Citat:
Ursprungligen postat av
H3
Haha, där ser man. Tack för svaret!

Men de betyder inte heller att du ska skriva de andra, de va om jag hade alternativ, men dom som får "vill du ligga" skulle väl tänka "hellre...blabla"-text

Bara mina tankar, så alla tjejer tänker ju såklart inte så
Tog f.ö vort mitt konto igår. Om Badoo ska va en så oseriös sida kan dom väl iaf kompensera med en enklare design så man fattar något, eller så är det bara jag som är lite efter, haha