2012-02-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Ej någon större kunskap eller erfarenhet om detta.

Man har hört att alla tjejer som åker utomlands till diverse party-ställen knullar runt som djur, är med i orgies, ligger med 10st på 7 dagar osv.

Vad är era erfarenheter? Blir den svenska kvinnan en riktig spermasväljande slyna när hon åker utomlands med hennes tjejkompisar? Låt säga aiya napa, sunny beach, gran canaria etc.

Har en massa kunskap om detta:

Nej. Givetvis inte. Iaf inte i någon högre utsträckning än att snubbar blir fulla, kåta äckelidioter i Ayia Napa, Sunny Beach eller på Kanarieöarna.
Sedan heter det inte "slynor".

Idiot.
Citera
2012-02-20, 23:42
Medlem
skotittares avatar
Fråga ett: Varför åker man till svennebananresemål?
Fråga två: Varför hänger man med folk som åker till svennebananresemål?

Och killarna som åker till dessa ställen är väl minst lika lösaktiga som tjejerna.
Citera
2012-02-21, 03:11
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Inte helt sant. Kvinnor som har en skärpt split-vision-personlighet med integritet i behåll går knappast efter nedläggningsstatistik utan efter vilket intryck mannen ger oavsett om vi snackar relationskeepers eller ONS-kuk. Har en man en säker, världsvan och bekräftelsebefriad aura kring sig så spelar det knappast roll om han har satt på halva stan eller om det rör sig om tjugo till fyrtio attraktiva och sofistikerat intelligenta kvinnor. Märkligt att de flesta Y-kromosomer på det här stället envisas med att vägra att dela in kvinnor i kontinuitet respektive flyktigt ögon-och knullgodis.

Egentligen så bekräftar du hela poängen. När du skriver intryck så handlar det givetvis om vilket intryck mannen ger i förhållande till kvinnan/andra kvinnor. "Nedläggningsstatistik" hade varit ointressant om mannen/männen ifråga ger intryck av att ha legat med långt fler än han gjort vilket är samma sak som att ge ett intryck av att vara attraktiv för kvinnor. Ger mannen däremot inte det intrycket, utan tvärtom, blir däremot nedläggningsstatistiken viktigare eftersom de som lägrat flertalet kvinnor ger just det intrycket du berör.

Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Exakt, håller med. Vad är egentligen grejen?
Ja, vissa tjejer knullar runt på semestern. Jaha? De gör väl vad dom vill? Blir man så äcklad av både deras beteende och personlighet får man väl bara låta bli att umgås med dom. Lev ert eget liv och skit i de ni inte gillar, hur svårt är det.

Noterar måttligt road att den liberala reptilhjärnan inte räcker så långt. Nej, folk kan inte "bara göra vad de vill". Det är bland annat därför vi har olika regler och överenskommelser. Det vill säga vi drar lite olika gränser för när vi tycker att ett fenomen har gått för långt eller riskerar att gå för långt. Vi kan exempelvis säga att tjejerna i långa loppet inte tjänar på att agera som de gör då det långsiktigt dränerar deras omdömen och slår ut generationer.

Fröken liberal kanske inte har tänkt på att det kan vara någons syster/respektive/dotter eller annan som man bryr sig om som kråmar till skrevet av en turkisk solstolsuthyrare? Fröken liberal kanske tror att detta våldsamma, degenerade, beteende är riskfritt utöver smittorisken? Fröken liberal kanske tänker att det aldrig någonsin kan hända något illa om man beter sig som ett luder på en billig semesterort.

Våldtäkter, gängvåldtäkter, rån, mord (som för svenskan på Malaga i somras) i samband med detta är kanske obekanta fenomen för fröken liberal? Så då är frågan skall vi diskutera denna problematik som ansvarstagande medborgare som själva troligtvis har någon som står oss nära vilken sneglar på Aiya Napa-biljetten eller skall vi sätta Er prestige, "njuta av sex" och andra patetiska bortförklaringar som överordnat? Gör då så och var beredd att betala för konsekvenserna efteråt.

Citat:
Varför blir en tjej äcklig om hon ligger runt för att hon själv vill det, för att hon njuter av sex

Hur korkat det här resonemanget är har jag precis demonstrerat. Det skall naturligtvis även inflikas att tjejens "köpvärde" (gillar inte uttrycket) minskar kraftigt om hon "njuter av sex". Den störtdyker lika snabbt som en siciliansk fartygskapten i en livbåt om det dessutom visar sig att det skett under besinningslösa former på ett fuktigt och spritindräkt hotellrum på valfri medelhavsö. Tro inte för ett ögonblick att man vinner några uppskattningspoäng för att man kråmar sig halvnaken i ett bubbelkrig på ett svettigt disco. Killar rent generellt ser en totalt ansvarslös, småvidrig tjej utan förmåga att stava moral. De killar som tycker det är skönt med sådana här tjejer är alltid de som hamnar i seriösare förhållanden med sådana här tjejer. Killar vilka sedermera får en extra svettig panna när en ny charterresa skall bokas.

Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Fast om det stämde, varför kör inte grabbar helt enkelt med raggningsrepliken "Hej, jag har legat med sisådär 200 brudar!"? Det borde ju bli napp direkt om det är så attraktivt som det påstås?

Det viktiga inte är vad man säger utan HUR man säger det. Siffran i sig själv är ointressant. Dock är uppfattningen att han eventuellt har 200 omkring sig desto intressantare. Allra helst skall det även ta sig visuella intryck. Det är ju av den orsaken kändisar/diverse stjärnor/populära kammar hem spelet eftersom tjejerna vet att andra tjejer gillar de och mängden tjejer i deras liv spelar ingen som helst roll eftersom intrycket har redan validerats.

Citat:
Jag tror att grabben som har legat med 200 och får nr 201 när du ser det helt enkelt är väldigt bra på att ragga tjejer och det är vad tjejerna faller för, inte de 200 som har legat i samma famn innan henne. Det brukar inte vara ett samtalsämne i såna sammanhang, faktiskt.

Inte nödvändigt. Oftast räcker det med att man har fått igång en rejäl dynamik med under hundra för att resterande kommer automatiskt. För varje tjej kommer en skvallrande bekantskapskrets. Dessa är de andra tjejer som upphöjer hans rykte och ger honom fördelarna snarare än tvärtom. Har han visat sig duglig för flertalet tjejer han stöter på räcker det för att de andra tjejerna skall börja prata upp hans "mystik".
Senast redigerad av NS_14 2012-02-21 kl. 03:17.
Citera
2012-02-21, 04:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Exakt, håller med. Vad är egentligen grejen?
Ja, vissa tjejer knullar runt på semestern. Jaha? De gör väl vad dom vill? Blir man så äcklad av både deras beteende och personlighet får man väl bara låta bli att umgås med dom. Lev ert eget liv och skit i de ni inte gillar, hur svårt är det?

Du har naturligtvis rätt. För vilken kille lever som han lär? Men många tjejer gör det. Det är jag övertygad om. Grejen är att det handlar om biologi. Jag blir själv irriterad och arg när andra killar tar tjejer. Egentligen vill jag ha alla för mig själv. Det är dem tankarna och känslorna generar för mig, och det är säkert genetiskt. Det spelar ingen roll om jag har haft dussintals tjejer och har "lätt". När det kommer till tjejer är jag ändå oproportionellt girig och orättfärdig.
Men jag är medveten om detta, så principiellt så tycker jag att tjejer har rätt och bör leva de sexuella livsstilarna de vill. Även om mina gener vill mörda killarna som lägrar skönheterna jag (också) vill lägra.

Nä, släpp loss tjejerna och deras sexualitet! Men för många är det hotfullt. Hursomhelst, så blir jag inte lottlös. Hade jag däremot blivit eller varit rädd för att bli det....så hade jag varit arg. Även det inprogrammerat i mina gener. Tyvärr.
Citera
2012-02-21, 04:19
Medlem
Citat:
Har nämligen en väninna som för några månader sedan åkte iväg i 2 veckor. Där träffade hon och hennes vänner flertalet svenska pojkar, men enligt henne låg hon inte med en enda, hon är även singel.

Jag tvivlar på det starkt.

well, låt mig presentera 3 scenarion:

1. hon ljög
2. hon hittade inte någon som hade tillräckligt högt värde att ligga med
3. hon ljög (hon vill bara inte se ut som en hora)

Frågan var, om kvinnor ligger mer under resan?
Klart de gör.

Vårt samhälle styrs av väldigt hårda normer, speciellt kärlekslivet.. vi vet redan att en lös tjej blir kallad hora och en lös kille blir kallad player (visst detta är inte lika dålig status som hora men det hindrar fortfarande en mans förökningschanser med en tjej, absolut).
Vi bygger och försöker hålla ett väldigt bra socialt rykte om oss själva så våra chanser att lyckas ska öka, t ex inom kärlekslivet så ljuger väldigt många om hur många dem har knullat med, så att inte en potentiell partner ska bli avskräckt.
Man kan rationalisera fram och tillbaka varför vi gör det, t ex att det inte känns "speciellt" med en person som har knullat många, det känns inte som att förhållandet "betyder" någonting..
Men anledningen varför vi är byggda att vara så skygga med att avslöja hur många vi har legat med är på grund av att, om vi tar män t ex, så söker vi rent instinktivt efter 2 saker i en kvinna:
(kom ihåg, instinktivt)

1. Bra förökningsvärde för att öka chansen att föra våra gener vidare (för alla bananer där ute så betyder förökningsvärde "SHIT FYFAN VILKEN PANG KROPP, HON SKA FÅ KUK IKVÄLL")
2.Sexuell trogenhet.. och detta är den viktiga

Det finns en anledning varför vi har känslor som svartsjuka hårt inbrända i vårt psyke.. det är väldigt få människor som inte känner svartsjuka, varför? För att genom hela vår existens så har människor som känt avundsjuka skyddat sina kvinnor väldigt hårt, ibland på ett våldsamt sätt, för att försäkra vår faderskap och för att våra gener förs vidare.
De män som inte kände avundsjuka och inte skyddade deras kvinnor, löpte större risk att uppfostra ett barn som inte var hans.. och det var det som hände, därför har de flesta som inte känner avundsjuka fått deras gener bortrensade genom tiden.

Och angående sexuell trogenhet.. vi har också genom vår existens.. sedan ända tillbaka till våra förfäder fått med oss ett beteende som får oss att dra oss ifrån kvinnor som har sex ofta.. varför? För att kvinnor som har sex ofta, visar sig vara mer otrogna än kvinnor som inte har sex lika frekvent. Det är den bittra sanningen.
Och om man kollar statistiken, vilket har gjorts i boken "The Evolution of Desire" (som jag rekommenderar varje man att läsa) så stämmer det också.. kvinnor som har sex mer ofta än den andre tjejen löper större risk att vara otrogen mot hennes partner.

(Angående Evolution of Desire boken så står där annan väldigt positiv fakta som sådant;

Och det tar oss till huvudfrågan.. varför har då kvinnor sex utomlands?

Därför att kvinnans sociala rykte inte står på spel.

När kvinnan är utomlands, bortom alla hon känner (förutom hennes närmsta vilket hon känner att hon kan släppa sig lös med, fast helt ärligt inte ens med dem kan hon vara vad hon innerst inne vill, sedan dem förmodligen dömer henne då också) så kan hon gå efter vilka impulser hon vill utan att behöva lida konsekvenser, som att bli kallad hora av hennes sociala umgängeskrets och förhindra hennes chanser att hitta en partner.

Men det betyder inte att man bara kan löpa mot kvinnor med bar kuk när man är utomlands, dem kräver fortfarande attraktion, behaglighet, och sexuell spänning (i den ordningen) fast bara mycket (ibland otroligt mycket) mindre mängd än det som dem kräver i Sverige.
En kvinna som kan behöva en god 5-10 timmar här kan nöja sig med 2-4 timmar på Mallorca.

Och det är därför kvinnor ligger med flera personer utomlands, dem lider inga konsekvenser att vara lösa. Och som en konsekvens av det så går kvinnor mera på impulser utan att behöva tänka på om dera sociala rykte kommer att lida.

Sedan kommer vi män tillbaka och skålar i Tors namn över de land av kött som vi har plöjt på våra äventyr.

Ursäkta att jag spårade ur lite, men där är svaret på frågan.
Citera
2012-02-21, 05:15
Medlem
taucetis avatar
Citat:
NS_14]
Noterar måttligt road att den liberala reptilhjärnan inte räcker så långt. Nej, folk kan inte "bara göra vad de vill". Det är bland annat därför vi har olika regler och överenskommelser. Det vill säga vi drar lite olika gränser för när vi tycker att ett fenomen har gått för långt eller riskerar att gå för långt. Vi kan exempelvis säga att tjejerna i långa loppet inte tjänar på att agera som de gör då det långsiktigt dränerar deras omdömen och slår ut generationer.

Fröken liberal kanske inte har tänkt på att det kan vara någons syster/respektive/dotter eller annan som man bryr sig om som kråmar till skrevet av en turkisk solstolsuthyrare? Fröken liberal kanske tror att detta våldsamma, degenerade, beteende är riskfritt utöver smittorisken? Fröken liberal kanske tänker att det aldrig någonsin kan hända något illa om man beter sig som ett luder på en billig semesterort.

Våldtäkter, gängvåldtäkter, rån, mord (som för svenskan på Malaga i somras) i samband med detta är kanske obekanta fenomen för fröken liberal? Så då är frågan skall vi diskutera denna problematik som ansvarstagande medborgare som själva troligtvis har någon som står oss nära vilken sneglar på Aiya Napa-biljetten eller skall vi sätta Er prestige, "njuta av sex" och andra patetiska bortförklaringar som överordnat? Gör då så och var beredd att betala för konsekvenserna efteråt.
Noterar väldigt road att den konservative antingen inte får så mycket sex, eller så är du en man med mindre testosteron.
Jo självklart kan folk få göra hur och vad dom vill, så länge inte andra tar skada av detta, herr konservativ verkar vara en som ej vågar göra det han känner för, utan ska leva efter vad andra konservativa tycker.

Herrn verkar glömma att damerna oftast är såpass smarta, att dom gör rätt bedömning utav turken och får en trevlig kväll med exotiska inslag. Herr konservativ bör kanske släppa loss lite mer för att inte vara så bitter för att andra njuter utav livet på sitt egna sätt.

Vad njuter du utav om jag får fråga? Har du något som är bättre än en orgasm så betalar jag dig lätt för den hemligeten. Du anser även att dom bör låta bli att göra det dom känner för eftersom smittorisken är stor, tror du inte dessa använder kondom. Du tar ju själv stora risker dagligen för att få göra det du njuter av, du åker väl flyg för att ta dig till din semesterdröm, och du åkte väl kanske bil till flygplatsen, redan innan du hamnat på din dröm ö så har även du tagit stora risker. Jag gissar på att dessa risker är värt det när du väl står med fötterna i havet.

Desamma gäller fröken liberal, hon kanske alltid har fantiserat om en hårig dominerande turk eller en brun sliskig latino som uppvaktar henne på ett sätt som ingen svensk nånsin gjort mot henne. För henne är riskerna värda en underbar semester med minnen och upplevelser för livet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14312905.ab

Till fröken liberal,du får troligen bara ett liv, gör vafan du känner för och bry dig ej om vad andra tycker. Dessa tråkmånsar har faktiskt inga egna liv, det är ett faktum att människor som klagar på andras levnads sätt på mångt och mycket inte är nöjda med sina egna, för annars klagar man inte!

Edit; Alla knullar runt utomlands, alla
Senast redigerad av tauceti 2012-02-21 kl. 05:18.
Citera
2012-02-21, 05:57
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Noterar väldigt road att den konservative antingen inte får så mycket sex, eller så är du en man med mindre testosteron.

Är det argumentation likt denna Ni får lära Er på Södertörn? Eller kände du dig extra nödgad att spänna makaronerna för damerna på sidan i hopp om ett bättre utgångsläge inför kommande PM?

Citat:
Jo självklart kan folk få göra hur och vad dom vill, så länge inte andra tar skada av detta, herr konservativ verkar vara en som ej vågar göra det han känner för, utan ska leva efter vad andra konservativa tycker.

Så är det ju naturligtvis inte. Det komiska i situationen är den att du precis skapade ett missförhållande, en slags "moment 22" i debatten. Du skriver att vi konservativa (är inte renodlat konservativ för övrigt) skall leva/lever för vad andra konservativa tycker. Men med den låt-gå attityden du precis sjösatte så förväntar ju du att alla skall leva efter vad du/Ni tycker. Hur skall vi lösa det här då? Ja, vi skall ju till att börja med poängtera riskerna/konsekvenserna med ett alltför promiskuöst leverne. Vi skall ta ansvar där du lät bli. Där folk far illa på grund av att du stack huvudet i sanden skall vi istället visa att livet handlar så mycket mer än att vakna upp med dånande huvudvärk ihopslingrad med en turkisk solstolsuthyrare i ett spritstinkande hotellrum. För att sedan återvända till Svedala och upptäcka att man blivit ett turkiskt libido.

Citat:
Herrn verkar glömma att damerna oftast är såpass smarta, att dom gör rätt bedömning utav turken och får en trevlig kväll med exotiska inslag. Herr konservativ bör kanske släppa loss lite mer för att inte vara så bitter för att andra njuter utav livet på sitt egna sätt.

Är ditt budskap till den som försöker hejda en oegenomtänkt tanke från att gå till en fullvärdig samhällelig paria att "släppa loss"? Herregud, människa, se dig omkring. Läser du inte vad folk anser om sådana här tjejer (bortsett från feminister, kommunister, liberala idioter, velourmän). Du är verkligen inte i positition att tillrättavisa någon.

Citat:
Vad njuter du utav om jag får fråga?

Självfallet får du det. Intellektuell stimulans, arbete, litteratur, politisk påverkan/opinionsbildning. Resor kan man givetvis uppskatta men det rör sig verkligen inte om några charterdekadenta resmål där man (enligt uppgift från killarna) tvingas se andras systrar/flickvänner bete sig på ett sätt som infomeras om på tråden. Det är helt enkelt för vidrigt och en förfinad konstnärssjäl löper stor risk för skada.

Citat:
Desamma gäller fröken liberal, hon kanske alltid har fantiserat om en hårig dominerande turk eller en brun sliskig latino som uppvaktar henne på ett sätt som ingen svensk nånsin gjort mot henne. För henne är riskerna värda en underbar semester med minnen och upplevelser för livet.

Beskedet är: "Jag bryr mig överhuvudtaget, varken nu eller i framtiden, inte om vad/om någonting händer så länge den fria viljan var överordnad". Det är alltså sådana här idioter som regerar idag.
Senast redigerad av NS_14 2012-02-21 kl. 06:07.
Citera
2012-02-21, 08:18
Bannlyst
Alla verkar knulla runt som bara den, särskilt tjejer härifrån, gärna med de inhemska killarna. Men stämmer det verkligen? Vi har ju ändå en tendens att överdriva allt; killar vill gärna överdriva sina nedlägg med 90%, tjejer vill dölja sina nedlägg med 90% och sexet de haft med negroider till 90%. Sen har vi killarna som gärna vill överdriva tjejers knullande utomlands, särskilt med negroider.

Men ja, jag vet faktiskt inte. En störig tendens är att när jag velat ligga en del på semsterorter så har det varit nobben och massa tjafs att de inte sysslar med ONS trots att de beter sig billigt. Själv ser jag bra ut så det har inget med det att göra.
Citera
2012-02-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti

Uppvaktar? Det är felet med er kastrerade enucker och batikkärringar, ni tror verkligen på att turkarna skulle spotta på er om ni så brann? Är ni så dumma att ni tror att turken inte ser nått annat än ett tömoglöm-hål? Då är ni bra lättlurade. man borde fan tas ifrån myndigheten att åka utomlands om man tror nått sånt. Är fröken dumliberals syn på uppvaktning en svettig turk i alanya som redan knullat på tusen blodna horor innan dig så är det samma sätt som att be svenska män ta ifrån henne rätten att rösta, köra bil och gå utanför hemmet. Det borde dom blöta utav. Ju mer man behandlar fröken liberal som en slampa utan värde desto mer uppvaktad blir hon enligt henne själv.
Citera
2012-02-21, 18:09
Medlem
Jag ligger knappast mer utanför Sveriges gränser än innanför. Sen verkar ju TS dock göra skillnad på utomlands och utomlands, har bara varit på Cran Canaria av de ställen som nämns i trådstarten och annars mest södra Europa, som Italien, Spanien,och en del i Asien, Bali och Thailand bland annat.
Citera
2012-02-21, 20:48
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14

"Fröken liberal"...
Ja, det kan hända saker. Man kan bli rånbögmördad av ett ONS utomlands. Det kan man i Sverige också. Man kan bli nedstucken av en total främling mitt på ljusa dagen på gatan, det har hänt.

Jag förstår dock vad du menar och jag håller med om att man inte ska lita blint på främlingar. Jag själv gör aldrig det och skulle aldrig sätta mig själv i en ONS-situation med en totalt okänd person varken här i Sverige eller utomlands, men jag förstår varför andra människor vill göra det och jag har inga intentioner att hindra dom, om det inte vore en kompis eller liknande som var fullkomligt redlöst berusad och höll på att försvinna ut i natten med någon kille från en klubb.

Man tar självfallet hand om varandra.
Det är inte samma sak som att domdera och dra moral-kortet och bestämma vad andra vuxna människor ska göra.

Citat:
Hur korkat det här resonemanget är har jag precis demonstrerat. Det skall naturligtvis även inflikas att tjejens "köpvärde" (gillar inte uttrycket) minskar kraftigt om hon "njuter av sex". Den störtdyker lika snabbt som en siciliansk fartygskapten i en livbåt om det dessutom visar sig att det skett under besinningslösa former på ett fuktigt och spritindräkt hotellrum på valfri medelhavsö. Tro inte för ett ögonblick att man vinner några uppskattningspoäng för att man kråmar sig halvnaken i ett bubbelkrig på ett svettigt disco. Killar rent generellt ser en totalt ansvarslös, småvidrig tjej utan förmåga att stava moral. De killar som tycker det är skönt med sådana här tjejer är alltid de som hamnar i seriösare förhållanden med sådana här tjejer. Killar vilka sedermera får en extra svettig panna när en ny charterresa skall bokas.
Så är det säkert.
Det jag motsätter mig i tråden är bara de skamlösa generaliserandet, madonna/hora-komplexet och dubbelmoralen, och med det inte sagt att jag själv skulle stå och dansa topless, dränkt i svett och billig champagne, på en klubb i Aiya Napa.
Senast redigerad av Ogden 2012-02-21 kl. 20:50.
Citera
2012-02-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Ej någon större kunskap eller erfarenhet om detta.

Man har hört att alla tjejer som åker utomlands till diverse party-ställen knullar runt som djur, är med i orgies, ligger med 10st på 7 dagar osv.

Vad är era erfarenheter? Blir den svenska kvinnan en riktig spermasväljande slyna när hon åker utomlands med hennes tjejkompisar? Låt säga aiya napa, sunny beach, gran canaria etc.

yo man, intressant fråga, men problemet e ju, som du redan vet, att tjejer här på fb ALDRIG kmr ge dig ett 100 % uppriktigt svar, det ligger i deras rädsla för hur de ska ses av andra människor + gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in