2014-11-23, 13:18
Medlem
Nominis avatar
Begriper inte det nya systemet, hade fyra stjärnor på alla mina bilder.. skapar en ny och nu har jag en stjärna på alla och säger att jag ska byta ut dem trots att de hamna på över 5 med gamla systemet. Hur röstar man på bilder?
Citera
2014-11-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomini
Begriper inte det nya systemet, hade fyra stjärnor på alla mina bilder.. skapar en ny och nu har jag en stjärna på alla och säger att jag ska byta ut dem trots att de hamna på över 5 med gamla systemet. Hur röstar man på bilder?

Ja det undrar jag med,kan man rösta på bilder med nya systemet?
Citera
2014-12-06, 20:26
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Jag har testat Badoo seriöst (Med bilder och allt) i ca 10 dagar. Intressant måste jag säga.
98 % av besöken var minst 4 år äldre än mig. Nu har jag inget emot lite äldre kvinnor
Men det jag reagerar på är när man läser deras profil, så söker tjejerna oftast mycket yngre killar. Max två år äldre, men gärna 15 - 20 år yngre. Och dom söker seriöst förhållande.
Jag har själv fegat ur från dejter från damer som är 10- 12 år äldre.

Jag var med i HP i somras . Lite annat där, tror jag. Mer psykfall.
Citera
2014-12-07, 18:40
Medlem
Gick med i Badoo för en halvtimme sen för skojs skull. Hittills har jag 3 "gillar dig" och 5 profilbesökare, men det går ju inte att se vilka det är som "gillar mig". Hur ser man vilka betyg de har satt på bilderna?
Citera
2014-12-07, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Gick med i Badoo för en halvtimme sen för skojs skull. Hittills har jag 3 "gillar dig" och 5 profilbesökare, men det går ju inte att se vilka det är som "gillar mig". Hur ser man vilka betyg de har satt på bilderna?

1. Betala
2. Betygsätta 50 bilder (100 om du har 2 bilder osv.)
Citera
2014-12-07, 20:54
Medlem
Jag skaffade bara Badoo därför att jag känner några tjejer som använder det, dock så är inte nätdejting något för mig. Känns desperat och udda att träffa någon bara sådär.
Citera
2014-12-08, 22:45
Medlem
Har haft skiten i ett dygn nu. Det känns som en jävligt intensiv sida. Under det första dygnet har jag 15 profilbesökare, 14 brudar och en bög(!), fått 8-9 "gilla dig" men kör gratisversionen så kan ju fan inte se vem det är och har runt 5-6 matchningar utöver de 8-9 "gilla dig". Det verkar ju ta tid innan man kan se betygen på bilderna, la upp 3 stycken så. Fattar inte riktigt hur populariteten fortfarande kan vara låg, då jag är uppe i hälften av hela mätaren.

Är det alltid sånt här tryck på sidan eller vad är det frågan om?
Citera
2014-12-09, 00:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Har haft skiten i ett dygn nu. Det känns som en jävligt intensiv sida. Under det första dygnet har jag 15 profilbesökare, 14 brudar och en bög(!), fått 8-9 "gilla dig" men kör gratisversionen så kan ju fan inte se vem det är och har runt 5-6 matchningar utöver de 8-9 "gilla dig". Det verkar ju ta tid innan man kan se betygen på bilderna, la upp 3 stycken så. Fattar inte riktigt hur populariteten fortfarande kan vara låg, då jag är uppe i hälften av hela mätaren.

Är det alltid sånt här tryck på sidan eller vad är det frågan om?
Nej, efter ett par veckor kommer du hamna långt bak i rangordningen/populäritetsordningen (om du nu inte använder massa betaltjänster på sidan) och då glöms du bort för du dyker inte upp på första sidorna så att säga, som man gör när man är nyreggad.
Citera
2014-12-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nej, efter ett par veckor kommer du hamna långt bak i rangordningen/populäritetsordningen (om du nu inte använder massa betaltjänster på sidan) och då glöms du bort för du dyker inte upp på första sidorna så att säga, som man gör när man är nyreggad.

Du verkar ha lite koll på grejerna. Har fått profil-score nu på sidan. 12 av 20 som "gillade mig" och profil-scoren blev 6.10. Det roliga är ju att profil-scoren sjunker till 5.90 trots att inget har hänt med 12 av 20 gillade.
Citera
2014-12-10, 21:59
Medlem
Okej, lyckats ordna till en "filmkväll" med en brud nu till helgen. Är jävligt ovan när de kommer till dating, krogen är det som jag kört på tidigare. Det känns jävligt bra, vi har snackat i 3 dar å skrivit i flera timmar i streck. Absolut flickväns material. Några tips? Ta första steget efter filmen eller bara känna av rätt läge?

Edit: vi har inte snålat på komplimangerna å det var hennes förslag till att kolla film. Kolla film är väl ett dolt ord för sex?
Senast redigerad av Road66 2014-12-10 kl. 22:04.
Citera
2014-12-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Okej, lyckats ordna till en "filmkväll" med en brud nu till helgen. Är jävligt ovan när de kommer till dating, krogen är det som jag kört på tidigare. Det känns jävligt bra, vi har snackat i 3 dar å skrivit i flera timmar i streck. Absolut flickväns material. Några tips? Ta första steget efter filmen eller bara känna av rätt läge?

Edit: vi har inte snålat på komplimangerna å det var hennes förslag till att kolla film. Kolla film är väl ett dolt ord för sex?

Ja. Fast lycka till med att få flickvänsmaterialet som flickvän när ni möttes via badoo, vad jag vet är det ganska unikt.
Citera
2014-12-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwollenRaspbear
Ja. Fast lycka till med att få flickvänsmaterialet som flickvän när ni möttes via badoo, vad jag vet är det ganska unikt.

haha, hajjar inte riktigt vad du menar. Menar du att alla bara är där för å ligga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in