2012-12-12, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Ja för Svenskar avskyr att knulla?
Blattarna är bara osmidiga och vet inte hur man lindar in skiten i honung, men alla vill åt fittan i slutändan.

Ja precis. Verkar som att brudar vill ha en 'mysigare' väg dit bara haha.
Citera
2012-12-12, 10:36
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ja för Svenskar avskyr att knulla?
Blattarna är bara osmidiga och vet inte hur man lindar in skiten i honung, men alla vill åt fittan i slutändan.
Absolut inte. Gemene svenske man älskar att knulla. Tycker du beskriver det bra hur det ligger till. För att dra en parallel till verkligheten är det bara att gå till valfri dansklubb. Där ett stort antal invandrarmän i procent till svenska män går och kör våldtäktsdansen bakifrån på diverse svenska tjejer. Utan att dem ens lagt märke till det från en början så har de har en flåsande torrjuckande man bakom sig och då är det redan "försent".
Senast redigerad av Mellbergan 2012-12-12 kl. 10:39.
Citera
2012-12-12, 11:29
Medlem
Okeys avatar
Oseriös hemsida, har ifs knullat två st därifrån, men ingen sida om man vill ha ett förhållande.
Citera
2012-12-12, 11:34
Medlem
Mvks avatar
Fan. varför får man upp 2 st olika konton om man loggar in med sin Facebook vs. den vanliga badoo inloggningen?

Edit:
Löste sig.

Fan än så länge så gillar jag sidan måste jag säga, även om dom tar betalt för minsta lilla prutt som man råkar släppa.
Fina brudar och lätt att snacka.
Vuxenlunarstorm typ.
Senast redigerad av Mvk 2012-12-12 kl. 11:39.
Citera
2012-12-12, 16:20
Medlem
Mvks avatar
Fattar inte vissa brudar asså.
Hon är modell i New York, bor i L.A.
Man ser bilder på Hollywood skylten så är hon medlem i sketna Badoo.

Hej här kommer jag Gustaf, jag bor i en etta med kokvrå i metropolen bunkeflostrand, får jag bjuda på McDonalds?
Citera
2012-12-12, 19:27
Medlem
Shit, finns ju jätte många tjejer på 16 år som anger ålder 18 år. och jag är över 25 år.. är det bara att dra påsen över huvudet och köra på eller bör man lugna sig tack vare åldersskillnad? känns ju lite sådär...
Citera
2012-12-13, 15:16
Medlem
Är det bara jag eller är tjejerna inte lika aktiva nu på sistone? Får inte alls lika många profilbesök längre!
EDIT: Jag har nog blivit julful!
Senast redigerad av tobFine 2012-12-13 kl. 15:21.
Citera
2012-12-13, 17:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Fattar inte vissa brudar asså.
Hon är modell i New York, bor i L.A.
Man ser bilder på Hollywood skylten så är hon medlem i sketna Badoo.

Hej här kommer jag Gustaf, jag bor i en etta med kokvrå i metropolen bunkeflostrand, får jag bjuda på McDonalds?
Du har inte tänkt tanken på att det är ett fejk-account?
Citera
2012-12-13, 17:10
Medlem
MrBigglesworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Är det bara jag eller är tjejerna inte lika aktiva nu på sistone? Får inte alls lika många profilbesök längre!
EDIT: Jag har nog blivit julful!

Haha jag har nog också blivit julful! Nu har jag visserligen bara haft konto där ett par dagar, men har skrivit till ca 10 tjejer utan att ens få svar. En tjej har skrivit men hon går väl inte till historieböckerna som den mest snygga person man sett. Sen har jag en bild som (enligt mig iaf inte är helt fy och skam), men den har nästan bara fått dåligt betyg, låg väl på 2 eller nåt sånt
Jag verkar inte vara något för Badoo-baddarna
Citera
2012-12-13, 17:39
Medlem
TheZoigs avatar
Nu är ju frågan hur man ska initiera kontakten med en hona och bevara intresset? Man vill ju knulla de snygga töserna som härjar på den sidan, men hittills har det ej gått så bra för mig. Jag börjar med antingen ett hej, tja, eller tjena. Ska man gå rakt på sak istället och skriva "snygging" och så vidare? Låt oss hjälpa varandra lite grann!
Citera
2012-12-13, 17:43
Medlem
MrBigglesworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoig
Nu är ju frågan hur man ska initiera kontakten med en hona och bevara intresset? Man vill ju knulla de snygga töserna som härjar på den sidan, men hittills har det ej gått så bra för mig. Jag börjar med antingen ett hej, tja, eller tjena. Ska man gå rakt på sak istället och skriva "snygging" och så vidare? Låt oss hjälpa varandra lite grann!

Behöver också hjälp med detta, skriver ibland bara ett hej och ibland skriver jag något som har med hennes presentation att göra. Men hur skriver alla ni andra för att få svar?
Citera
2012-12-13, 17:55
Medlem
TheBloodSpatterGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigglesworth
Behöver också hjälp med detta, skriver ibland bara ett hej och ibland skriver jag något som har med hennes presentation att göra. Men hur skriver alla ni andra för att få svar?
Gå ut och ragga istället då. På stan eller var som helst, där har du ingen konkurrens. Att skriva till nån snygg brud på nätet som får 20 meddelanden varje dag, minst, är inte så lätt att få kontakt med direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in