Citat:
Ursprungligen postat av dow-mow
Jag tycker inte det är viktigt att en kille ska skriva någonting som sticker ut, däremot är början av konversationen viktig. Alla tycker väll olika men jag bestämmer mig snabbt om jag vill prata med personen eller inte. Killen måste vara min typ utseendemässigt, någolunda i alla fall och om han inte är det så spelar det ingen roll vad han skriver. När jag väl börjat skriva med någon så är det viktigt för mig hur han uttrycker sig. Han ska kunna prata om olika saker och inte snöa in på ord som VAD GÖR DU 10 ggr i brist på annat att säga. Om han ofta går in på mitt utseende så får jag dåliga vibbar, det känns oseriöst och han går fetbort. Han går också fetbort om han är riktigt snygg men inte har något intellekt. Synd att inte fler killar har det.
Kan meddela att jag är en sån kille. Haha nej nu ska vi inte göra detta till nåt dejtande..
Hursomhelst, du menar alltså att den killen som inte är den snyggaste, som inte är den smartaste och som inte är den mest drivande i konversationen, går bort?
Det lämnar många i vassen, eller tolkar jag fel?