Citat:
Ursprungligen postat av
Lilyflower
Snacka om att dra alla över en kam. Jag tycker snarare att det är ni killar som har svårt att föra det vidare. Ska jag skriva att ni är sämst nu? De kanske inte vill prata med dig pga din brist på mognad?

Med tiden har man accepterat att kvinnan är det passiva könet som älskar att bli bekräftad och uppvaktad. 80-90 % av de jag pratat med på badoo gör i stort sett inget än att svara på frågor och fnissa lite när man driver och skämtar med dom. Det är mannen som driver allt framåt. Finns undantag, men tycker verkligen inte att man drar alla över en kam när man säger att kvinnor är sämst.
Den roligaste profilen stöttade jag på hos en 23-årig ensamstående morsa igår. Hon skrev att hon oftast sitter och raderar meddelanden men om man har tur så kanske man fångar hennes intresse. Hade höga krav på män hahaha. Lägg därtill att hon jobbade som undersköterska och knappt kunde stava till sitt eget namn. Men hon såg såklart helt ok ut. Helt sjukt vad vissa brudar är uppblåsta och förväntas bli erbjudna allt utan någon som helst motprestation eller insats.
Kolla bara på den senaste housemusiktrenden. 98 % av alla artister och producenter är MÄN. De som får nobelpris i de ämnen som räknas (kemi, fysik, medicin) är i stort sett enbart MÄN.
Fortsätt ni skylla på struktur och annat trams när det är uppenbart att kvinnan är det talanglösa könet utan förmåga att ge till andra.