2012-12-11, 22:23
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dappericious
http://i45.tinypic.com/1zbf8nb.png

En vanlig timme för er också?

Citat:
Om du registerar en tjejprofil med en decent bild så ser det ut exakt så.
Fast ja, lite uppmuntrade var det väl eftersom jag klickade "ja" på samtliga. Men det som är roligt är chatten.. jag lovar, typ 200 meddelanden.. huvva.
Jaha, du reggade en tjejprofil och fick allt detta på en timme?
Helt sinnessjukt ju.
Citera
2012-12-11, 22:32
Medlem
Dappericiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Jaha, du reggade en tjejprofil och fick allt detta på en timme?
Helt sinnessjukt ju.

Jo, det är lite skillnad får man säga.. ville mest pröva hur det var att vara tjej på datingsida.
Jag förstår om brudarna aldrig behöver intitera någon form av kontakt, helt enkelt av den simpla anledningen att de antagligen inte har tid att kolla efter folk.. konstant jävla spammad.
Citera
2012-12-11, 23:19
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Jo, det är lite skillnad får man säga.. ville mest pröva hur det var att vara tjej på datingsida.
Jag förstår om brudarna aldrig behöver intitera någon form av kontakt, helt enkelt av den simpla anledningen att de antagligen inte har tid att kolla efter folk.. konstant jävla spammad.
Jap, men du vad är det dem skriver? Typ: "Hej", "Hej snygging": " Du skulle behöva bli påsatt av en stadig kuk" etc. Eller är det mer givande och intressanta öppningsrepliker så att säga?
Citera
2012-12-12, 00:25
Medlem
Svarsstatistiken för min del ligger på 40% besvarat. Hälften av dom leder till fler än två mail. Skrämmande lågt. Men så är det då tjejer inte skriver till killar. Själv så bombar jag iväg mail, liksom ett stort nät där jag fångar ett par fula fiskar innan jag finner den fina fisken.
Citera
2012-12-12, 08:57
Medlem
Dappericiouss avatar
Citat:
Jap, men du vad är det dem skriver? Typ: "Hej", "Hej snygging": " Du skulle behöva bli påsatt av en stadig kuk" etc. Eller är det mer givande och intressanta öppningsrepliker så att säga?

Jo, "hej" är nog i särklass vanligast.. den som stack ut mest var någon afrikan som skrev "i got something u love". Det är nog inte särskilt svårt att vara unik som kille heller, om man så önskar.
Citera
2012-12-12, 09:14
Medlem
Citat:
Jo, "hej" är nog i särklass vanligast.. den som stack ut mest var någon afrikan som skrev "i got something u love". Det är nog inte särskilt svårt att vara unik som kille heller, om man så önskar.

Haha fyfan va skön kille. Men skrämmande "statistik" tycker jag allt även fast den är väldigt självklar.
Citera
2012-12-12, 09:40
Medlem
Mvks avatar
Jag har aldrig varit på någon datingsida förut.
vad betyder det när en tjej skickar att "hon vill träffas"?

Hur ska man tolka det?
Är det bara lite trams eller vill dom verkligen träffas?

Jag är jävligt logisk av mig, säger jag en sak menar jag det.... är därför fundersam.
Citera
2012-12-12, 09:52
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Aha ja. Egentligen ingen dålig grej att så många killar framstår som tråkiga. Då blir det bättre för en själv. Syftade afrikanen på sin FB-dase eller vadå?
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Jag har aldrig varit på någon datingsida förut.
vad betyder det när en tjej skickar att "hon vill träffas"?

Hur ska man tolka det?
Är det bara lite trams eller vill dom verkligen träffas?

Jag är jävligt logisk av mig, säger jag en sak menar jag det.... är därför fundersam.
Tror snarare att det är en indikator på att dem kan tänka sig prata med dig. Med undantag dem uppmärksamhets kåta då.
Citera
2012-12-12, 09:56
Medlem
Dappericiouss avatar
Citat:
Aha ja. Egentligen ingen dålig grej att så många killar framstår som tråkiga. Då blir det bättre för en själv. Syftade afrikanen på sin FB-dase eller vadå?

Det är definitivt inga svårigheter att göra sig speciell på den där sidan, majoriteten av alla som skriver gör det i stil med detta:

"Hej"
"Tja"
"Hej snygging"
"Snygg du"
"het "
";-)"
"wooooo, snygginnnnng!"

Helt sjukt..
Frågade afrikanen vad han menade.. då sa han "you know what", jag svarade "no" och han skrev "all swedish girls likes big dicks".
Citera
2012-12-12, 10:10
Medlem
Mvks avatar
Citat:

Tror snarare att det är en indikator på att dem kan tänka sig prata med dig. Med undantag dem uppmärksamhets kåta då.

Nu såg jag vad det handlar om.
Man kan spela "encounters" och där klicka ja, nej eller maybe.
Citera
2012-12-12, 10:13
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Det är definitivt inga svårigheter att göra sig speciell på den där sidan, majoriteten av alla som skriver gör det i stil med detta:

"Hej"
"Tja"
"Hej snygging"
"Snygg du"
"het "
";-)"
"wooooo, snygginnnnng!"

Helt sjukt..
Frågade afrikanen vad han menade.. då sa han "you know what", jag svarade "no" och han skrev "all swedish girls likes big dicks".
Det tror inte jag heller. Däremot är det ingen dans på rosor för det att skaffa tjejer genom Badoo ändå. Alltså haha vafan den jävla afrikanen alltså. Jag är dock till afrikanens besvikelse inte riktigt lika säker på att alla svenska tjejer gillar negerkuk.

Snackade med en tjejkompis som också är reggad på Badoo angående detta ämne för ett par dagar sen. Sanslöst mycket sex-erbjudande från utlänningar får/fick hon. Även om det finns guldkorn bland utlänningar också höll hon sig till svenskar sa hon. Sen vet jag ju inte direkt om hon är repensentrativ för alla tjejer. Men ändå.
Citera
2012-12-12, 10:22
Medlem
Mvks avatar
Citat:

Snackade med en tjejkompis som också är reggad på Badoo angående detta ämne för ett par dagar sen. Sanslöst mycket sex-erbjudande från utlänningar får/fick hon. Även om det finns guldkorn bland utlänningar också höll hon sig till svenskar sa hon. Sen vet jag ju inte direkt om hon är repensentrativ för alla tjejer. Men ändå.

Ja för Svenskar avskyr att knulla?
Blattarna är bara osmidiga och vet inte hur man lindar in skiten i honung, men alla vill åt fittan i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in