Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
Det roliga är att användaren varmare inte talar om huruvida hon haft sex eller inte på sina utlandsresor.
Hade hon inte haft sex på resorna ,så hade hon ju stolt tagit upp det i tråden. Eftersom vi inte har några kvinnliga användare som ENS påpekar att de inte har haft mer sex fördelat på antal dygn utomlands än i sverige,så får vi anta att de som sagt knullar som djur utomlands.
Varför vill du så gärna anta det värsta? Förstår du att det säger mycket mer om dig än om mig?
Enbart för att glädja just dig, ska jag dela med mig om hur det har fungerat för min del: Det sex jag har haft utomlands har till 99,9% varit med den man som åkt utomlands tillsammans med mig. Det gör mig varken mer eller mindre stolt att berätta det.
Du får försöka få in i lilla skallen att det finns många anledningar till varför människor reser och kvinnor räknas faktiskt fortfarande som människor de också. Somliga tycker att billig sprit är det viktigaste med ett resmål, andra prioriterar annat. Där det finns billig sprit - räkna med hämningslösa människor, det går hand i hand.