Citat:
Ursprungligen postat av oban
Danmark är ingen dröm, men det är en bra början på en rörelse. Folk är inte redo att rösta på SvP. Folk är inte ens redo att rösta på SD idag.
Tillräckligt många var redo att rösta på SD för att ge dem en riksdagsplats. Kul, nu kan vi börja på allvar.
Citat:
En röst på SvP är en röst i sjön.
Till skillnad ifrån SD menar du? Innan SD får 51% kan de inte göra ett skit.
Vill man förändra debattklimatet däremot, skall man rösta på SvP. 7 eller 8% på SD kommer inte göra ett skit men 1% SvP kommer verkligen ge partiet den tyngd och legitimitet det behöver. Det blev en ganska rejäl chock för Sverige när de fick ett kommunmandat, tänk då vad som skulle ske om de fick fler röster.
Alla som inte befinner sig i "jag är inte rasist men" träsket borde rösta på SvP, tro mig det kommer ge oss så mycket att visa att vi finns inte bara som hatiska unga arga män på Flashback och annorstädes utan att vi finns och påverkar i verkligheten! Vi måste visa att vi finns för att göra något på allvar!
Citat:
Sen är inte SD någon helig ko, men det är det enda parti som skulle kunna komma överens med SvP. Så varför ödsla tid på detta? Vad vill du åstadkomma? Tror du att ni kan locka över SD-väljare till SvP?
Helt klart, det finns gott om folk som inser SDs brister och att det inte kommer rädda svenskarna ifrån förintelse. Gör man då sin hemläxa om den evige juden, rasfrågan, behovet av repatriering och så vidare så kommer man nära SvP. Ser man på flashback/nationell.nu och annan främlingsfientlig hatmedia verkar det finnas en hel del som "kläckts" och därmed en hel del som kommer nära SvP.
Jag tror personligen att motståndet emot SvP/ND ifrån radikala SDröstande nationalister beror på att de känner sig dumma för de röstade på SD och skäms lite. Men habibi, det är okej man får ändra sig. Det är bara
bra att ändra sig (åtminstone om man gör det i rätt riktning)!
Själv har jag varit "jag är inte rasist men, jag skall nog rösta på SD" en gång i tiden, kan jag kan gå vidare så kan andra det! Jag är nämligen knappast inget undantag utan en ganska vanlig hatisk internetrasist även om jag har DAMP och skriver lite mer än andra.
Citat:
Att SD skulle vara på väg åt att bli kulturmarxister är trams. Vad tyder på detta? Att JÅ inte vrålar "repatriering" så fort han får frågan om hur man ska lösa problemen i Malmö?[
SD är ett kulturmarxistiskt parti. De anser att svenskar inte existerar, att det är okej att blanda bort svenskarna med vild rasblandning och så vidare. De är bara mindre kulturmarxistiska än andra partier och befinner sig snarare i någon svennemesig kvasirasitisk halvideologi.
Missförstå mig inte, jag blir genuint glad av SDs framgångar men inte för att SD är bra utan för att det är ett steg närmare ljuset (eg. äkta rå stamrasism). Men SD i sig är värdelöst, men det som SD skapar är underbart!
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Invandringen är ju processen i vilken invandrare kommer till ett land, invandrare är individerna som invandrat.
Om det bodde 20000 invandrare år 2011
och det bodde 20001 invandrare år 2012
Vad har hänt, jo
invandringen har ökat. Processen
beskriver individerna (eg. invandrarna) och det är inget eget fristående fenomen, har då individerna ökat i mängd har invandringen ökat. Minska invandringen vore att ha 19999 invandrare år 2012 men så är inte fället.