Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-23, 14:16
  #1
Medlem
Diabates avatar
Drog nyss iväg en beställning, mer mobil för så lite pengar går det inte att få.

Luren har en 4 tum skärm, 8 megapixel kamera, 8 gb minne, HDMI, dual core processor etc..

Mer mobil för så lite pengar har jag inte sett på länge! Drog själv nyss iväg en beställning och förhoppningsvis är de inte slut än;

http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefo...LG-Optimus-2X/
2012-02-23, 14:27
  #2
Medlem
Mister-Cs avatar
Det var då billigt!
Hur vet du att den är olåst? Det står inget i informationen?
Drog också iväg en beställning för skojs skull
2012-02-23, 14:29
  #3
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Det var då billigt!
Hur vet du att den är olåst? Det står inget i informationen?
Drog också iväg en beställning för skojs skull

Om du kollar under specifikationer så står det;

Operatörslåsning:

Med 3Abonnemang Nej
Med 3Kontant Nej
2012-02-23, 14:32
  #4
Medlem
Om jag beställer med ett nytt kontantkort, visst kan jag bara kasta det och fortsätta använda mitt gamla?
2012-02-23, 14:39
  #5
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
Om jag beställer med ett nytt kontantkort, visst kan jag bara kasta det och fortsätta använda mitt gamla?

Det stämmer, mobilen är som sagt olåst och 3s kontantkort kan du kasta på dirren.
2012-02-23, 14:41
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabate
Det stämmer, mobilen är som sagt olåst och 3s kontantkort kan du kasta på dirren.

Bra. Tänkte så att inte mitt halebop blir ogiltigt bara för att jag får ett nytt av 3.
2012-02-23, 14:43
  #7
Medlem
swebarbs avatar
Hur kan den vara så billig? vad är haken fattar inte.. den är väl lätt värd idag 2500-3000 eller nåt..
2012-02-23, 14:45
  #8
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur kan den vara så billig? vad är haken fattar inte.. den är väl lätt värd idag 2500-3000 eller nåt..

Finns ingen hake, det är inget abonnemang och den är olåst.
3 vill antagligen få ut det gamla sortimentet för det nya, mobilen i fråga har snart ett år på nacken fast den är fortfarande RIKTIGT bra och för 1000 kr är det omöjligt att hitta en bättre mobil.

Ni som är sugna bör slå till ganska snabbt, kan lova att den inte kommer finnas länge till då det förmodligen är de sista få de vill få sålda samt att billigaste nypris bortsett från 3 ligger på 2800 kr..
__________________
Senast redigerad av Diabate 2012-02-23 kl. 14:47.
2012-02-23, 14:50
  #9
Medlem
Mister-Cs avatar
Det konstiga är att man inte ens få välja betalalternativ inte heller leveransadress?
Vad ska de med personnumret till då? Kolla i kreditupplysningen?
Jag fick bara ett kvitto och bekräftelse och inget mer? Hur vet man ens om man får hem det eller inte?
2012-02-23, 14:51
  #10
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Det konstiga är att man inte ens få välja betalalternativ inte heller leveransadress?
Vad ska de med personnumret till då? Kolla i kreditupplysningen?
Jag fick bara ett kvitto och bekräftelse och inget mer? Hur vet man ens om man får hem det eller inte?
Troligtvis skickar dom paketet dit du är folkbokförd. Tack för tipset, beställde en!
2012-02-23, 14:52
  #11
Medlem
Diabates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-C
Det konstiga är att man inte ens få välja betalalternativ inte heller leveransadress?
Vad ska de med personnumret till då? Kolla i kreditupplysningen?
Jag fick bara ett kvitto och bekräftelse och inget mer? Hur vet man ens om man får hem det eller inte?


Leveransinformation.
När du genomfört ditt köp via www.tre.se får du ett kvitto (bekräftelse) på att vi mottagit din beställning. Kvittot skickas till den emailadress som du angivit vid köptillfället.

Eftersom vi endast levererar till den adress som du är folkbokförd på vid köptillfället så behöver du bara ange personnummer, namn, kontaktnummer och emailadress när du lägger in din beställning. Folkbokföringsadressen hämtar vi sedan upp från SPAR med hjälp av personnumret.

Förutsatt att din beställning blir godkänd skickas de beställda varorna, ditt SIM-kort och dina eventuella tillbehör till ditt närmaste postutdelningsställe. Normalt sett brukar det ta 2-3 arbetsdagar från att du gjort din beställning till dess att du kan hämta ut ditt paket. Leveranstiden gäller under förutsättning att varorna finns i lager.
Så snart paketet finns för uthämtning på ditt närmaste postutdelningsställe skickas en pappersavi hem till din folkbokföringsadress. Glöm inte att ta med både din legitimation och avi när du ska hämta ut ditt paket.

Har du beställt 3Kontant eller 3Bredband Kontant skickas ditt paket till ditt närmaste Posten utlämningsställe. Har du beställt endast startpaket till 3Kontant för 0kr skickas dock paketet direkt hem till din folkbokföringsadress.
2012-02-23, 14:53
  #12
Medlem
Mister-Cs avatar

Tack för det! Man betalar alltså postförskott?

--

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback