2013-02-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Har faktiskt fått en hel del 7: or som betyg på min bild så jag känner mig ganska nöjd. Ska nog testa att fixa en bättre för att se om det blir någon skillnad.

Allafall så spammar jag 5 på dom flesta om det inte är någon som verkligen sticker ut i mängden.

Om ni får en matching där båda har tryckt ja, skriver ni direkt till personen? Hon har säkert kollat in min profil 3 ggr nu.. Vad skriver ni?

Jag har fått 10or på min bland annat

Om du har en matchning så skriv förfan! Vill du prata med bruden så gör det? Skriv nåt som gör att du sticker ut, inte bara "hej", är mitt tips!

Skriv inte riktigt heller; "jävlar va snygg" för sånna får hon nog av. Skriver hon tillbaka och är trevlig och skön så bjuder du ut henne, fungerat för mig!
Citera
2013-02-26, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Hur vanligt är det med fakeprofiler & om nån får för sig o anmäla din profil, händer det nått mer än att man blir borttagen från sidan?

Det är rätt vanligt skulle jag påstå. Alltid någon uppenbar fakeprofil som dyker upp i Encounters. Beror nog på om man snott någon annans identitet eller så. Annars kan jag inte tänka mig att det är värre än att man blir borttagen.
Citera
2013-02-26, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det är rätt vanligt skulle jag påstå. Alltid någon uppenbar fakeprofil som dyker upp i Encounters. Beror nog på om man snott någon annans identitet eller så. Annars kan jag inte tänka mig att det är värre än att man blir borttagen.

förutom att det finns fakeprofiler så är det inte helt sällan att folk lägger upp bilder på sig själva som är gamla sedan stenålders tiden
Citera
2013-02-26, 22:14
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Jag har fått 10or på min bland annat

Om du har en matchning så skriv förfan! Vill du prata med bruden så gör det? Skriv nåt som gör att du sticker ut, inte bara "hej", är mitt tips!

Skriv inte riktigt heller; "jävlar va snygg" för sånna får hon nog av. Skriver hon tillbaka och är trevlig och skön så bjuder du ut henne, fungerat för mig!

Fan vad nice!

Jag har också dragit slutsatsen att man måste sticka ut när man inleder en konversation. Pratade med en bekant av kvinnligt kön, hon sa att det är galet mycket killar som skriver till henne varje dag. Och hon är inte ens snygg. Kan ju bara tänka mig hur brudarna bara växer av all bekräftelse haha.

Jag kommer väl uppdatera lite då och då med mina framsteg och synpunkter. Tycker tråden är rolig
Citera
2013-02-26, 22:42
Medlem
Jag tycker inte det är viktigt att en kille ska skriva någonting som sticker ut, däremot är början av konversationen viktig. Alla tycker väll olika men jag bestämmer mig snabbt om jag vill prata med personen eller inte. Killen måste vara min typ utseendemässigt, någolunda i alla fall och om han inte är det så spelar det ingen roll vad han skriver. När jag väl börjat skriva med någon så är det viktigt för mig hur han uttrycker sig. Han ska kunna prata om olika saker och inte snöa in på ord som VAD GÖR DU 10 ggr i brist på annat att säga. Om han ofta går in på mitt utseende så får jag dåliga vibbar, det känns oseriöst och han går fetbort. Han går också fetbort om han är riktigt snygg men inte har något intellekt. Synd att inte fler killar har det.
Citera
2013-02-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dow-mow
Jag tycker inte det är viktigt att en kille ska skriva någonting som sticker ut, däremot är början av konversationen viktig. Alla tycker väll olika men jag bestämmer mig snabbt om jag vill prata med personen eller inte. Killen måste vara min typ utseendemässigt, någolunda i alla fall och om han inte är det så spelar det ingen roll vad han skriver. När jag väl börjat skriva med någon så är det viktigt för mig hur han uttrycker sig. Han ska kunna prata om olika saker och inte snöa in på ord som VAD GÖR DU 10 ggr i brist på annat att säga. Om han ofta går in på mitt utseende så får jag dåliga vibbar, det känns oseriöst och han går fetbort. Han går också fetbort om han är riktigt snygg men inte har något intellekt. Synd att inte fler killar har det.

Kan meddela att jag är en sån kille. Haha nej nu ska vi inte göra detta till nåt dejtande..

Hursomhelst, du menar alltså att den killen som inte är den snyggaste, som inte är den smartaste och som inte är den mest drivande i konversationen, går bort?
Det lämnar många i vassen, eller tolkar jag fel?
Citera
2013-02-26, 23:44
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otippad
Om jag verifierar mitt Badoo-konto med Facebook, kommer alla mina vänner då se att jag har Badoo? Detta vill jag absolut inte Någon som kan svara på detta?
Kan inte svara på frågan, men söker man på ditt namn på google så kommer ditt baddokonto med namn fram, realativt högt upp i placeringen också oftast....
Citera
2013-02-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan inte svara på frågan, men söker man på ditt namn på google så kommer ditt baddokonto med namn fram, realativt högt upp i placeringen också oftast....

Man har ju inte efternamn på Badoo? Jag får inte fram mig själv om jag googlar?
Citera
2013-02-26, 23:54
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Man har ju inte efternamn på Badoo? Jag får inte fram mig själv om jag googlar?
Konstigt, har sett det själv med egna ögon.. Dock kanske det är ändrat nu.
Citera
2013-02-26, 23:56
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dow-mow
Jag tycker inte det är viktigt att en kille ska skriva någonting som sticker ut...

Killen måste vara min typ utseendemässigt, någolunda i alla fall och om han inte är det så spelar det ingen roll vad han skriver.

Som jag brukar säga; det handlar främst om utseende. Allt annat är fruktansvärt trivialt i jämförelse.
Citera
2013-02-27, 00:54
Medlem
man måste ju sticka ut..och då sticker man antingen ut utseendemässigt eller med det man skriver. dom flesta gör förstås varken eller.
Citera
2013-02-27, 01:08
Medlem
Citat:
Kan meddela att jag är en sån kille. Haha nej nu ska vi inte göra detta till nåt dejtande..

Hursomhelst, du menar alltså att den killen som inte är den snyggaste, som inte är den smartaste och som inte är den mest drivande i konversationen, går bort?
Det lämnar många i vassen, eller tolkar jag fel?

Han bör uppfylla alla dessa kriterier, ja. Sen kan han ha mindre av någonting och mer av någonting annat. Dessa tre egenskaper kan ses som en grund för massor av andra saker som också mer eller mindre bör fungera ihop med mig. Intressen, humor, musik, livsåskådning osv.....

Ja det lämnar "många i vassen" och jag anser mig vara kräsen och varför ska man vara annat än kräsen om man vill ha ett förhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in