2017-03-09, 04:30
Medlem
dovAkins avatar
Skaffade Badoo fattar inte ett skit. Ser ut som ett spel med massa gåvor och skit? Vart skriver man ens sin presentation ?
Citera
2017-03-11, 17:58
Medlem
Cliffhangers avatar
Var man skriver sin presentation var väl inte så svårt MEN Badoo har förvalt spannet av ålder. Det fattar jag inte hur att ändra. Någon som vet?

Sedan är det en sjuhelvetes massa falska profiler, men inte alla.

Samtidigt en oerhört stor mängd kvinnor som "bara vill träffa vänner". Hjälp mig! Är det nysvenska för att de bara vill ha ett ONS eller KK? Mycket märkligt att registrera sig på en "knullapp" för att bara leta vänner kan jag tycka.

Over and out!
Citera
2017-03-12, 01:14
Medlem
badoo verkar rätt seriös. Mött flera intressanta människor där.
Citera
2017-03-12, 12:55
Medlem
Arne.Negerforss avatar
Verkar vara många brasilianskor och italienskor som sätter i att de bor i svenska städer. Ute efter att komma till Sverige och vara gift tills de får uppehållstillstånd?
Citera
2017-03-13, 16:52
Medlem
Är detta med Superpowers ett sätt att bluffa till sig pengar från falska profiler som påstås ha skickat meddelanden?
Citera
2017-03-14, 23:18
Medlem
När får meddelanden med "elin vill chatta med någon".
Är det helt random eller är det att de har kollat in ens profil eller hur funkar det?
Citera
2017-03-15, 00:41
Medlem
nn
Senast redigerad av 10minute 2017-03-15 kl. 00:49.
Citera
2017-03-15, 00:56
Medlem
villesons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Alla killar vill ses genast och helst igår, jag antar att majoriteten av brudarna är lika eller avslutar kontona till slut.
Ge nr är knappast något märkligt mer än att jag inte är sugen på det sedan senaste badoo-snubbens uppträdande efter ett samtal med mig.

Jag undrar däremot om alla snygga killar gått och dött eller något? Min normala kurva av utseenden har upplösts och det är mest rätt tråkiga killar kvar. Faktum är att jag gick in på en transas sida och upptäckte att han var högre rankad än mig, alltså fler män lajkade honom i snitt än mig med skillnaden att jag är lite äldre och kvinna och han ung man.

Jag får bara fulare karlar eller importer. Visst om kärlek uppstod men med tanke på att det rör sig om män överlag så kan vi utgå ifrån att fula män är fula på andra vis också och knappast kap. Jag vill givetvis ha snyggare karlar då. Kallas jämvikt.

Så jag rankas lägre än en transas och vad fan är det för män där?! En snubbe hade bild på sig själv efter att ha skurit sig en massa över magen och hela underarmen. Ännu värre än alla importer och svenska män som ser ut som om de mest missbrukat och ätit skräp medan de skitit i solskyddskrämen.

Where did all the pretty boys go?

Du kanske ser för jävlig ut själv att dom "snygga" killarna inte är intresserade? Dessutom är det en riktigt dålig dejting sajt!
Citera
2017-03-25, 04:41
Medlem
colabulles avatar
Tjena folket!

Jag är skit nojig för att betala credits till badoo! Vägrar betala via bankkortet så tänkte mig via sms!
Någon här som betalat via sms och fått det att fungera? Får du massa sms dagligen/veckligen om reklam för badoo? Typ nu är hetaste tiden? kolla in detta si och så etc?
Eller gör betalningen och sedan ä det finito?

Har läst mig till att om du betalat via sms så kommer det automatiskt dras pengar vare månad via sms för du prenumererar, hur kan det göra så om betalningen sker via Wywallet? Någon som kan ge bättre insyn i dessa frågor? tackar på förhand!
Citera
2017-03-31, 13:46
Medlem
Sephir0ths avatar
Tjejerna på Badoo ser ju ut som kvaddade paddor. Men annars är det inga problem att få kontakt med sliddjuren. Träffat en del sköna brudar genom åren där men som sagt det finns bättre och seriösare alternativ om man vill träffa någon seriöst.
Citera
2017-04-06, 14:37
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Är det någon som vet hur man får bort den där jäkla rejtingen på ens profil? På vissa profiler syns den och på andra inte.
Citera
2017-04-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Tjena folket!

Jag är skit nojig för att betala credits till badoo! Vägrar betala via bankkortet så tänkte mig via sms!
Någon här som betalat via sms och fått det att fungera? Får du massa sms dagligen/veckligen om reklam för badoo? Typ nu är hetaste tiden? kolla in detta si och så etc?
Eller gör betalningen och sedan ä det finito?

Har läst mig till att om du betalat via sms så kommer det automatiskt dras pengar vare månad via sms för du prenumererar, hur kan det göra så om betalningen sker via Wywallet? Någon som kan ge bättre insyn i dessa frågor? tackar på förhand!

Har för mig att det fanns massa olika sätt att betala. Paypal kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in