2014-07-05, 22:08
  #3565
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benders
Hejsan.

Hade behövt akut hjälp med hur/vart man ser vilka man gett tillstånd till till ens privata album,och vart man raderar tillstånden?

En utförlig beskrivning tack :-D

Har endast sett att man kan göra det i iphone-appen - inte i android-appen eller i webläsaren.
Citera
2014-07-05, 22:19
  #3566
Medlem
Benderss avatar
Jag har INGEN iphööööne, bara PC och en android tele... Om man blockar ngn,kan dom se korten ändå eller är det bara så att dom inte kan skriva till dig??
Citera
2014-07-05, 22:21
  #3567
Bannlyst
Om du blockar någon kan de nog inte se din profil överhuvudtaget.
Citera
2014-07-06, 01:52
  #3568
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3
Haha, där ser man. Tack för svaret!

Men de betyder inte heller att du ska skriva de andra, de va om jag hade alternativ, men dom som får "vill du ligga" skulle väl tänka "hellre...blabla"-text
Bara mina tankar, så alla tjejer tänker ju såklart inte så
Tog f.ö vort mitt konto igår. Om Badoo ska va en så oseriös sida kan dom väl iaf kompensera med en enklare design så man fattar något, eller så är det bara jag som är lite efter, haha
Citera
2014-07-06, 11:23
  #3569
Medlem
Kört badoo i en vecka nu, har ändå varit över förväntningarna.

Har cirka 25 besökare, har pratat med minst 5 st och 2 av dom vill ses, och det är inga 4-5 utan mer 6-7 och jag anser mig själv vara en 7a.

värt att notera, jag har bara en bild och ingen bio, dock en rätt schysst stekarbild.
Citera
2014-07-06, 22:09
  #3570
Medlem
OndaParabolens avatar
Har bara för kul testat mig fram till vad som är mest populärt om man vill få kontakt.
Testat det mesta. Tänkte testa en period att ställa in "vad jag är ute efter" från chatta till dejta och se om det gör någon skillnad.
Jag är fortfarande inte ute efter att faktiskt träffa någon utan vill bara se vilken inställning som är mest populär.
Har någon här märkt någon skillnad efter ni bytt detta?
Citera
2014-07-06, 22:13
  #3571
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Har bara för kul testat mig fram till vad som är mest populärt om man vill få kontakt.
Testat det mesta. Tänkte testa en period att ställa in "vad jag är ute efter" från chatta till dejta och se om det gör någon skillnad.
Jag är fortfarande inte ute efter att faktiskt träffa någon utan vill bara se vilken inställning som är mest populär.
Har någon här märkt någon skillnad efter ni bytt detta?

Den enda skillnaden jag märkt är från när man byter bilder. Bilderna är ALLT på Badoo och andra sidor.
Jag bytte för några dagar sen till en lite annorlunda profilbild på mig själv där jag tydligen ser bättre ut och tjejer har börjat skriva till MIG istället. Vilket är ganska sällsynt annars. Din profilbild är till 95% avgörande.
Citera
2014-07-06, 23:24
  #3572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Har bara för kul testat mig fram till vad som är mest populärt om man vill få kontakt.
Testat det mesta. Tänkte testa en period att ställa in "vad jag är ute efter" från chatta till dejta och se om det gör någon skillnad.
Jag är fortfarande inte ute efter att faktiskt träffa någon utan vill bara se vilken inställning som är mest populär.
Har någon här märkt någon skillnad efter ni bytt detta?

Att ha "chatta/vänner" låter inte lika desperat men som sagts tidigare bild är allt.

Vad tror ni om att man inte har någon biografi, på så vis utesluter man ju mindre folk att åtminstonde ta kontakt?
Citera
2014-07-07, 05:43
  #3573
Medlem
Upplever just nu en väldigt tuff badoo period. Har börjat exprimentera mycket mellan hälsningsfraser och har nu ingen aning om vad jag ska köra på längre. Hej funkar värdelöst. Har tre bilder med betygen 5,8 5,5 och 7,2. Tips uppskattas.
__________________
Senast redigerad av mano1337 2014-07-07 kl. 05:54.
Citera
2014-07-07, 20:50
  #3574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mano1337
Upplever just nu en väldigt tuff badoo period. Har börjat exprimentera mycket mellan hälsningsfraser och har nu ingen aning om vad jag ska köra på längre. Hej funkar värdelöst. Har tre bilder med betygen 5,8 5,5 och 7,2. Tips uppskattas.

Kör alltid med "Hej " funkar bra men funkar det inte bör du nog se över bilderna det ÄR A och O.
Citera
2014-07-11, 17:50
  #3575
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Alltså är det bara jag som lagt märke till detta?

Men man sitter och pratar med en tjej och så halkar man in på vad man jobbar med..

och tamefan.. 9/10 tjejer jobbar inom vården...

Oftast på nått servicehem eller äldreboende....

Helt sjukt..:
Kan inte vara en slump


Haha började prata med en tjej nyss..
Och hon sa att hon va på jobbet..
Och jag frågade om hon jobbade inom vården..
Och svaret va givetvis JA!
Citera
2014-07-11, 17:55
  #3576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Haha började prata med en tjej nyss..
Och hon sa att hon va på jobbet..
Och jag frågade om hon jobbade inom vården..
Och svaret va givetvis JA!

Ska dock noteras att tjejer inom vården oftast är riktigt mogna och bra tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in