Resultat: Jag har egentligen inget vettigt att tillföra, men vill ändå säga att detta är...
Bluff
67,77%
965 röster
Obluff
32,23%
459 röster
2012-02-18, 12:26
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffe.j
Antingen har jag missat något men jag får på TMN 196 upp. Traktor Massey Fergusson, röd i trafik, kreditköp Johansson

Ser mer ut som TMM 196 "Jeep Grand Cherokee 5.2 (212hk) -97 Köppris10 000 - 20 000 kr" Tittar man på bilvärdering.se så ser bilden mer lik ut med blinkers på sidan och karossen på bilen
Citera
2012-02-18, 12:27
Medlem
ugglapugglas avatar
Är det samma kille? Degerfors och Karlskoga är ju inte så långt ifrån varandra: http://www.121.nu/onetoone/person/La...b7e23b4f992bdc
Citera
2012-02-18, 12:30
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daytona
Aftonbladet missat att pi.xla bilnumret.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14393961.ab

Nej, det har inte missat att göra det. De har medvetet valt att låta bli för att ge t ex Flashbackarna något att bita i och så att de kan rota fram mer information som sedan Aftonhoran kan stjäla från Flashback och tjäna pengar på.

Finns det en exakt position på var bilen stod?

Jag kan tänka mig att han kanske parkerade där för att sedan vandra ut i skogen och leva vildmarksliv under lång tid. Kanske råkade han skada sig på något vis vilket gjorde att han tog sig tillbaka till sin bil och väl där blev han fast av någon anledning.

Luktar "Into the wild"-inspiration.
Senast redigerad av QEX13 2012-02-18 kl. 12:33.
Citera
2012-02-18, 12:31
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
Du har som det sagts tidigare i tråden inte så jävla mycket skit i att få ut om du inte ätit nått.
Läs igenom tråden. Tror till och med nån kille gav ett bra svar på detta en sida bakåt.

Du kan väl snälla använda hjärnan lite i alla fall. Snälla

Fint svar, bockar ödmjukast.
Om din hjärnkapacitet inte fattar att en annan människa faktiskt vet en av de mest grundläggande principerna själv, som att nej man inte skiter mycket om man inte äter, så förstår jag varför du hakar upp dig på det jag skrev.
Däremot kan ers höga troll, ta och förklara bort ammoniaken? Eller kanske gå in på hur kroppen reagerar på att konstant äta kyld vätska(hur mycket energi går det åt att värma upp den och hur länge kroppens organ orkar göra det) och hur hans strupe och mun klarat av att äta iskristaller?
Tror du att du kan göra det? Eller vill du vara häftig och citera någon annan igen?
Citera
2012-02-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglapuggla
Är det samma kille? Degerfors och Karlskoga är ju inte så långt ifrån varandra: http://www.121.nu/onetoone/person/La...b7e23b4f992bdc
Verkar så klickar du på företaget så dyker samma adress upp som tidigare skrivits
Citera
2012-02-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlntd
Ser mer ut som TMM 196 "Jeep Grand Cherokee 5.2 (212hk) -97 Köppris10 000 - 20 000 kr" Tittar man på bilvärdering.se så ser bilden mer lik ut med blinkers på sidan och karossen på bilen

Står reggad på P**e* S**ll***g, K**l*koga..
Citera
2012-02-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Nej, det har inte missat att göra det. De har medvetet valt att låta bli för att ge t ex Flashbackarna något att bita i och så att de kan rota fram mer information som sedan Aftonhoran kan stjäla från Flashback och tjäna pengar på.

Finns det en exakt position på var bilen stod?

Jag kan tänka mig att han kanske parkerade där för att sedan vandra ut i skogen och leva vildmarksliv under lång tid. Kanske råkade han skada sig på något vis vilket gjorde att han tog sig tillbaka till sin bil och väl där blev han fast av någon anledning.

Luktar "Into the wild"-inspiration.
Nu är det pixlat. Reg nr
Citera
2012-02-18, 12:38
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Nu är det pixlat. Reg nr

Ja, uppdraget utfört. FB har fått namnet.
Citera
2012-02-18, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
Fint svar, bockar ödmjukast.
Om din hjärnkapacitet inte fattar att en annan människa faktiskt vet en av de mest grundläggande principerna själv, som att nej man inte skiter mycket om man inte äter, så förstår jag varför du hakar upp dig på det jag skrev.
Däremot kan ers höga troll, ta och förklara bort ammoniaken? Eller kanske gå in på hur kroppen reagerar på att konstant äta kyld vätska(hur mycket energi går det åt att värma upp den och hur länge kroppens organ orkar göra det) och hur hans strupe och mun klarat av att äta iskristaller?
Tror du att du kan göra det? Eller vill du vara häftig och citera någon annan igen?

Det går ju faktiskt att smälta snö, hur besynnerligt det än kan låta för dig. Tom få det kroppsvarmt om han har någon typ av kärl som han lägger i sovsäcken. Verkade ju faktiskt ha varit relativt välutrustad.

"Ammoniaken" kan han ju ha pissat i kärl för att sen kasta ut eller helt enkelt GÅTT ut och pissat.
Citera
2012-02-18, 12:47
Medlem
Bruksgasellens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spierdalaj
9 av 10 som skrivit i den här tråden har stora hål i hjärnan. Klart historien är fantastisk och otrolig, men den är för fan inte omöjlig.

Jag kan köpa att man kan överleva 2 månader på snö, fast det är darr på ribban redan där. Lägger du till att du dessutom ska överleva 2 månader under perioder då temperaturen sällan varit över - 5 grader, periodvis legat mellan - 20 och - 30 då blir det här svårt att tro på sorry!
Citera
2012-02-18, 12:48
Medlem
sfrges avatar
Jösses vilken historia. Det här blir intressant att följa. Personligen så tror jag på att detta är en förvirrad/psykisk labil person som fått någon fix idé om att han skulle dra sig undan ett tag.

Att han inte anmälts saknad tyder väll på att han verkar ha ett väldigt litet eller obefintligt socialt umgänge...
Killen har levt i två månader på bara snö..Jäklar vad gott en pizza och coca cola måste smaka efter denna diet..
Citera
2012-02-18, 12:50
Medlem
Gin-Xs avatar
Hur fan kan folk tro på att han var handikappad? då hade han väl för fan åkt bil med någon! jädra nötter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in