2012-02-14, 01:44
Medlem
soapmasters avatar
Röstade på SD och jag vill ha invandring. Men vill ha "bra" invandrare. Dvs Kineser, Koreaner, Japaner och människor från väst europa.

Skulle invandringen komma ifrån Öst Asien skulle jag inte ha något problem med att rösta på ett parti som vill ha ännu MER invandring. Skiter fullständigt i om svenskar blir en minoritet i Sverige om det är Öst Asiater som blir majoriteten.
Citera
2012-02-14, 02:03
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Röstade på SD och jag vill ha invandring. Men vill ha "bra" invandrare. Dvs Kineser, Koreaner, Japaner och människor från väst europa.

Skulle invandringen komma ifrån Öst Asien skulle jag inte ha något problem med att rösta på ett parti som vill ha ännu MER invandring. Skiter fullständigt i om svenskar blir en minoritet i Sverige om det är Öst Asiater som blir majoriteten.
Varför inte flytta till Östasien då och bespara oss andra svenskar att bli undantryckta i vårt land? Lite kan du väl bry dig?

Jag vill inte ha invandring och röstade på SD. Jag skulle inte ha något emot en lite radikalare invandringspolitik än den SD bedriver men en 90% minskning som SD förespråkar vore ändå en väldigt stor förändring från nu. Det är framför allt inriktningen på politiken som behöver förändras till mer svenskvänlig tycker jag och där kan SD göra en del gott. Det kan hjälpa till att bryta ned den politiskt korrekta hegemonin. Det finns även andra frågor där jag tycker att SD har bra politik.
Senast redigerad av SummaSummarum 2012-02-14 kl. 02:08.
Citera
2012-02-14, 02:53
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster

Hur är asiater bättre än typ negrer?
Citera
2012-02-14, 02:58
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq

Otroligt dum fråga, dom är jävligt mycket bättre, men det innebär inte att vi skall ha en massa gulingar här..
Jag skulle helst rösta på nått mycket radikalare, några som tog i rasfrågan och förespåkade en folkgemenskap och hade ett stort repatrierings-program. Men just nu är SD det enda alternativet och sjukt mycket bättre än att rösta på något annat…
Citera
2012-02-14, 03:19
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oban
Danmark är ingen dröm, men det är en bra början på en rörelse. Folk är inte redo att rösta på SvP. Folk är inte ens redo att rösta på SD idag.
Tillräckligt många var redo att rösta på SD för att ge dem en riksdagsplats. Kul, nu kan vi börja på allvar.

Citat:
En röst på SvP är en röst i sjön.
Till skillnad ifrån SD menar du? Innan SD får 51% kan de inte göra ett skit.

Vill man förändra debattklimatet däremot, skall man rösta på SvP. 7 eller 8% på SD kommer inte göra ett skit men 1% SvP kommer verkligen ge partiet den tyngd och legitimitet det behöver. Det blev en ganska rejäl chock för Sverige när de fick ett kommunmandat, tänk då vad som skulle ske om de fick fler röster.

Alla som inte befinner sig i "jag är inte rasist men" träsket borde rösta på SvP, tro mig det kommer ge oss så mycket att visa att vi finns inte bara som hatiska unga arga män på Flashback och annorstädes utan att vi finns och påverkar i verkligheten! Vi måste visa att vi finns för att göra något på allvar!

Citat:
Sen är inte SD någon helig ko, men det är det enda parti som skulle kunna komma överens med SvP. Så varför ödsla tid på detta? Vad vill du åstadkomma? Tror du att ni kan locka över SD-väljare till SvP?
Helt klart, det finns gott om folk som inser SDs brister och att det inte kommer rädda svenskarna ifrån förintelse. Gör man då sin hemläxa om den evige juden, rasfrågan, behovet av repatriering och så vidare så kommer man nära SvP. Ser man på flashback/nationell.nu och annan främlingsfientlig hatmedia verkar det finnas en hel del som "kläckts" och därmed en hel del som kommer nära SvP.

Jag tror personligen att motståndet emot SvP/ND ifrån radikala SDröstande nationalister beror på att de känner sig dumma för de röstade på SD och skäms lite. Men habibi, det är okej man får ändra sig. Det är bara bra att ändra sig (åtminstone om man gör det i rätt riktning)!

Själv har jag varit "jag är inte rasist men, jag skall nog rösta på SD" en gång i tiden, kan jag kan gå vidare så kan andra det! Jag är nämligen knappast inget undantag utan en ganska vanlig hatisk internetrasist även om jag har DAMP och skriver lite mer än andra.

Citat:
Att SD skulle vara på väg åt att bli kulturmarxister är trams. Vad tyder på detta? Att JÅ inte vrålar "repatriering" så fort han får frågan om hur man ska lösa problemen i Malmö?[
SD är ett kulturmarxistiskt parti. De anser att svenskar inte existerar, att det är okej att blanda bort svenskarna med vild rasblandning och så vidare. De är bara mindre kulturmarxistiska än andra partier och befinner sig snarare i någon svennemesig kvasirasitisk halvideologi.

Missförstå mig inte, jag blir genuint glad av SDs framgångar men inte för att SD är bra utan för att det är ett steg närmare ljuset (eg. äkta rå stamrasism). Men SD i sig är värdelöst, men det som SD skapar är underbart!

Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Invandringen är ju processen i vilken invandrare kommer till ett land, invandrare är individerna som invandrat.
Om det bodde 20000 invandrare år 2011
och det bodde 20001 invandrare år 2012

Vad har hänt, jo invandringen har ökat. Processen beskriver individerna (eg. invandrarna) och det är inget eget fristående fenomen, har då individerna ökat i mängd har invandringen ökat. Minska invandringen vore att ha 19999 invandrare år 2012 men så är inte fället.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-02-14 kl. 03:22.
Citera
2012-02-14, 03:52
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterna
Emot invandring? all invandring? varför? för att det skapar jobb? för att det ökar sveriges ekonomi?
Ja det ökar ju onekligen omsättningen......

Citat:
Ursprungligen postat av efterna
Jag är inte emot Europa-invandring, däremot så tycker jag att Mena-invandring kan sänkas dramatiskt.
För när man pratar negativt om invandring så menar man ju förstås alltid danskar och tyskar
Citera
2012-02-14, 04:03
Medlem
Ace.Hardings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq

Asiater är definitivt inte bättre än negrer, någon mer egotrippad ras får man leta efter.

ont: Jag röstar på SD för 100% utvisning av allt ickenordiskt folk.
Citera
2012-02-14, 07:05
Medlem
Moder-Sveas avatar
Genom att rösta på SD så ser diverse andra partier ( tex M,Fp,Mp) att samhällets trogna svenskar inte helt samtycker med den nuvarande immigrationspolitiken. Dessa mer etablerade och respekterade partier kommer då tänka, vafan vi måste lyssna på vad svenska folket tycker?, vi kanske borde göra invandrarpolitiken lite striktare och mer kontrollerad? o inte ta emot bananbåt efter bananbåt utan som helst veta vad för folk vi har med att göra.

Det är kanske dags för Sverige att för en gångs skull bry sig om sitt eget bästa för att optimera välmåendet och inte mindre välfärden i framtiden. Varför är de alltid vi som ska ta emot mest invandrare och betala massa avgifter till de panka länder runt medelehavet?

Jag bor för tillfället i USA, de va ett jävla meck att ta sig hit. Språktest, ekonomianalyser, familjeanalyser m.m. USA vet redan innan man immegrerar att man kommer sköta sig och därför inte suga ut deras resurser som de införskaffat med sin uppbyggda industri.

Att rösta på SD ser jag som den enda lösningen till att bryta vårat "svensktänk" och påverka de andra partierna så att de börjar fatta att vi borde ta invandrarpolitiken seriöst innan att den skador oss

För övrigt stör jag mig på din attityd
Citera
2012-02-14, 07:56
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
H
Detta "något" vad innebär det specifikt? Pengar? Kunskap? Humor? Eller räcker det om du får en subjektiv känsla av feelgood för att öppna porten för en somalisk sjubarnsmamma?
De skall tillföra något inom de ovan uppräknade områdena - det gör garanterat inte en somalisk sjubarnsmamma. Dessutom kommer hon inte, som jag skrev som ett villkor, från en kultur liknande vår....
Citera
2012-02-14, 09:09
Medlem
fingercuffss avatar
Nej, vi har inga jobb.
Citera
2012-02-14, 10:21
Medlem
Är inte emot invandring.. Men är för kraftigt minskad invandring och att vi börjar ställa krav på dem som kommer in.
Grundskolenivå utbildningsmässigt eller vilja att skola sig till vår lägstanivå för att få stanna i landet och utvisning direkt vid brott som har fängelse på straffskalan.
Möjlighet att dra tillbaka medborgarskap och utvisa vid våldsbrott, kan inte familjer styra upp sina tonåringar som begår brott så ut med föräldrarna med.
Citera
2012-02-14, 12:07
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moder-Svea
Genom att rösta på SD så ser diverse andra partier ( tex M,Fp,Mp) att samhällets trogna svenskar inte helt samtycker med den nuvarande immigrationspolitiken. Dessa mer etablerade och respekterade partier kommer då tänka, vafan vi måste lyssna på vad svenska folket tycker?, vi kanske borde göra invandrarpolitiken lite striktare och mer kontrollerad? o inte ta emot bananbåt efter bananbåt utan som helst veta vad för folk vi har med att göra.
Empirin visar att dina teorier inte blev besannade. Många som inte egentligen gillade Sd röstade på dem för att puffa de andra partierna åt deras håll.

Det blev inte så. Tvärtom gjorde alliansen upp med Mp om att man nu skulle tillåta anhöriginvandring från Somalia, och att den skulle underlättas genom att krav om Visum och ID-handlingar helt skulle slopas. Den som tar planet från Somalia till Sverige kan alltså ansöka om anhörigstatus utan ett enda papper i bagaget. Detta är vad som hänt sen Sd kom in i riksdagen.

Om nu Sd på 6 % gör att vi helt slopar visumkraven för anhörighetsinvandrare från Somalia, vad tror du då Sd på 12 % kommer ge? Ja det vet ju ingen, men om det går som det gick förra gången blir det väl mer av samma vara. En gissning från min sida blir att Sverige även börjar slopa ID-handlingar och visum för flyktingar från Afghanistan, Irak och Syrien när Sd går framåt i nästa val. Och eftersom Sd hela tiden ser islam som den stora satan, kommer de resa krav på att det ska prioriteras kristna från Irak/Syrien medan buddhister från Afghanistan ska få en relativt stor utvandring till Sverige. Självklart (kommer Jimmie Åkesson säga) kan inte alla buddhister från Afghanistan få asyl i Sverige, men en stor invandring av buddhister är något han kommer stödja. Räkna också med att Jimmie Åkesson kommer åka på hemliga möten med kristna och buddhistiska invandrare och deras etnopolitiska lobbygrupper.

Varför skulle en röst på Sd göra saken bättre när invandringen har ökat ju mer stöd Sd har fått? Man kan till och med säga att det finns en positiv korrelation mellan Sd-röster och intag av invandrare. Ju mer stöd Sd får i opinionen, desto mer invandrare släpps det in i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
Nej, vi har inga jobb.
Men du röstar ändå på Sd, som säger att Sverige ska ta emot invandrare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in