Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-17, 17:23
  #1
Medlem
hasonitos avatar
jag tänkte testa en HEL cigg idag, undrar hur det kommer kännas? har testat några blåsor från kompisar men inte en hel, kommer ihåg att jag blev samtidigt (yr och glad) när jag tog en stor blåsa en gång, skrattade typ i en halv timme efter utan anledning. fast den var lite annorlunda, man fick "rulla" ciggen själv. och vad händer om jag röker flera cigg på en gång?
Citera
2012-02-17, 17:27
  #2
Medlem
kattrumpas avatar
Du dör!!!
Edit: För att inte skrämma upp dig: Det känns som en lättare fylla under ett kort tag
__________________
Senast redigerad av kattrumpa 2012-02-17 kl. 17:30.
Citera
2012-02-17, 17:27
  #3
Medlem
KalleKokss avatar
Inte så mycket, det där första initiala nikotin ruset är det bästa och kan endast upplevas ungefär var 8:e timme efter att det rensats ut från kroppen. Alla cigg som du röker efter detta rus kommer inte ge ett skit. Det kommer bara tillfredsställa ditt "behov" tillfälligt om du är beroende av cigg.
__________________
Senast redigerad av KalleKoks 2012-02-17 kl. 17:30.
Citera
2012-02-17, 17:29
  #4
Medlem
Denoms avatar
Jag kände ingenting första gången jag rökte och undrade vad folk snackade om för nikotinkick. Fastnade aldrig för det till en början då det inte gav mig någonting annat än att ha att mecka med.
Citera
2012-02-17, 17:35
  #5
Medlem
SleighBellss avatar
Riktigt vidrigt, är du smart slutar du efter första.
Citera
2012-02-17, 17:42
  #6
Medlem
hasonitos avatar
tack alla för svaren
Citera
2012-02-17, 17:58
  #7
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Du dör!!!
Edit: För att inte skrämma upp dig: Det känns som en lättare fylla under ett kort tag
Första snusen jag tog känndes mer än en rejäl fylla fast man då är medveten.
Citera
2012-02-17, 18:00
  #8
Medlem
Ttoclaws avatar
Glöm inte att du måste dra halsbloss för att känna niko-kicken!
Citera
2012-02-17, 18:03
  #9
Medlem
hasonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Glöm inte att du måste dra halsbloss för att känna niko-kicken!

ja, jag vet, det är därför jag var nära svimma när jag testade första gången
Citera
2012-02-17, 18:38
  #10
Medlem
G-punktens avatar
Min första cigg var bara några få bloss typ 4-5st. Började hosta men sen så snurrade det i huvudet. Fick ett sjukt niko rus som jag aldrig får längre men efter så mådde jag lite illa.
Citera
2012-02-17, 20:27
  #11
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Oj oj oj, första ciggen tar fram en hel del minnen. Kommer ihåg när jag fick min första fix av min kompis Per -97... Den känslan kan bara beskrivas med total eufori. Har aldrig mått så bra som jag gjorde då, nu för tiden röker jag bara för att inte bli sjuk samt undkomma den extrema abstinens.

Om du verkligen vågar röka en hel cigarett se till att ha en "sk" sitter som ser till dig så du inte OD:ar.

Mitt råd till dig är att aldrig börja så ta mitt råd:
Nicotine - Not Even Once
Citera
2012-02-17, 23:53
  #12
Medlem
xDs avatar
Hej där,

Du dör ej efter första hela cigaretten du röker. Däremot kanske du hostar lite grann. För övrigt, udda trådstart.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback