2012-02-13, 17:17
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Sd är för mig ett mycket gåtfullt och gäckande parti, likt en fantom i natten på operan. Sd har lyckats med konststycket som väl få andra partier, man har lyckats rövknulla massvis med människor utan att ens behöva ljuga för dem.

Sd säger först på olika sätt att invandringen är destruktiv, kostsam, leder till splittring och etniska enklaver med mera med mera. Enligt Sd beror nästan samtliga samhällsproblem på invandringen. Man kan alltså lätt få intrycket av att Sd är ett parti som är mot invandring.

Men nej för fan de är de inte!!! Sd är för invandring, och vet ni varför? Jo för de måste ha några syndabockar som de kan skylla alla problem på. Utan blattarna skulle Sd sjunka ihop till ingenting.

Sd vill inte stoppa invandringen. Sd är (precis som övriga partier) för att Sverige ska ta emot invandrare. Det är alltså inte så att Sd är "kärringen mot strömmen" på något sätt. Något som är rätt sjukt att folk inte har fattat. Massvis med människor som älskar mångkultur och läser Aftonbladet är mot Sd för att de tror att Sd vill stänga gränserna. Sd vill inte stänga gränserna. En mindre skara människor röstar på Sd för att de också tror att Sd vill stänga gränserna (och ser det som bra). Men återigen - Sd vill inte stänga gränserna. Det har de sagt flera gånger, de skriver detta på sin hemsida. Du kan se vilken riksdagsdebatt som helst. Sd gör ingen hemlighet av att de vill att Sverige ska vara ett land som är öppet för att människor kan flytta hit och bli en del av det svenska samhället. Sd:s politik är öppen svenskhet, inte stängd svenskhet eller stängda gränser.

Det finns de som tror att Sd vill stoppa invandringen. Dessa betraktar jag som byfånar med vild fantasi och noll koll.

Men sen finns det de som är medvetna om att Sd vill ha invandring, som inte gillar invandring och som ändå röstar på Sd. De röstar alltså på ett parti som gör det de själva inte vill - nämligen att ta emot invandrare.

Jag kan tänka mig att resonemanget går så här:
"Öhh vafan Mona Muslim är ju en blatteälskare hon vill släppa in hundra tusen invandrare om året höhöhö fyfan vicket cepeeee hon är den jävla dumfittan höhöhö!! Men då är ju Jimmie Åkesson mycket bättre för han vill ju bara släppa in 5 % alltså blir det femtusen invandrare istället för hundra tusen. Så då så slipper man 95 tusen somalier om man röstar på Sd. Höhöhö fy faan vad gött och slippa bidragsförsörja blattar höhöhööö de är ju sandnegrer och musslor hela bunten... JIMMIE ÅKESSON CHALALLALALLA Sd 2014!!!!!!"

Hur jävla efterblivna är egentligen Sd:s väljare? Låt mig ta ett konkret räkneexempel!
Om du har 400 tusen somalier i Rinkeby som kommit hit de senaste fyra åren (dvs vi utgår från att det är 100 tusen årligen) och Sd får makten 2014, så kommer det år 2015 finnas 405 tusen somalier. År 2016 finns det 410 tusen, år 2018 finns det 420 tusen somalier... och så vidare.

Det är alltså inte så att du får 95 tusen somalier mindre i Sverige om du röstar på Sd och de får makten kommande mandatperiod. I så fall skulle det vara 305 tusen 2015 men det blir ju som sagt 405 det året. Du får istället minst 20 tusen fler somalier. Och det sjuka är att folk som röstar på det här partiet gör det för att de tycker Sverige har tagit emot för mycket invandrare!!!

Men varför skulle Sd sluta ta emot somalier? Deras väljare belönar ju Sd med nya röster. För de gillar inte somalier.

Så hör fungerar alltså Sd.

1. Säg att du inte vill ta emot lika mycket invandrare som Mona Sahlin, snacka så mycket skit om invandrare det bara går.
2. När du har fått makten, ta mot invandrare i lite långsammare tempo. Fortsätt snacka skit om invandrare och se till att dina väljare är förbannade. Eftersom det är ännu fler invandrare på gatorna är de ännu mer förbannade än de var för fyra år sen.
3. Inkassera dubbelt så mycket röster som förra valet.
4. Ta in ännu fler invandrare, snacka ännu mer skit om invandrare och säg att allt är ännu värre och att Sverige inte har kapacitet att ta emot fler invandrare.
5. Fortsätt att ta in invandrare.
6. Om någon klagar på att Sverige tar emot invandrare, säg att Mona Sahlin vill ta emot ännu fler invandrare än Sd.

Källa: https://sverigedemokraterna.se/vara-asikter/vara-viktigaste-fragor/ansvarsfull-invandringspolitik/

Ni som röstar på Sd, gör ni det för att ni själva faktiskt vill ha invandring?
Gör ni det för att ni inte har läst på deras egen hemsida att de vill ta emot invandrare?
Känns det bra att ta emot människor ni anser skapa problem för Sverige?

Som jag ser det finns det tre sorters Sd-väljare.

1. Den oinformerade eremiten
Har ingen koll och vet inte hur man använder internet. Tror på allt Aftonbladet skriver och har därför blivit lurad att Sd är mot invandring.
2. Masochisten
Vet att Sd vill ta emot invandrare och håller dessutom med Sd om att invandrare är ett jävla pack. Tycker om att ge bort pengar till människor han/hon hatar av hela sitt hjärta.
3. Särskolemongot
Hade IG i matte och pluggade IV. Tror att blattar börjar försvinna och gå upp i rök om ett parti minskar invandringen. Ingen förmåga att skilja på minskat intag och minskat antal invandrare. Tror således att Sverige får mindre invandrare om man tar in fler invandrare än man redan tagit in fast i en långsammare takt.
Citera
2012-02-13, 17:20
Medlem
Fladderbajss avatar
Jag röstade på SD och jag vill inte ha invandring. Men det var inte därför jag röstade på SD
Citera
2012-02-13, 17:22
Medlem
Jag röstar SD men är inte emot invandring.
Jag är däremot den invandring och integration som förs idag.
Om inget görs åt de problemet kommer vi se ställen gå samma öde tillmötes som Malmö.

Jag anser att nåt kraftigt måste göras mot dagens invandring och extremt bristfälliga integrationspolitik. SD kanske inte är det ultimata. Men de har fått upp frågan, och utan dom i riksdagen, så dör frågan. Om nu inget annat kritiskt parti skulle komma in i riksdagen.
Citera
2012-02-13, 17:30
Medlem
Andreashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladderbajs
Jag röstade på SD och jag vill inte ha invandring. Men det var inte därför jag röstade på SD
Samma här, eller delvis.
Citera
2012-02-13, 17:34
Medlem
Citat:

Emot invandring? all invandring? varför? för att det skapar jobb? för att det ökar sveriges ekonomi?

Lär dig lite om invandring. All invandring är INTE dåligt.

Jag är inte emot Europa-invandring, däremot så tycker jag att Mena-invandring kan sänkas dramatiskt.
Citera
2012-02-13, 17:41
Medlem
persbrandt2ks avatar
Jag röstade på SD för att minskar invandringen då jag värnar om mitt land och vill inte att Sverige ska gå i stöpet. Jag vill minska invandringen med 100% i ungefär 5-10 år för att reda ut situationen de övriga partierna ställt till med. Därefter får man se om det svenska folket vill ha invandring igen eller inte, genom att direkt rösta om invandring.

Invandring i sig är inget dåligt men att ta in analfabetiska outbildade drägg i landet är jag VÄLDIGT emot, men däremot högutbildade, eftertraktad arbetskraft är inget jag ser som dåligt. Men att ta in arbetskraftsinvandring till Sverige när arbetsmarknaden ser ut som den gör är väldigt oansvarigt då jag tycker man borde värna om de egna folket och värdera svenska ungdomar och pensionärer före resten utav världen.
Citera
2012-02-13, 17:53
Medlem
Herzog.Schmidts avatar
Jag hade röstat på NSDAP om jag så kunnat, men nu får jag väl nöja mig med allt som inte är Miljöpartiet.
Citera
2012-02-13, 17:58
Medlem
Fladderbajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterna
Emot invandring? all invandring? varför? för att det skapar jobb? för att det ökar sveriges ekonomi?

Lär dig lite om invandring. All invandring är INTE dåligt.

Jag är inte emot Europa-invandring, däremot så tycker jag att Mena-invandring kan sänkas dramatiskt.

Jag ber om ursäkt, jag var lite kortfattad. Jag är emot massinvandringen av negrer och sandnegrer som förstör det område jag bor i som en gång var så vackert och familjevänligt, de gör inget annat än springer runt och joddlar och förstör lekparken. Bråkar med våra svenska barn. Min systerson är rädd för araber och så ska det fan inte behöva vara han ska kunna gå till skolan utan att behöva ta en omväg för att de inte ska bråka med han. Jag är tamefan trött på skiten. Svenskar ska förfan kunna vara trygga i sverige
Citera
2012-02-13, 18:04
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persbrandt2k
Jag röstade på SD för att minskar invandringen då jag värnar om mitt land och vill inte att Sverige ska gå i stöpet. Jag vill minska invandringen med 100% i ungefär 5-10 år för att reda ut situationen de övriga partierna ställt till med. Därefter får man se om det svenska folket vill ha invandring igen eller inte, genom att direkt rösta om invandring.

Invandring i sig är inget dåligt men att ta in analfabetiska outbildade drägg i landet är jag VÄLDIGT emot, men däremot högutbildade, eftertraktad arbetskraft är inget jag ser som dåligt. Men att ta in arbetskraftsinvandring till Sverige när arbetsmarknaden ser ut som den gör är väldigt oansvarigt då jag tycker man borde värna om de egna folket och värdera svenska ungdomar och pensionärer före resten utav världen.

Detta utmärkta inlägg säger allt det som jag ville ha sagt. Så TS får ta det som ett svar från mig också.
Citera
2012-02-13, 18:04
Medlem
zkumbollens avatar
jag röstade på SD

jag är för arbetskraftsinvandring, där det finns behov vill säga

jag är för assimilation, som vi hade i det här landet fram till 1975.

jag tycker Kanada i mångt och mycket kan stå som förebild för hur ett modernt västland kan föra en ansvarsfull invandringspolitik.

Sug på den
Citera
2012-02-13, 18:09
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt, jag var lite kortfattad. Jag är emot massinvandringen av negrer och sandnegrer som förstör det område jag bor i som en gång var så vackert och familjevänligt, de gör inget annat än springer runt och joddlar och förstör lekparken. Bråkar med våra svenska barn. Min systerson är rädd för araber och så ska det fan inte behöva vara han ska kunna gå till skolan utan att behöva ta en omväg för att de inte ska bråka med han. Jag är tamefan trött på skiten. Svenskar ska förfan kunna vara trygga i sverige

Och jag håller med dig fullt ut. Mena invandring skapar problem, deras kultur är inte likt våran. Dem vägrar släppa in oss i deras samhälle och vill inte delta i vårat. Mena är helt enkelt inte bra för sverige, men vårat land hadde inte klarat sig utan arbets invandring det vill säga Europa invandring. Jag säger inte att alla från europa är bra men dem flesta vill jobba, mena däremot vill dem flesta INTE jobba och är rätt så bråkiga för att dem tycker att dem är "Bäst" helt enkelt och vi är dumma i huvudet.

jag är glad att vi är på samma page
Senast redigerad av efterna 2012-02-13 kl. 18:12.
Citera
2012-02-13, 18:10
Medlem
ragingcows avatar
Tycker att man ska ha en selektiv invandring i sverige tex att man ska ta in invandrare med hög utbildning som kan jobba inom inom områden där det råder brist på arbetskraft.

Tycker att det är fel i nuläget att ta in en så stor mängd invandrare som oftast saknar någon form av utbildning,så att svenska ungdomar får åka till norge bara för att jobba på 7/eleven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in