2013-10-07, 17:56
Bannlyst
Ganska värdelöst för mig iaf.
Är svensk och bor i USA och tänkte ta kontakt med lite svenska au pair tjejer haha
Aldrigt använt innan men nu när jag bor utomlands tyckte jag de kunde passa man har ju en ganska schysst koppling att öppna konversationen med.

hursomhelst så stannar konversationerna av. alltså vi chattar har kul och så, alltså får svar tillbaka men de skriver ju inte så mycket självmant så att säga.

Jag är en ung man i 20 års åldern som ser bra ut och det jag gör bedömer de flesta som intressant, men kan ju tänka mig att det är mer intressant med en rik 25 åring som har båt eller något ^^

Just därför jag tycker det här suger, man får ut och träffa folk IRL (nattklubbar ingen höjdare hellre)
Förstår inte riktigt va de vill, letar de efter ett förhållande (de ska endast vara här 1 år) så är det ju perfekt med en Svensk för framtiden
Citera
2013-10-07, 18:36
Medlem
Nätdejting kan verkligen knäcka en, fyfan vad jobbiga alla tjejer ska vara. Jobbigt när man är från en mindre stad där det inte finns så många heller. Bättre att avvakta och träffa nån när det händer liksom.
Citera
2013-10-07, 19:33
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Du skriver inget unikt eller något som möjligtvis handlar om dem.
Badoo är skit för alla är trasiga men det är bra för man kan lösa en dejt inom några meddelanden, det tar tid att lära sig att skriva till tjejer, jag var totalt värdelös i början - "Vad gör du?" "Vad pysslar du med efter studenten?" "Hur mår du?"
Aldrig sådana frågor, du vill indirekt påpeka att hon är snygg eller att du vill ligga, det beror på vilka vibbar hon avger.

Rätt i allt förutom det sista. Att indikera att hon är snygg är överflödig information och gynnar dig inte på något sätt. Dessutom placerar det dig på en för låg nivå. Att du överhuvudtaget har kontakt med henne räcker som bekräftelse för att du anser henne vara attraktiv. På Badoo har du trots allt bara det ytliga att gå på till en början så sätt henne inte på en onödig piedestal. Bete dig civiliserat och ha kul så kommer resultaten av sig själva.
Citera
2013-10-07, 23:17
Medlem
brainspaces avatar
Ändrade till warsawa polen...20 min senare har jag 10 brudar som vill träffa mig. 3 stycken som skriver till mig i chatten. Haha
Citera
2013-10-08, 00:49
Bannlyst
Kör facebook istället om ni tvunget ska vara på nätet, är med i en grupp
för studerande svenskar i USA

La upp ett coolt klipp flera brudar gilla haha är de bara å adda?
Suger att medelande funktionen är borttagen på FB nu känns det för random utan att adda med en meddelad koppling

Men tror mkt på, nu har inte alla det men försöka komma på något coolt du gör, gör videos visa dina skills vad de nu är, fixa lite subscribers på utube sådant gillar brudar, att få se dig i en video måste hjälpa också det säger så mkt mer än en bild
Citera
2013-10-08, 20:36
Medlem
Själv har jag skaffat kanske 4-5 ligg på Badoo. Men även många psykobrudar som är svåra att bli av med. So watch out!
Citera
2013-10-10, 22:19
Medlem
Tapptapps avatar
Något är seriöst fel. Endast män vill träffa mig. Vad jag kan tyda på de anonyma bilderna. Jag är fan inte bög. Har endast tjejer i kryssat i sökinställningar och hetero på profilen. Vad är detta?
Citera
2013-10-10, 22:30
Medlem
Tapptapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapptapp
Något är seriöst fel. Endast män vill träffa mig. Vad jag kan tyda på de anonyma bilderna. Jag är fan inte bög. Har endast tjejer i kryssat i sökinställningar och hetero på profilen. Vad är detta?

Fan. Jag kan inte gå till sömns förrän någon på något för mig helt okänt sätt har lugnat mig.. eller så ryker profiljäveln

bögfan
Citera
2013-10-10, 23:04
Medlem
Luspankens avatar
Citat:
Fan. Jag kan inte gå till sömns förrän någon på något för mig helt okänt sätt har lugnat mig.. eller så ryker profiljäveln

bögfan

Haha. Har du kanske en profilbild där du visar hud? Har du "bögiga" intressen
Senast redigerad av Luspanken 2013-10-10 kl. 23:10.
Citera
2013-10-11, 20:28
Medlem
Tapptapps avatar
Tog bort o börja om, skällde ut dem på 'varförjaglämnarmeddelandet'.

Jahap, 2,40/10.. då är det officiell! jag ser helt handikappad ut. Kanske de där gubbarna var mitt enda hopp
Citera
2013-10-11, 21:15
Medlem
icares avatar
Citat:
Tog bort o börja om, skällde ut dem på 'varförjaglämnarmeddelandet'.

Jahap, 2,40/10.. då är det officiell! jag ser helt handikappad ut. Kanske de där gubbarna var mitt enda hopp

Hahah förlåt, det där var fan roligt . Men ge inte upp, ingen bryr sig om vilka poäng man får. Alla killar får lågt betyg.
Citera
2013-10-12, 00:22
Bannlyst
Fan att man ska behöva skriva en hela jävla kärleksnovell till brudarna efter de har tryck ja om att vilja mötas . Iofs, då de får ungefär 200 meddelande av killar som oftast bara skriver hej, så måste de filtrerar bort folk.
Senast redigerad av MrPokerface 2013-10-12 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in