2012-02-18, 16:58
Bannlyst
Ej någon större kunskap eller erfarenhet om detta.

Man har hört att alla tjejer som åker utomlands till diverse party-ställen knullar runt som djur, är med i orgies, ligger med 10st på 7 dagar osv.

Vad är era erfarenheter? Blir den svenska kvinnan en riktig spermasväljande slyna när hon åker utomlands med hennes tjejkompisar? Låt säga aiya napa, sunny beach, gran canaria etc.
Citera
2012-02-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Ej någon större kunskap eller erfarenhet om detta.

Man har hört att alla tjejer som åker utomlands till diverse party-ställen knullar runt som djur, är med i orgies, ligger med 10st på 7 dagar osv.

Vad är era erfarenheter? Blir den svenska kvinnan en riktig spermasväljande slyna när hon åker utomlands med hennes tjejkompisar? Låt säga aiya napa, sunny beach, gran canaria etc.
Det stämmer. Dricker sig berusade & sen är det pang på!
Citera
2012-02-18, 17:06
Medlem
SciOques avatar
Blir slyna? Generellt är det väl snarare ett konstant tillstånd.
Citera
2012-02-18, 17:06
Medlem
Denoms avatar
För de som åker till de typiska festorterna, ja, i hög utsträckning.
Citera
2012-02-18, 17:08
Bannlyst
Det är därför du ska dumpa slynan innan hon åker iväg. INGEN kvinna är oskyldig tills hon bevisar motsatsen.
Citera
2012-02-18, 17:08
Medlem
Tveklöst är det så.
Citera
2012-02-18, 17:16
Bannlyst
Har nämligen en väninna som för några månader sedan åkte iväg i 2 veckor. Där träffade hon och hennes vänner flertalet svenska pojkar, men enligt henne låg hon inte med en enda, hon är även singel.

Jag tvivlar på det starkt.
Citera
2012-02-18, 17:16
Avslutad
Vet en del tjejer som åkt till dessa ställen. Tittar man på deras bilder dem lagt upp på facebook kan man se bilder på dem på någon krog, stranden etc. Dock vet man aldrig om dem faktiskt knullat runt. Har också sett några enstaka bilder på dem med en eller två inhemska snubbar. Ska man då börja tänka i TS banor?
Citera
2012-02-18, 17:19
Medlem
Yes, absolut.

Är dem utomlands behöver dem inte oroa sig över att få dåligt rykte om den ligger runt en del, som dem naturligtvis skulle ha fått i sin hemstad.

När jag befann mig i Alanya i en vecka förra året var det fler brudar som raggade upp mig för lite trevligheter på stranden än tvärtom som det oftast brukar vara på hemmaplan.
Citera
2012-02-18, 17:36
Bannlyst
Skulle nog aldrig kunna ha en flickvän som jag vet varit iväg till aiya napa med sitt tjejgäng och knullat runt i två veckor. Tycker det är extremt vidrigt att känna att kvinnan man älskar har blivit besudlad och nersprutad av drösvis med överkåta hannar.
Citera
2012-02-18, 17:37
Medlem
Ibland undrar jag om folk som skriver den här typen av frågor överhuvudtaget har vågat åka utanför Säffle ens bara för att se hur det kan se ut på något annat ställe än det de har bott på i hela sitt korta liv. Och även om man inte tycker att det är kul att resa själv så kan det väl omöjligt ha undgått en att det finns en stor värld där ute med massor att låta sig förundras av?

Jag har rest en del, inte jättemycket men en del. Typiska chartersolresor, luffa och se var man hamnar-resor, intressanta platser-resor, jobbresor mm. Jag har rest i sällskap, med män och med andra kvinnor och ensam. Gemensamt för samtliga resor har varit att det finns något där som inte finns här, och med undantag för jobbresorna, ren och skär nyfikenhet och upptäcktslust. Knulla runt och sprit kan man ju lika lätt ägna sig åt hemma, om man är så lagd. Det är inte något som är en faktor överhuvudtaget i mitt resande.

Det är helt enkelt kul att resa. Det tycker faktiskt kvinnor också. Livet är väldigt mycket större än bara knulla hela tiden, tro det eller ej!
Citera
2012-02-18, 17:40
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Ibland undrar jag om folk som skriver den här typen av frågor överhuvudtaget har vågat åka utanför Säffle ens bara för att se hur det kan se ut på något annat ställe än det de har bott på i hela sitt korta liv. Och även om man inte tycker att det är kul att resa själv så kan det väl omöjligt ha undgått en att det finns en stor värld där ute med massor att låta sig förundras av?

Jag har rest en del, inte jättemycket men en del. Typiska chartersolresor, luffa och se var man hamnar-resor, intressanta platser-resor, jobbresor mm. Jag har rest i sällskap, med män och med andra kvinnor och ensam. Gemensamt för samtliga resor har varit att det finns något där som inte finns här, och med undantag för jobbresorna, ren och skär nyfikenhet och upptäcktslust. Knulla runt och sprit kan man ju lika lätt ägna sig åt hemma, om man är så lagd. Det är inte något som är en faktor överhuvudtaget i mitt resande.

Det är helt enkelt kul att resa. Det tycker faktiskt kvinnor också. Livet är väldigt mycket större än bara knulla hela tiden, tro det eller ej!
The Lady doth protest too much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in