2014-04-05, 21:50
  #2953
Medlem
wastedandlazys avatar
Alltså va fan e grejen, är det nån som har träffat en ICKE häst-tjej?
5e på raken nu haha
Citera
2014-04-05, 22:19
  #2954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
Alltså va fan e grejen, är det nån som har träffat en ICKE häst-tjej?
5e på raken nu haha

Alla ja träffat har vart sjuksyrror eller inom äldervård.
Men hästtjejer är ju allmänt kända för att vara trasiga och upmärksamhets sökande.
Citera
2014-04-05, 23:00
  #2955
Medlem
Jag har över 50 matchningar men har aldrig inlett en konversation med någon. Ingen har heller inlett en konversation med mig efter att vi har fått en matchning. Jag förstår inte riktigt grejen, jag tänker att NÅGON av alla matchningar borde inleda en konversation med tanke på att dom vill "träffa mig". Samtidigt förstår jag att den jag har fått en matchning med kan tänkta likadant, men att ingen av över 50 matchningar har inlett en konversation tycker jag är lite konstigt ändå. Hur vanligt är det egentligen att tjejer bryter isen på såna här sidor?

Är kille btw.
Citera
2014-04-05, 23:08
  #2956
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uro
Jag har över 50 matchningar men har aldrig inlett en konversation med någon. Ingen har heller inlett en konversation med mig efter att vi har fått en matchning. Jag förstår inte riktigt grejen, jag tänker att NÅGON av alla matchningar borde inleda en konversation med tanke på att dom vill "träffa mig". Samtidigt förstår jag att den jag har fått en matchning med kan tänkta likadant, men att ingen av över 50 matchningar har inlett en konversation tycker jag är lite konstigt ändå. Hur vanligt är det egentligen att tjejer bryter isen på såna här sidor?

Är kille btw.


Väldigt ovanligt. Har hänt mig någon enstaka gång och då har även jag ett stort antal matchningar. Har varit med om att en tjej inleder en konversation med att säga "hej" och efter att jag hälsat tillbaka så slutar hon skriva.
Citera
2014-04-06, 09:02
  #2957
Medlem
Hur fan orkar man med att förnedra sig genom att hänga på Badoo? Att ragga på Badoo som kille är fan som att tända eld på sin stolthet och knuffa ner den för ett stup.

Det finns en del tjejer som faktiskt ser ganska så bra ut men majoriteten är ju allt ifrån riktigt fula mulliga tjejer till riktigt feta WT tjejer. WT är ett ord som överanvänds på FB men WT är verkligen vad många är. Nu säger jag inte att jag är någon skönhet men jag har aldrig någonsin i mitt liv haft problem att ragga tjejer om jag är ute på krogen men för att ens få kontakt med någon här så får man sänka sig till en nivå på tjejerna där dom är så risiga att man inte ens skulle ragga på dom klockan 02.50 på dansgolvet med 14 öl i kroppen och jordens undergång skulle inträffa dagen efter. Det helt sjuka är att jag har en del vänner som är aktiva där som faktiskt är riktigt snygga. Både riktigt snyggt ansikte samt riktigt vältränade kroppar och som praktiskt taget kan glida in på dansgolvet en kväll på krogen och plocka vem fan dom vill. Men på Badoo då jävlar får dom slita för att få igång en konversation med en småfet 5poängare.
Citera
2014-04-06, 10:22
  #2958
Medlem
Jag använder mest Badoo som någon form av tidsfördriv och jag satt precis och körde lite "Encounters" och kollade på tjejerna som fanns i min närhet. Är det bara jag eller har cirka 80% av alla tjejer på Badoo något helt galet i blicken?
Citera
2014-04-06, 10:47
  #2959
Medlem
keller68s avatar
Håller med er alla här över mej.
Alla typer av dejtingforum är ett satans fenomen.
Har varit med ett tag och fått en del erfarenheter av det.
Är själv man och ser ganska ok ut. Vältränad och städad på alla sätt enligt mej då ska tilläggas.
Har bra profil som alltid är uppdaterad med nya foton och text. Har jobb och är utbildad.
Men det är fan i mej hopplöst att få en seriös dialog eller några vettiga svar.
Eller inte ens svar. Så för mej är det fan i mej obegripligt vad många gör på dessa forum ?
Ska vi kunna träffa någon så måste vi ju ta kontakt med varann.
Svara och ställa frågor. Lyssna och föra en dialog med varann. Mötas om tycke uppstår.

Att bara sitta och glo med armarna i kors ger ju inget.
Men som många sagt tidigare så är det mest ett tidsfördriv för många. Ett beroende mera än att försöka få till något vettigt. Vi är så uppslukade i den digitala världen så vi kan inte släppa det.
Visst finns det många fina män o kvinnor där ute med som försöker och som även träffas.
Men överlag är detta en gegga. En smältdegel av vilsna själar som irrar runt utan mål.
Många har så struliga liv med en massa problem som hindrar ett förhållande.
Vissa sitter på en satans massa ungar som med bygger hinder för möten.

Oftast stöter man på samma människor med år efter år på dessa forum.
Även om man har varit borta något år så kan samma lirare sitta med samma bilder o texter.
Med samma ältande av klyschor och annat. Det måste ju beror på något att vissa hänger kvar år efter år. Medans forumens ägare bara gnider sina händer över all deg de får in på oss olyckliga som säker kärleken. Ger inte fem öre för de forum som finns i dag på nätet.
Krävs en satans tur om man ska finna någon seriös och vettigt person med en normal vardag.
Inte döma alla men många verkar bra lustiga.

Uttalar mej om badoo. Zoosk. Mp och Hp. Fd Ek som nu köts upp av match ni vet.
Finns ju hundratals andra forum med. Man kanske ska vända sig till de som är lite mindre om man ska träffa någon. Eller komma på ett nytt sätt att ragga. Nya metoder helt enkelt.
Blir så lätt att vissa fastnar på nätet i väntan på någon som är bättre hela tiden.
I väntan på något som inte kommer.

Finns många som bara måste logga in titt som tätt för att få veta om de fått några mail eller komplimanger i sin box. Man är så beroende av att synas och bli bekräftad.

Det normala är ju att vi ska logga in för att kunna logga ut om vi finner någon.
Av de tusentals besök vissa får så undrar man ju om någon av de inte passade.
De flesta vet inte alls vad de söker. De intalar sig bara att de söker den rätte.
Sedan hänger de på nätet för att andra gör det. Och inte för sin egen skull känns det som ibland.
Citera
2014-04-06, 14:49
  #2960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Hur fan orkar man med att förnedra sig genom att hänga på Badoo? Att ragga på Badoo som kille är fan som att tända eld på sin stolthet och knuffa ner den för ett stup.

Det finns en del tjejer som faktiskt ser ganska så bra ut men majoriteten är ju allt ifrån riktigt fula mulliga tjejer till riktigt feta WT tjejer. WT är ett ord som överanvänds på FB men WT är verkligen vad många är. Nu säger jag inte att jag är någon skönhet men jag har aldrig någonsin i mitt liv haft problem att ragga tjejer om jag är ute på krogen men för att ens få kontakt med någon här så får man sänka sig till en nivå på tjejerna där dom är så risiga att man inte ens skulle ragga på dom klockan 02.50 på dansgolvet med 14 öl i kroppen och jordens undergång skulle inträffa dagen efter. Det helt sjuka är att jag har en del vänner som är aktiva där som faktiskt är riktigt snygga. Både riktigt snyggt ansikte samt riktigt vältränade kroppar och som praktiskt taget kan glida in på dansgolvet en kväll på krogen och plocka vem fan dom vill. Men på Badoo då jävlar får dom slita för att få igång en konversation med en småfet 5poängare.

Kunde inte sagt det bättre själv. Som jag själv har sagt, alla tjejer på dessa sidor sätter upp sånna krav på deras drömkille och allt därtill, men dom målar upp en bild på en person som inte finns. Tråkigt men så är det, dom blir kräsnare och kräsnare.
Citera
2014-04-06, 20:55
  #2961
Medlem
Busstations avatar
Var ser man matchningarna man fått?
Citera
2014-04-06, 21:04
  #2962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Var ser man matchningarna man fått?

Verkar som att de hamnar inne på meddelanden med ett hjärta till vänster, det ploppar liksom fram en konversation med personen du matchades med.
Citera
2014-04-06, 21:07
  #2963
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Verkar som att de hamnar inne på meddelanden med ett hjärta till vänster, det ploppar liksom fram en konversation med personen du matchades med.

Det gjorde det precis när jag fick dom, men nu verkar de flesta vara borta. Har kvar några på telefonen i chatten, men inte på datorn.
Citera
2014-04-06, 21:08
  #2964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Det gjorde det precis när jag fick dom, men nu verkar de flesta vara borta. Har kvar några på telefonen i chatten, men inte på datorn.

Kan det vara så att den andra personen raderat dig från matchningar? Det brukar jag göra på sånna som klickat kanske/ja som jag inte kan tänka mig. Tror det är så det funkar iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in