2012-09-24, 18:15
Medlem
ChicksForFrees avatar
Sa förut att brudarna var självupptagna, men nu har jag hittat en snygg, trevlig estetbrud som för en intressant konversation. Så det går att hitta!

Kör på encounters (om man ser hyfsad ut iaf), enklast!
Citera
2012-09-24, 19:13
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChicksForFree
Sa förut att brudarna var självupptagna, men nu har jag hittat en snygg, trevlig estetbrud som för en intressant konversation. Så det går att hitta!

Kör på encounters (om man ser hyfsad ut iaf), enklast!

Låter trevligt med estetbrud Hur visade sig dessa tjejer sin självupptagenhet
anser du?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-24 kl. 19:22.
Citera
2012-09-24, 19:22
Medlem
ChicksForFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Låter trevligt med estetbrud Hur visar det sig när tjejer är självupptagna på dessa sidor säg?

Det är ju ganska svårt att inse när jag själv är snudd på självupptagen

Japp!

Jag pratar mest med de som gillar min bild eller besökt min profil. Ändå frågar de inget om mig utan jag frågar saker, och driver och skämtar med dem. Sen sitter de bara och blir underhållna, svarar med smileys. Har faktiskt inte orkat följa upp vissa, ska det bli samma sak på dejten? Så länge man hittar nån ny så.

Håller inte på med så många samtidigt, utan koncentrerar mig på den mest intressanta. Men betänk att jag har 400 du vill träffa och 6 match varav 3 är snygga.

Men har inte kommit till dejt än, har hållit på nån vecka. Vill nog ha nån stadig.
Citera
2012-09-26, 15:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:

Ändå frågar de inget om mig utan jag frågar saker, och driver och skämtar med dem. Sen sitter de bara och blir underhållna, svarar med smileys.
Nu känns det bättre när vi är flera, men för att kunna bli underhållna måste tjejerna kunna inse sin sak att det krävs en mot "hej" investering" rentav eller vad säger du?.

Men hur resonerar tjejerna som dels får konversationsstarten serverad på silverfat som
dessutom kommer i 3-4 frågor hon kan välja fritt mellan som prickar rakt på dem få intressen
hon uppgivit i profilen..men hon vill ändå inte böi underhållen genom att bemöda sig svara "hej"

Vad är problemet? när är tjejer nyfikna varelser då?, jag vägrar se min egen sak just i det här tidsläget iaff

Det där "har läst ditt meddelande" konfirmationen föder bara otålig butterhet hos mig
när man inte fått svar direkt dagen efter ett blir jag konspiratorisk och vill sätta dem på plats, men då framstår man som desperat enligt könsrollskriget vet jag, vilket inte är sanningen..

Kort sagt tjejer gör en besviken vad fan jag än hittar på! jag ska tydligen vara glad för att 1 tjej svarat hittills på Badoo, hon som inte ställer några frågor med iaff pratar med mig...precis som din
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-09-26 kl. 16:11.
Citera
2012-09-26, 16:57
Medlem
ChicksForFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu känns det bättre när vi är flera, men för att kunna bli underhållna måste tjejerna kunna inse sin sak att det krävs en mot "hej" investering" rentav eller vad säger du?.

Men hur resonerar tjejerna som dels får konversationsstarten serverad på silverfat som
dessutom kommer i 3-4 frågor hon kan välja fritt mellan som prickar rakt på dem få intressen
hon uppgivit i profilen..men hon vill ändå inte böi underhållen genom att bemöda sig svara "hej"

Vad är problemet? när är tjejer nyfikna varelser då?, jag vägrar se min egen sak just i det här tidsläget iaff

Det där "har läst ditt meddelande" konfirmationen föder bara otålig butterhet hos mig
när man inte fått svar direkt dagen efter ett blir jag konspiratorisk och vill sätta dem på plats, men då framstår man som desperat enligt könsrollskriget vet jag, vilket inte är sanningen..

Kort sagt tjejer gör en besviken vad fan jag än hittar på! jag ska tydligen vara glad för att 1 tjej svarat hittills på Badoo, hon som inte ställer några frågor med iaff pratar med mig...precis som din

Som sagt är min "strategi" att de gillar min bild för det första. Har inte skrivit nåt i presentationen. Men sedan brukar jag bara börja med hej och nån enkel fråga som beror på om hon har nån profil. Ganska snabbt gäller det att vrida nåt hon säger till ett skämt. Det är nog koden, skämta och driv med dem ibland. Vad gäller det praktiska när det kommer till dejt har jag inte så mycket tips än.

Skit i dem som inte svarar, leta efter nya istället.
Citera
2012-09-26, 19:55
Medlem
MassRiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Medlem på badoo 2 år.
Malmö
Kille

Antal träffar 0
Antal jag vill träffa 780
Antal som vill träffa mig 0
Tjejer som svarar 0

Sidan suger.

Jag skapa account där idag, en i klassen tipsa. På 6 timmar har jag nu fått 14 olika tjejer som skriver, 6 som vill träffas och 22 besökare. helt okej grej än så länge. Jag har hållt mig borta från encounters då där kryllar av cp:n... Men dom som skrivit till mig så är iallafall 8 över 5r har även snackat tillräckligt med ett par för att va säker på att det inte rör sig om troll/desperata psykopater.

Ps. En sak bara, de som vill träffad är dom jag chattat med, sen är det 5 som klickat mig på envounter, dom kan jag inte se, jag måste betala för det. Är dom som vill träffa mig bara botar som sidan skickar för att locka mig till att betala? Vad är er erfarenhet av det?
Senast redigerad av MassRiot 2012-09-26 kl. 20:17.
Citera
2012-09-26, 20:15
Medlem
ChicksForFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassRiot
Jag skapa account där idag, en i klassen tipsa. På 6 timmar har jag nu fått 14 olika tjejer som skriver, 6 som vill träffas och 22 besökare. helt okej grej än så länge. Jag har hållt mig borta från encounters då där kryllar av cp:n... Men dom som skrivit till mig så är iallafall 8 över 5r har även snackat tillräckligt med ett par för att va säker på att det inte rör sig om troll/desperata psykopater.

Du jag undrar: bor du i en av de tre stora städerna? Är tjejerna från samma stad? Har du boostat din uppmärksamhet med credits? Är besöken ett resultat av dina besök hos dem? Jag fick 5 besökare första dan utan boost och utan att besöka dem, 2 st 4or och 3 st 6-7or och jag ser rätt bra ut på bilden. Jag bor dessvärre i en av de mindre städerna.

Har ingen presentation vilket verkar resultera i att ingen skriver. Men jag fokuserar på de snygga tjejerna orkar inte prata med mer än en i taget.
Citera
2012-09-26, 20:20
Medlem
MassRiots avatar
Citat:
Du jag undrar: bor du i en av de tre stora städerna? Är tjejerna från samma stad? Har du boostat din uppmärksamhet med credits? Är besöken ett resultat av dina besök hos dem? Jag fick 5 besökare första dan utan boost och utan att besöka dem, 2 st 4or och 3 st 6-7or och jag ser rätt bra ut på bilden. Jag bor dessvärre i en av de mindre städerna.

Har ingen presentation vilket verkar resultera i att ingen skriver. Men jag fokuserar på de snygga tjejerna orkar inte prata med mer än en i taget.

Nej, jag har som sagt inte varit inne på encounters och gillat. Det är dom som hittat mig. Jag bor inte i någon av de stora städerna. Några mil från malmö. Nej, jag har inte boostat med credits, bara laddat ner gratisbersionen och laddat upp en bild från fb, skrivit min längd. Thats it. Har fått 2 till som skrivit nu. Min bild jag laddat upp är vanligt rakt framifrån.
Citera
2012-09-26, 20:27
Medlem
ChicksForFrees avatar
Citat:
Nej, jag har som sagt inte varit inne på encounters och gillat. Det är dom som hittat mig. Jag bor inte i någon av de stora städerna. Några mil från malmö. Nej, jag har inte boostat med credits, bara laddat ner gratisbersionen och laddat upp en bild från fb, skrivit min längd. Thats it. Har fått 2 till som skrivit nu. Min bild jag laddat upp är vanligt rakt framifrån.

Ok då har du nog malmös hela utbud bland annat. Men om det stämmer, good for you. Jag bor långt i från dig så mina brudar kommer du inte åt hehe.

Ska testa min bild i en stor stad nån gång och se hur många som besöker.
Citera
2012-09-26, 20:34
Medlem
MassRiots avatar
Citat:
Ok då har du nog malmös hela utbud bland annat. Men om det stämmer, good for you. Jag bor långt i från dig så mina brudar kommer du inte åt hehe.

Ska testa min bild i en stor stad nån gång och se hur många som besöker.

Givetvis har jag en fördel där. Antar att jag klassas som snygg, om man nu kan säga så Har du fått ligga pga sidan? Fortsätter det såhär lär jag ha minst 20 klara bara för denna helgen.
Citera
2012-09-26, 20:46
Medlem
ChicksForFrees avatar
Citat:
Givetvis har jag en fördel där. Antar att jag klassas som snygg, om man nu kan säga så Har du fått ligga pga sidan? Fortsätter det såhär lär jag ha minst 20 klara bara för denna helgen.

Nej, men har inte satsat stenhårt heller. Hållit på i typ två veckor. Sen har jag ingen presentation. Har ingen vidare bra bild heller.

Det låter sanslöst. Ska testa att lägga min profil i Malmö så ska vi se
Citera
2012-09-26, 20:55
Medlem
MassRiots avatar
Citat:
Nej, men har inte satsat stenhårt heller. Hållit på i typ två veckor. Sen har jag ingen presentation. Har ingen vidare bra bild heller.

Det låter sanslöst. Ska testa att lägga min profil i Malmö så ska vi se

Lycka till! Nej, har inte heller presentation. Bara bild och längd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in