Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-13, 21:36
  #1
Avstängd
negertungas avatar
Jag vet inte om harkla är rätt ord men jag måste börja "harkla" för att få snoret i näsan till munnen så att jag därefter kan svälja snoret. Visst låter det äckligt men det är en vana. Vad kan jag göra åt det? Det har varit så skitlänge. Och är det ett annat ord än "harkla" som gäller i detta avseende?

Vill helst att det ska sluta. Men för att vara ärlig så är det rätt skönt om man får en riktig fet slem som man kan röra lite med tungan.
Citera
2012-02-13, 22:09
  #2
Medlem
xDs avatar
Vilket sammanträffande att du kallar dig för negertunga..

Frågan är dessvärre om det finns så mycket att göra åt. Men jag är ingen läkare heller.
__________________
Senast redigerad av xD 2012-02-13 kl. 22:38.
Citera
2012-02-14, 07:18
  #3
Medlem
Det finns många orsaker till harklingar. Rökning eller om du pratar mycket inför grupp
kan ge harklingar p g a ansträngda stämband.
Slemhinnorna i svalget kan också vara överkänsliga.
Citera
2012-02-14, 07:25
  #4
Avstängd
negertungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlebustle
Det finns många orsaker till harklingar. Rökning eller om du pratar mycket inför grupp
kan ge harklingar p g a ansträngda stämband.
Slemhinnorna i svalget kan också vara överkänsliga.
Har aldrig rökt och jo, jag snackar mycket med folk och skriker ibland... Hade panik flera gånger inatt. Var tvungen att överanstränga mig för att svälja snoret... Det höll på att stanna kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback