inga problem med att röka en spliff på vägen. Klär man sig normalt och använder normalstora kläder, samt försöker gå så rakt som man kan borde det vara lugnt för de flesta.

Kompis torskade på att va beng ute, 500 i böter. Är man under 18 blir det nog anmälning till soc antagligen med några månaders pisstest.

så det är ganska lungt så länge man inte har nått på sig?
det blir inte husransakan och fängelse i hundra år?..
Citera
2005-02-03, 19:32
Medlem
CthulhuXs avatar
Har aldrig ens kommit i närheten av att åka fast. Fattar igentligen hur det skulle hända om man inte är totalt jävla fucked, especielt på klubbar då mäniskor är fulla som svin som verkar man väl mest bara vara en i mängden.
Citera
2005-02-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CthulhuX
Har aldrig ens kommit i närheten av att åka fast. Fattar igentligen hur det skulle hända om man inte är totalt jävla fucked, especielt på klubbar då mäniskor är fulla som svin som verkar man väl mest bara vara en i mängden.
Håller med...om man bara droppar en eller två e och myser och inte ställer till med trubbel så åker man aldrig fast. Tar alltid på klubbar och barer, har aldrig åkt fast.
Citera
2005-02-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisaflisa
så det är ganska lungt så länge man inte har nått på sig?
det blir inte husransakan och fängelse i hundra år?..
Det är lugnt så länge du inte har ngt på dej ja och inte åkt fast en massa ggr förrut.
Citera
2005-02-03, 19:43
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Nej chansen är inte så stor att åka dit. Lite beroende på vad man tar och hur mycket förstås. Men cola och amfetamin blir man ju pigg av, och sålänge man sköter sig skiter vakterna i det lixom. Jag har tagit e ute och det va inge problem...
Citera
2005-02-03, 21:40
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Har varit så nära många gånger att åka dit men håller du bara huvudet kallt och beter dig rationellt så är det inga problem. I övriga fall ska du försöka beblanda dig som fyllesvinen och bete dig som drägg så sticker du iallafall inte ut.

EDIT: De flesta droger går att ta på krogen, men var noggrann med piller och alkohol. Inga stora mängder sprit tillsammans tabbar och vissa av dessa ska du helt enkelt inte blanda med alkohol om du inte vill riskera både liv och/eller att åka fast.
Citera
2005-02-03, 21:44
Medlem
joddla35s avatar
Tror polisen har ganska lätt för att se om någon har rökt på. Undrar då vad som händer? tar dom in en och ber en pissa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in