2012-09-21, 00:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Kan någon förklara vad 40-50 års kvinnor menar med att de vill ha ett seriöst förhållande, men bara med någon mellan 18-30... är inte det ett direkt rop om att få ligga ungt?
Är det inte ett indirekt rop isåfall snarare?, ropen får du stå för?, det är det enda jag tror mig kunna förklara.

Skicka med fördel dessa svultna 40-50 åringar till mig istället om du ledsnar
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-21 kl. 00:25.
Citera
2012-09-21, 04:08
Medlem
Helt normala killar som har jobb, ett aktivt liv och bor snyggt.. varför visar vissa av dem kuken lite halft på sina privata bilder!? En snubbe ja snacka med pratar me mig som en normal människa inte perverst ellet nåt utan väldigt trevlig. Så kikar ja in och ser att han lagt in bild på halva kuken... Varför i helvete då!? Han ser bra ut. Behöver inte hora ut sig sådär..fy. skulle inte äns skicka på min fitta till min pojkvän.
Citera
2012-09-21, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är det inte ett indirekt rop isåfall snarare?, ropen får du stå för?, det är det enda jag tror mig kunna förklara.

Skicka med fördel dessa svultna 40-50 åringar till mig istället om du ledsnar

jodå, indirekt är det

Jo men man får ju fan inte omkull de, ser bra ut och kan defenitivt föra mig. De vill ju hitta sin livspartner.. men kom igen, 25 åring? Att de dessutom har barn borde väl betyda att de är kring min ålder..
Citera
2012-09-21, 23:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
jodå, indirekt är det

Jo men man får ju fan inte omkull de, ser bra ut och kan defenitivt föra mig. De vill ju hitta sin livspartner.. men kom igen, 25 åring? Att de dessutom har barn borde väl betyda att de är kring min ålder..
Nej det vill hon inte utan hon..

"Vill dela ett gott skratt en kille, 24-52"

..enligt säkra källor, denna indirekta tant svarade "kanske"..

("Super Power argument kryphål bedrägeri" utav Badoo som även placerar
"kansken" under rubriken "vill träffa dig!!" håller du med om att detta kan
skötas snyggare?)

..rörande om hon ville träffa mig.

Hon 46, har en otäck krucifix i örat (hon har även barn ja!)
ser bestämd & lite livstrött ut
men säkerligen trevlig utan kläderna.
Hon har fyllt i "kedjerökare"
samt "ja absolut" till alkohol, ett yrke med låg inkomst
(jag ramlade av stolen?)

Det är möjligt att jag som är inom målgruppen inte kommer få omkull henne heller
för hon verkar inte ens vilja besvara mitt brådmogna sätt att säga hej i chatten.
Vad är det för fel på oss? kan jag inte låta bli att tänka, all skuld kan
nämligen delas! mellan båda enligt mig..snurrigt va?, däremot skam kan inte delas!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-21 kl. 23:23.
Citera
2012-09-22, 00:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wopawopa
Helt normala killar som har jobb, ett aktivt liv och bor snyggt.. varför visar vissa av dem kuken lite halft på sina privata bilder!? En snubbe ja snacka med pratar me mig som en normal människa inte perverst ellet nåt utan väldigt trevlig. Så kikar ja in och ser att han lagt in bild på halva kuken... Varför i helvete då!? Han ser bra ut. Behöver inte hora ut sig sådär..fy. skulle inte äns skicka på min fitta till min pojkvän.
Jag säger som styvfarsan i Ondskan

"Och när jag inte förstår då måste vi prata!..efter maten, ska vi göra"

Det låter som att vi kan enas om att det föreligger någon form? av teoretiskt tankefel bakom gemene man som bär på övertygelsen att kuken bör motsvara i er tjejers ögon vad fittan & brösten är..för mannes egna ögon, men fittan och bröst i era egna ögon då??

Ja där gick inte hissen ända upp som du märkte! då jag är osäker på ifall ni tjejer har ett behov av underdånig mans anpassning och därför anspelar på sex via era kroppar utan att jag begriper det?
Eller om ni utgår ifrån er själva och förväntar av er själva att mannen förväntar sig
socialt detsamma det som ni förväntar er av mannen, solklara symbiotiska mallar
innan man börjar snacka sex med varandra (words speaks louder than actions)

Och då fördelaktigheten som TIDIGAST under ett IRL möte, istället för att ha förväxlat personkemi med utseende, detta vore att inte underskatta det motsatta könet.

Därför finner jag ett MYSTERIUM! i även vad tjejer vill när dem skamlöst anspelar på urringningen på profilbilden på tex Badoo, utan att den handlingen som minst är riktad till någon specifik kille som klarat av att snacka för sig. Hur kan du förklara den lättfotheten wopawopa?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-22 kl. 00:47.
Citera
2012-09-22, 18:59
Medlem
Fil0sofias avatar
Citat:
Fast du vill ju inte prata med alternativet heller (dvs mig storhetsvansinne 2000) bergis,
en icke helt "självklar" kille (jag tror det kallas osäker)

Förutom att jag är offer för mig själv, så är jag lika mycket offer för männen som du, igenom att jag möjligen blir offer för kvinnans misstänksamhet? eller är hon bara ointresserad som skriver vidare till mig

Skit samma, vad tror du ligger bakom följande kvinnliga chatt beteende jag kämpar emot just nu, hon fortsätter att prata med mig, hon vill rent av bjussa på ... som avslutning möjligen som stödindikator för att hon är öppen för att killen bör fortsätta prata??, men vägrar bekräfta mig genom att själv kunna uppta en konversation en annan dag.

Vad fasen är det här?, det kanske ni andra kan svara på ifall Fil0sofia väljer hit and run som bara kvinnor kan (det rimmade helt enkelt)
Jag fattar allvarligt talat inte ett skit av vad du menar.. Jag är den sista som förstår sig på tjejer, tyvärr. Finns säkert inget vettigt svar heller, för tjejer är ologiska och störda, så är det bara. Gud vet vad hon vill.. :P
Citera
2012-09-22, 19:15
Medlem
Naggys avatar
Citat:
Jag säger som styvfarsan i Ondskan

"Och när jag inte förstår då måste vi prata!..efter maten, ska vi göra"

Det låter som att vi kan enas om att det föreligger någon form? av teoretiskt tankefel bakom gemene man som bär på övertygelsen att kuken bör motsvara i er tjejers ögon vad fittan & brösten är..för mannes egna ögon, men fittan och bröst i era egna ögon då??

Ja där gick inte hissen ända upp som du märkte! då jag är osäker på ifall ni tjejer har ett behov av underdånig mans anpassning och därför anspelar på sex via era kroppar utan att jag begriper det?
Eller om ni utgår ifrån er själva och förväntar av er själva att mannen förväntar sig
socialt detsamma det som ni förväntar er av mannen, solklara symbiotiska mallar
innan man börjar snacka sex med varandra (words speaks louder than actions)

Och då fördelaktigheten som TIDIGAST under ett IRL möte, istället för att ha förväxlat personkemi med utseende, detta vore att inte underskatta det motsatta könet.

Därför finner jag ett MYSTERIUM! i även vad tjejer vill när dem skamlöst anspelar på urringningen på profilbilden på tex Badoo, utan att den handlingen som minst är riktad till någon specifik kille som klarat av att snacka för sig. Hur kan du förklara den lättfotheten wopawopa?

Herr Bökberg, det känns som om du komplicerar det hela. Försök bara var skön på Badoo vid chatten, var aktiv, var spontant och lägg upp dina bästa bilder på dig själv så kommer det att lösa sig för dig.
Citera
2012-09-22, 20:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naggy
Herr Bökberg, det känns som om du komplicerar det hela. Försök bara var skön på Badoo vid chatten, var aktiv, var spontant och lägg upp dina bästa bilder på dig själv så kommer det att lösa sig för dig.
Jag har varit skön på chatten (eftersom jag är så komplicerad så skickar vi? brev istället)
med samma 30 åring under 65 messages utspritt dagligen sedan 3 september.

Hon söker
Vänskap, bekantskap, förhållande.

Hon avslutar alltjämt sina skrev med ...
men hon tar inte initiativ till att prata med mig
och inte frågar hon ifall jag ska hänga på nånstans
trots att jag skickat uppvaktande insinuationer.

Jag behöver ditt bollplank Naggy.

Vill ... i det här fallet betyda att hon tycker jag borde inse att jag ska sluta skriva
eller ... jag vill att du fortsätter och spela spel, jag närmast trivs?.

Jag söker
det hon lutar åt av dem 3
, snart begår jag Bökberg
misstaget som ostyrd för länge och avslöjar meskille sidan fullt ut.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-22 kl. 20:31.
Citera
2012-09-22, 20:48
Medlem
Naggys avatar
Citat:
Jag har varit skön på chatten (eftersom jag är så komplicerad så skickar vi? brev istället)
med samma 30 åring under 65 messages utspritt dagligen sedan 3 september.

Hon söker
Vänskap, bekantskap, förhållande.

Hon avslutar alltjämt sina skrev med ...
men hon tar inte initiativ till att prata med mig
och inte frågar hon ifall jag ska hänga på nånstans
trots att jag skickat uppvaktande insinuationer.

Jag behöver ditt bollplank Naggy.

Vill ... i det här fallet betyda att hon tycker jag borde inse att jag ska sluta skriva
eller ... jag vill att du fortsätter och spela spel, jag närmast trivs?.

Jag söker
det hon lutar åt av dem 3
, snart begår jag Bökberg
misstaget som ostyrd för länge och avslöjar meskille sidan fullt ut.

Hmm.. Vet inte om jag är mkt till hjälp, har bara träffat en badoo tjej än. Dock har jag tagit många nummer från tjejer som jag ska träffa för eller senare. Om hon inte tar initiativet själv så får ju i göra det, allt kommer inte serverat på silverfat. Föreslå att ni ska ta ett glas vin ngnstans, eller om du ska ut med dina kompisar be henne komma dit för att säga hej. Och om du känner dig nervös kan du ju förbereda dig med några glas innan..

Sen appropå chatten så vill ju inte alla träffa en. Det är väldigt många jag skriver till som inte svarar eller som det inte blir något med. Du får helt enkelt vara beredd på att vissa tjejer inte tar badoo så seriöst och andra mer seriöst. Ledsen för aningen osammanhängande text, skrev från mobilen
Citera
2012-09-23, 01:27
Medlem
Megafailures avatar
Mata inte trollet.
Citera
2012-09-23, 01:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Berätta gärna om motivet för trollet?.

(här kan du skoja till det och låtsats hänvisa till någon helt annan än jag
isfl skulle jag stå med brallorna nere)
Citera
2012-09-24, 17:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Hmm.. Vet inte om jag är mkt till hjälp, har bara träffat en badoo tjej än. Dock har jag tagit många nummer från tjejer som jag ska träffa för eller senare. Om hon inte tar initiativet själv så får ju i göra det, allt kommer inte serverat på silverfat.
Jodå det kan du.

Du kan vara lugn för att mina erfarenheter är att 0% kan serveras på ett silverfat annars hade jag nog sätt en och annan genväg.

När du säger silverfat förresten, kan det handla om timing?.
som kanske rentav utgår ifrån det som benämns "spelet" här
https://www.flashback.org/sp39478309
ett könsrollsspel eller vad?..

Citat:
Föreslå att ni ska ta ett glas vin någonstans
Kanske,
jag vet ju inte vem jag ska vara, för jag vill både få tjejkompis (winggirl som inte gör det bara för att vara snäll och vill bli av med mig) och behålla möjligheten att det ska leda till "fysisk närkontakt".

Om vi tar ett glas vin kommer jag lura mig själv till att underdog triumfera! och inte spela att jag gillar att dricka vinet jag bjuder på utan jag kommer peka på att "lillen"har grimaserat, och att jag är allmän nykterist ovanpå detta.
Vem fan har någon nytta av ömsesidighet? inte jag, har hon?.

Citat:
eller om du ska ut med dina kompisar be henne komma dit för att säga hej. Och om du känner dig nervös kan du ju förbereda dig med några glas innan..
Det är hon som besitter kompisar som gör något, och jag har tassat runt förslaget..men hon erbjuder mig inte att komma och säga hej ännu
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-24 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in