2014-05-02, 18:39
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Problemet är att jag har inte så mycket spänna ha ha , eller ja lite muskler har jag väl men.

Många andra som har spännis bilder har inte så mycket att visa heller, såg nyss en lirare som hade tagit en baröverkropp bild med bitchtits

Men har du inte kroppen ta bra bilder med kläderna på, bra stil och klädsmak. Jag vill inte låta som en casanova men det är sånt jag har lärt mig med åren, tjejer är jävligt kräsna på nätet...du ska sticka ut från mängden om du ska få uppmärksamhet.
Alla...precis alla tjejer på nätet är utseendefixerade, är man ful ingen idé att ha badoo.
Citera
2014-05-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Många andra som har spännis bilder har inte så mycket att visa heller, såg nyss en lirare som hade tagit en baröverkropp bild med bitchtits

Men har du inte kroppen ta bra bilder med kläderna på, bra stil och klädsmak. Jag vill inte låta som en casanova men det är sånt jag har lärt mig med åren, tjejer är jävligt kräsna på nätet...du ska sticka ut från mängden om du ska få uppmärksamhet.
Alla...precis alla tjejer på nätet är utseendefixerade, är man ful ingen idé att ha badoo.

Ful är jag nog inte , fick ändå några betyg 7 och 6 på mina bilder igår så utseendet borde nästan duga.
Citera
2014-05-02, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ful är jag nog inte , fick ändå några betyg 7 och 6 på mina bilder igår så utseendet borde nästan duga.

Är det bara jag som tycker att fotobetygen är bullshit? När du lägger in en bild är du tvungen att lägga 50 fotobetyg på random folk innan du kan se dina egna betyg, jag spammar alltid bara 8+ på alla, jag skiter i vilket. Få inte boostat ego bara för du fick två stycken 6+ röster, tjejer gör precis likadant, det kan jag garantera dig.
Citera
2014-05-02, 19:00
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Är det bara jag som tycker att fotobetygen är bullshit? När du lägger in en bild är du tvungen att lägga 50 fotobetyg på random folk innan du kan se dina egna betyg, jag spammar alltid bara 8+ på alla, jag skiter i vilket. Få inte boostat ego bara för du fick två stycken 6+ röster, tjejer gör precis likadant, det kan jag garantera dig.
Håller med, fotobetyg bullshit.
Man måste sticka ut som sagt "hej" eller "fina ögon" går inte hem hos tjejer. Det finns 2000 tjejer och 20000 killar på badoo om inte mer därför varenda brud har fått självförtroende och dissar killar som i normala fall ställer upp på bajssex.

Man måste se bra ut, ljuga och vara elak mot tjejerna haha
Citera
2014-05-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe

Ja just det, det har du nog helt rätt i nej jag har inget självförtroende på den fronten så det gör ingen skillnad he he.
Citera
2014-05-03, 09:43
Medlem
Några tankar:

Väldigt många tjejer på Badoo har äckliga näspiercing.. ofta ser de ju ut som en snorig tjur.

Jag hatar brudar som sitter med glas och flarror. Attraktivt? Not.
Citera
2014-05-03, 11:04
Medlem
Killarna var sjukt märkliga på badoo, frågade om mitt nr/facebook, förklarade för dom att jag hade inaktiverat min facebook och att jag inte ville ge ut mitt nr bara sådär.. Fick till svars att jag hade fakekonto och att jag var psykiskt störd. Avslutade mitt konto på en gång.
Citera
2014-05-03, 11:22
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onebubbly
Killarna var sjukt märkliga på badoo, frågade om mitt nr/facebook, förklarade för dom att jag hade inaktiverat min facebook och att jag inte ville ge ut mitt nr bara sådär.. Fick till svars att jag hade fakekonto och att jag var psykiskt störd. Avslutade mitt konto på en gång.

Grejen är att det fullständigt vimlar av fejkkonton (får dagligen förfrågningar av profiler med googlade bilder som vill att man ska logga in på olika knullsajter), och av de tjejer som inte är fejkkonton, så har många klara psykiska problem. Har man hållit på med Badoo ett tag och träffat ett gäng av tjejerna som hänger där, så lär man sig rätt snart vad det handlar om.
Citera
2014-05-03, 12:46
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onebubbly
Tjejer är inte bättre, efter lite chattande frågar dom efter Instagram eller Facebook. Insta har jag inte men på Facebook har jag bara min familj och närmaste vänner därför vill jag inte ge ut det till random brudar på badoo.
Sen när blev Instagram och Facebook id handlingar liksom haha

Som tidigare talare säger det finns många trollkonto på badoo eller äkta konto med gamla bilder från 4-5 år sen!

Varför fjortisar kan se mitt konto, jag har valt 23-35 men 18 åringar besöker min sida hela tiden och skriver.
Citera
2014-05-03, 13:44
Medlem
ganglere2s avatar
Finns också en hel del tjejer som är "äkta", har "äkta" konton så att säga men lägger ut falska bilder. Av någon underlig anledning. En del har t.o.m. flera bilder på random tjej som de har hittat på nätet. Vad är meningen med det? Det framkommer ju ändå förr eller senare att det inte är tjejen i fråga. Iaf om man nu ämnar att allt ska leda till något verkligt och att man ska träffas irl.
Citera
2014-05-03, 22:10
Medlem
På nätet är betygen alltid så konstiga. Alla killar har typ snitt 4 på sina bilder... även de killar som man ser ser normalsnygga ut. Men alla tjejer.. till o med riktiga skator har minst 6 p i betyg.. en som är en 5 irl är minst en 8 på badoo.

Sen är det kasst att man inte får se de som gett bäst betyg på ens egna bilder som man ska få göra. Hur kommer det sig annars att bilden får högre snitt än vad de betygsättare man får se ger?

Och åter. Har Badoo samlat alla tjejer med näspiercing under samma tak eller vad är det frågan om?
Citera
2014-05-04, 01:15
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Några tankar:

Väldigt många tjejer på Badoo har äckliga näspiercing.. ofta ser de ju ut som en snorig tjur.

Jag hatar brudar som sitter med glas och flarror. Attraktivt? Not.

Lika oattraktivt är det att påstå att tjejer med näspiercing ser ut som snoriga tjurar, vilket naturligtvis inte är sant. Inte heller är det sant att "väldigt många" har näspiercing på just den sidan. Jag har faktiskt sett väldigt få av just den sorten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in