Reggade mig igår (nybliven singel

), och har ca 5-6 tjejer som klickat "ja" på mig i encounters, och 3 pågående konversationer. En av dom bor i samma stad och allt, kanske kan få till nått om man spelar sina kort rätt.
Min erfarenhet av sånt här är att man som kille faktiskt ska ta tillvara på de tjejer som BÖRJAR skriva med en, snarare än att förvänta sig något av de som man skriver till först. De blir ju antagligen spammad ändå av en massa stolpskott, därför ska man satsa mest på de som tar lite initiativ.
Det här med matchning verkar lite sådär dock om jag ska vara ärlig. Från början tänker man "wow hon har klickat JA på mig!!", sen fattar man att många bara sitter och slumpmässigt trycker ja/nej/kanske för de har tråkigt. Och därmed kanske inte ens minns de har klickat på en. Sen känns det som att folk generellt e lite fega med att börja skriva, e ju ändå det som tar det steget längre.
Finner det dock jävla kul att sitta o betygsätta foton via mobilen när ja har tråkigt. Rätt, ehm, blandad kvalitet
Det är nog bäst att ha den här sidan som något nöje utan några egentliga förväntningar, då kan man bara bli positivt överraskad. Sitter man och tar Badoo seriöst är man lite småtragisk enligt mig

Har man inga problem o fixa ligg IRL kan man vara så pass avspänd att man lyckad även på Badoo, till skillnad från de som är desperata - jag tror tjejer märker sånt rätt tydligt och det är ganska avtändande.