Citat:
Ursprungligen postat av ChicksForFree
Ändå frågar de inget om mig utan jag frågar saker, och driver och skämtar med dem. Sen sitter de bara och blir underhållna, svarar med smileys.
Nu känns det bättre när vi är flera, men för att kunna bli underhållna måste tjejerna kunna inse sin sak att det krävs en mot "hej" investering" rentav

eller vad säger du?.
Men hur resonerar tjejerna som dels får konversationsstarten serverad på silverfat som
dessutom kommer i 3-4 frågor hon kan välja fritt mellan som prickar rakt på dem få intressen
hon uppgivit i profilen..men hon vill ändå inte böi underhållen genom att bemöda sig svara "hej"
Vad är problemet? när är tjejer nyfikna varelser då?, jag vägrar se min egen sak just i det här tidsläget iaff
Det där "har läst ditt meddelande" konfirmationen föder bara otålig butterhet hos mig
när man inte fått svar direkt dagen efter ett blir jag konspiratorisk och vill sätta dem på plats, men då framstår man som desperat enligt könsrollskriget vet jag, vilket inte är sanningen..
Kort sagt tjejer gör en besviken vad fan jag än hittar på!

jag ska tydligen vara glad för att 1 tjej svarat hittills på Badoo, hon som inte ställer några frågor med iaff pratar med mig...precis som din