2012-02-18, 17:45
Medlem
Charlatanens avatar
Våra kvinnliga små råttor är duktiga på att ta med sig nya nordafrikanska klamydiastammar hem till Sverige till Smittskyddsinstitutets stora förtret.
Citera
2012-02-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SciOque
The Lady doth protest too much.

Jaså, tycker du? Jag tyckte att jag beskrev precis hur det fungerat för min del för att visa att det finns alternativ till tänkandet i tråden. Hur skulle en godkänd protest se ut enligt dig? Eller är det som vanligt, om man inte håller med TS så är man kulturmarxiztizk nazifeminizt?
Kjamizar!
Citera
2012-02-18, 18:02
Medlem
missmadnesss avatar
Jag åkte till Sunny Beach för ngt år sen med en tjejkompis, båda hade förhållanden. Vi gjorde ingenting, men fyfan vilken jävla köttmarknad det var. Verkar som att det är ett frikort för att ha knullmaraton med så många som möjligt under så kort tid som möjligt från båda könen. Kände mig aningen malplacerad.
Citera
2012-02-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Man har hört att alla tjejer som åker utomlands till diverse party-ställen knullar runt som djur, är med i orgies, ligger med 10st på 7 dagar osv.

Blir den svenska kvinnan en riktig spermasväljande slyna när hon åker utomlands med hennes tjejkompisar?

Ja, det blir alla.
Citera
2012-02-18, 18:03
Medlem
Hoylers avatar
Nej, alla kvinnor som åker utomlands ligger inte runt.
Citera
2012-02-18, 18:11
Medlem
Det roliga är att användaren varmare inte talar om huruvida hon haft sex eller inte på sina utlandsresor.

Hade hon inte haft sex på resorna ,så hade hon ju stolt tagit upp det i tråden. Eftersom vi inte har några kvinnliga användare som ENS påpekar att de inte har haft mer sex fördelat på antal dygn utomlands än i sverige,så får vi anta att de som sagt knullar som djur utomlands.

Det som är förkastligt är att dom försöker vara fina på hemmaplan(försöka vara någon dom inte är),men många är ändå extremt lösaktiga om tillfälle finns. Problematiken uppstår pga att de inte får vara sig själv,eftersom de får dåligt rykte av män.

Frågan är då vilka män det är som sprider detta rykte. Den absoluta självsäkra hannen,skulle inte bry sig om hon knullat runt med 100 stycken. Alltså är det troligtvis beta och svaga män som sprider detta.

Utfallet blir att tjejer knullar mindre på hemma plan,och mer utomlands. Nettoknullandet i sverige minskar. Detta innebär mindre knull för män. För vilka blir det mindre knull? Jo dom svaga beta killarna. Den självsäkra killen får ändå. Alltså är det extremt destruktivt och jävligt idotiskt av svaga män att sprida detta rykte.

Detta gäller dock bara sverige. Mer konseverativa länder,kommer inte knulla mer utomlands,utan känner en stark princip inombords.

Sverige kommer inte bli mer konserverativt,utan könsrollerna kommer bara bli mer och mer jämlika,och kvinnorna kommer bli mer lössläpta. Om vi vill ha mer sex med dom,mer ons,osv så måste vi acceptera dom,så att de inte försöker dölja sig på hemma plan,bara för att knulla mer utomlands.

En negativ faktor av jämlikhet är att manen lär sig att vara mindre dominant,vilket leder till mindre långa förhållanden,och mer sex med utlänningar,och därav mer singlar,vilket då i sig skapar mer ons och ett högre snitt på antal sexpartners hos befolkning,vilket jag får tycka är positiv. Men eftersom det minskar antalet förhållandet och skapar mer singlar,så ökar det också känslan av ensamhet,vilket enligt undersökningar är hämmande för lyckan,så jag rekommenderar ändå ett sammhälle med mer utpräglade könsroller,även fast antal sexpartners minskar i och med detta.
Senast redigerad av tesaurus 2012-02-18 kl. 18:21.
Citera
2012-02-18, 18:13
Medlem
educationists avatar
Nej. Många, men långt ifrån alla.
Citera
2012-02-18, 18:13
Medlem
Messiahs avatar
Såklart kvinnorna knullar runt på semestern.. oavsett om dom är singel eller inte.. detta är ett faktum
Citera
2012-02-18, 18:14
Moderator
MrFishboys avatar
"Norske jenter på ferie i Tyrkia er bare ute etter sex og vil ikke ha noe seriøst forhold, sier lokale gutter. De føler seg brukt av solturistene."

http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/syden/tyrkia/reise/sex/16375704/

Norsk artikel i ämnet, tror inte att de skiljer sig från svenska kvinnor...

Vi fyller på;

"En av veckans höjdpunkter är "Ladies night".Mot en entré på 300 kronor får de fri tillgång till champagne och vodka redbull-drinkar under tre timmar.
Det är kokhett i lokalen, glasen fylls ständigt på. Två killar i bar överkropp och fluga går runt och sprutar champagne på de dansande tjejerna.
Podiet med strippstänger är reserverat för kvällens uppträdande. Och när vinnaren av skandalsåpan "Paradise hotel", Patrik Bergholm och ytterligare en kille går upp på scenen gallskriker alla. Det är dags för strippshow. Killarna åmar sig och simulerar sexrörelser alltmedan de klär av sig kläderna tills de slutligen inte har en tråd på kroppen. Tjejerna jublar."

http://www.expressen.se/nyheter/manga-ar-har-for-att-ligga/

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10842666.ab
Senast redigerad av MrFishboy 2012-02-18 kl. 18:19. Anledning: Din mamma
Citera
2012-02-18, 18:21
Medlem
JediOperatives avatar
Jag kan säga vad jag vet.

Min ex flickvän sade länge sen att hennes kusin 16 år var i Grekland eller Spanien eller nåt och ex sade att kusinen hade knullat runt som fan där. Hon hade dessutom fått nån könssjukdom.
Citera
2012-02-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
Det roliga är att användaren varmare inte talar om huruvida hon haft sex eller inte på sina utlandsresor.

Hade hon inte haft sex på resorna ,så hade hon ju stolt tagit upp det i tråden. Eftersom vi inte har några kvinnliga användare som ENS påpekar att de inte har haft mer sex fördelat på antal dygn utomlands än i sverige,så får vi anta att de som sagt knullar som djur utomlands.

Varför vill du så gärna anta det värsta? Förstår du att det säger mycket mer om dig än om mig?

Enbart för att glädja just dig, ska jag dela med mig om hur det har fungerat för min del: Det sex jag har haft utomlands har till 99,9% varit med den man som åkt utomlands tillsammans med mig. Det gör mig varken mer eller mindre stolt att berätta det.

Du får försöka få in i lilla skallen att det finns många anledningar till varför människor reser och kvinnor räknas faktiskt fortfarande som människor de också. Somliga tycker att billig sprit är det viktigaste med ett resmål, andra prioriterar annat. Där det finns billig sprit - räkna med hämningslösa människor, det går hand i hand.
Citera
2012-02-18, 18:38
Medlem
SciOques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Varför vill du så gärna anta det värsta? Förstår du att det säger mycket mer om dig än om mig?

Enbart för att glädja just dig, ska jag dela med mig om hur det har fungerat för min del: Det sex jag har haft utomlands har till 99,9% varit med den man som åkt utomlands tillsammans med mig. Det gör mig varken mer eller mindre stolt att berätta det.

Du får försöka få in i lilla skallen att det finns många anledningar till varför människor reser och kvinnor räknas faktiskt fortfarande som människor de också. Somliga tycker att billig sprit är det viktigaste med ett resmål, andra prioriterar annat. Där det finns billig sprit - räkna med hämningslösa människor, det går hand i hand.

Detta implicerar emellertid att du har haft sex minst 1000 gånger utomlands. Om vi räknar samlag med ett helt antal män och inte t.ex. rullstolsburna män eller avbrutna samlag eller hur vi nu ska tolka detta du skrivit.
Senast redigerad av SciOque 2012-02-18 kl. 18:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in