Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Okej då tror jag fattar, men jag måste bara fråga vad som hände när allt ditt stash åkte ner i marken framför snuten?

Jag skulle garanterat fått panik i det läget och bara stått där med en öppen mun.

Nej alltså, mitt legg sitter bakom en sån där fin plastskärm i min plånbok och i den så hade jag i myntfacket (som självklart var öppet) en piece bella som åkte ner i marken tillsammans med långa rullpapper och ett färdigt meck som bara var invecklat i ett papper.
Det var väl runt midnatt som det hände, en polisbil stannar mig och en polare då de var på jakt efter några personer som varit i slagsmål. Såg väl lite suspekt ut då jag vinglar lite lätt framåt med en trasig mössa (hade tappat den inne på kroggolvet och inte hittat den förrän hela baren dansat flamenco på den) och blodig panna (antagligen så var det en finns som spruckit eller så hade jag väl stött i något vasst under kvällen, i vilket fall så hade jag inte upptäckt det förrän polisen påpekade det).
Jag var trevlig mot farbror blå så stämningen blev inte så spänd att de blev intresserade av skiten som föll ur plånboken (vilket var polisen fel till att börja med, då jag egentligen bara räckte över den) och så var jag tillräckligt snabbt ner på marken för att de ens skulle ha hunnit böja sig ner för att hjälpa till.