Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-12, 19:55
  #1
Medlem
Ålder: 20 - 22

Vikt: 81

Längd: 177

BF: 14%


Styrkestats:
bänk: 110
böj: 90
mark: 175

Nuvarande kostupplägg: 240g protein/dag & inte trycka i mig allt för mycket kolhydrater då jag vill undvika att bli för vattnig.

Träningserfarenhet: 2 år

Tidigare kurer: OT 40/50 med goda resultat mycket nöjd.

förslag till kur: Tänker köra 40mg dbol i 50 dagar med provion dag 20-50 för att inte binda så mycket vätska (är lite osäker på provion upp lägget så kom gärna med förslag)


PCT: dag 51 kör jag på med 160mg nolva sen fortsätter jag med 20mg i minst 30 dagar.
Kommer även ha Letrozole hemma!

Mål med kuren: Biffkriminell vad annars? Målet med kuren är att gå upp i massa och styrka men inte binda så mycket vatten.

Kom gärna med förbättringar & bespara mig spydiga inlägg

Mvh lasse!
Citera
2012-02-12, 19:59
  #2
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsmunken12
Ålder: 20 - 22

Vikt: 81

Längd: 177

BF: 14%


Styrkestats:
bänk: 110
böj: 90
mark: 175

Nuvarande kostupplägg: 240g protein/dag & inte trycka i mig allt för mycket kolhydrater då jag vill undvika att bli för vattnig.

Träningserfarenhet: 2 år

Tidigare kurer: OT 40/50 med goda resultat mycket nöjd.

förslag till kur: Tänker köra 40mg dbol i 50 dagar med provion dag 20-50 för att inte binda så mycket vätska (är lite osäker på provion upp lägget så kom gärna med förslag)


PCT: dag 51 kör jag på med 160mg nolva sen fortsätter jag med 20mg i minst 30 dagar.
Kommer även ha Letrozole hemma!

Mål med kuren: Biffkriminell vad annars? Målet med kuren är att gå upp i massa och styrka men inte binda så mycket vatten.

Kom gärna med förbättringar & bespara mig spydiga inlägg

Mvh lasse!
Du är krävs mod för AAS, så välkommen till den ljusa sidan!

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
- Yoda
Citera
2012-02-12, 20:22
  #3
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsmunken12
Ålder: 20 - 22

Vikt: 81

Längd: 177

BF: 14%


Styrkestats:
bänk: 110
böj: 90
mark: 175

Nuvarande kostupplägg: 240g protein/dag & inte trycka i mig allt för mycket kolhydrater då jag vill undvika att bli för vattnig.

Träningserfarenhet: 2 år

Tidigare kurer: OT 40/50 med goda resultat mycket nöjd.

förslag till kur: Tänker köra 40mg dbol i 50 dagar med provion dag 20-50 för att inte binda så mycket vätska (är lite osäker på provion upp lägget så kom gärna med förslag)


PCT: dag 51 kör jag på med 160mg nolva sen fortsätter jag med 20mg i minst 30 dagar.
Kommer även ha Letrozole hemma!

Mål med kuren: Biffkriminell vad annars? Målet med kuren är att gå upp i massa och styrka men inte binda så mycket vatten.

Kom gärna med förbättringar & bespara mig spydiga inlägg

Mvh lasse!

tror inte provironet hjälper dej mot vätskan. kolla åt a-1 hållet i stället. eller dra idej mindre kolisar.. eller va en man o ta monface som det kommer.... men lycka till ändå
Citera
2012-02-12, 20:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
Du är krävs mod för AAS, så välkommen till den ljusa sidan!

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
- Yoda
oj du missade nog det sista jag skrev, läs igen.
Citera
2012-02-12, 20:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
tror inte provironet hjälper dej mot vätskan. kolla åt a-1 hållet i stället. eller dra idej mindre kolisar.. eller va en man o ta monface som det kommer.... men lycka till ändå

åfan! men det skadar inte att testa, lite bör det hjälpa hoppas jag
Jodå jag kommer hålla nere kolhydraterna!
Citera
2012-02-12, 20:29
  #6
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsmunken12
åfan! men det skadar inte att testa, lite bör det hjälpa hoppas jag
Jodå jag kommer hålla nere kolhydraterna!

annars har du ju letro hemma såg jag. det kommer hjälpa.. lycka till
Citera
2012-02-12, 20:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
annars har du ju letro hemma såg jag. det kommer hjälpa.. lycka till

Tack!
Citera
2012-02-12, 20:32
  #8
Medlem
IceDogs avatar
ja ser ju bra, du har ju redan en kur i bagaget, vet hur mkt man får ut ungefär samt va du ger dig in på, att träning och kost är viktigaste bitarna, upplägget ser ju bra, samt att du har nolva och letro hemma, däremot så vet jag inte om du behöver fronta nolva 160mg på första pct dagen om du inte har känningar för gyno, men du kan ju kolla med dom lite mera erfarna, alla säger väl olika.. det kanske man känner bäst själv också samt tror att letron är bättre mot att inte dra på dig vätska jämnfört med proviron. men aa läs lite på glomgolds klistrade tråd eller vänta på att dom mera erfarna skriver lite.. lycka till mvh
__________________
Senast redigerad av IceDog 2012-02-12 kl. 20:34.
Citera
2012-02-12, 20:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
ja ser ju bra, du har ju redan en kur i bagaget, vet hur mkt man får ut ungefär samt va du ger dig in på, att träning och kost är viktigaste bitarna, upplägget ser ju bra, samt att du har nolva och letro hemma, däremot så vet jag inte om du behöver fronta nolva 160mg på första pct dagen om du inte har känningar för gyno, men du kan ju kolla med dom lite mera erfarna, alla säger väl olika.. det kanske man känner bäst själv också men 20mg brukar ju vara vanligast då det räcker för återhämtningen. men aa lycka till mvh

vet mycket väl vad jag ger mig in på & har full koll på kost, träning & sömn! Det ska kollas upp genast
Citera
2012-02-12, 20:40
  #10
Medlem
manhofs avatar
Vad är anledningen till den svaga prestationen i böjen?
Citera
2012-02-12, 20:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Vad är anledningen till den svaga prestationen i böjen?

ben har aldrig varit min muskelgrupp & fick problem med knät för ett tag sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback